فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد فروش

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد فروش

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در زمان فروش در نمایندگی عرضه کننده پارچه بیمارستانی به صورت لیستی آماده و ارائه می شود.
همیشه مراکز درمانی سعی داشته به منظور حفاظت هر چه بیشتر جان بیماران و سپس بهبود مریضی آن ها، محیط های بیمارستان را عاری از هر گونه آلودگی و میکروب نمایند.
بدین منظور، استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تا این اندازه باب شده است.
در واقع رواج زیاد پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، مرهون ویژگی های خاص این پارچه است.
این ویژگی ها یا اصلا در مورد پارچه های بیمارستانی دیگر یافت نمی شود و یا خیلی کمرنگ است.
قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از عوامل مهمی است که می تواند در خرید و فروش و تجارت این محصول نقش مهمی داشته باشد، بنابراین با حفظ ثبات و تعادل بازار می توان میزان تولید و تقاضا آن را در رده یکسانی در نظر گرفت، به گونه ای که تمام پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، مورد مصرف قرار بگیرند و در انبارهای شرکت های تولیدی مختلف جمع نگردند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

کارخانه تولید کننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

کارخانه های تولید کننده زیادی در شهرهای کوچک و بزرگ صنعتی وجود دارند که می توانند، بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را هر روزه در متراژهای بالا تولید کرده و آن ها را روانه بازار مصرف نمایند.
این کارخانه ها که جز شرکت های نساجی موفق و پیشتاز هستند باکیفیت ترین پارچه ها را تولید کرده و آن ها را در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان خاص این محصول قرار خواهند داد.

این تولیدکنندگان که در شهرهایی مانند تهران، رشت، تبریز، اصفهان، یزد، بروجرد، اراک و همدان در حال فعالیت هستند، توانسته اند میزان تولید داخلی ایران را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و کاری کرده اند که حجم زیادی از این تولیدات به کشورهای اروپایی و بعضی از کشورهای آسیایی نظیر عراق، گرجستان و ترکیه ارسال گردد.

روش های تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند

امروزه به روش های مختلفی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و مخصوصا پارچه اسپان باند را تولید خواهند نمود. این روش ها عبارتند از:

  • روش مکانیکی یا همان سوزن زنی است.
  • روش حرارتی یا همان ترموباندیگ است.
  • روش شیمیایی به وسیله مواد اتصال دهنده انجام خواهد شد.
  • روش هیدروداینامیکی، این روش همان درگیر سازی به وسیله آب است.

امتیازات پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی که به این روش تولید خواهند شد، چه می باشد؟

  1. توانایی حذب رطوبت بالا
  2. نرمی و انعطاف پذیری زیاد
  3. عدم استفاده از مواد خارجی یا شیمیایی مانند رنگ ها
  4. طیف وسیع تولیدات
  5. مقاومت کششی بالا در دو جهت طولی و عرضی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

مراحل تولید منسوجات بی بافت و پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

شایان ذکر است بدانید که منسوجات بی بافت یا نبافته یا همان پارچه های سوزنی بدون تار و پود در سه مرحله اصلی تولید خواهند شد، که در زیر به این مراحل اشاره خواهد شد:

  • در مرحله اول رشته های الیاف از مواد اولیه مانند پلی استر و پلی پروپیلن تشکیل خواهند شد، و در انتها فلامنت ها را با روش های خاصی به یکدیگر متصل خواهند نمود.
  • این کار باعث می شود که شبکه ای منظم مانند تار عنکبوت از فلامنت هایی که به هم متصل هستند، به راحتی بتوانند تشکیل یک لایه منسوج نبافته را بدهند.
  • اکنون الیاف های فلامنت آماده هستند که لازم است به لایی تبدیل شوند، تا کار تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی یکبار مصرف به خوبی انجام بگیرد.

کاربردهای منسوجات بی بافت در صنایع مختلف را می دانید؟

یکی از مهم ترین کاربردهای این پارچه ها در کفپوش ها می باشد، به گونه ای که در تولید موکت و فرش ماشینی به عنوان یک لایه میانی کاربرد فراوانی دارد.
کالاهای مورد استفاده در منزل مانند دستمال ها، کاورهای لباس، کاورها و پوشاننده های توالت فرنگی و ساک های فانتزی و تبلیغاتی از این پارچه یکبار مصرف اسپان باند هستند.
تولید انواع فیلترها در صنایع مختلف، روکش های صنعتی، پاک کننده های پارچه ای، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند دستمال های مرطوب پاک کننده آرایش و پدهای الکلی یکبار مصرف همگی از این نوع پارچه نبافته یا بدون تاروپود می باشند.
هم چنین از این پارچه در صنایع مختلفی مانند عایق کاری، فیلتراسیون، مهندسی عمران، راهسازی، کشاورزی استفاده های زیادی خواهد شد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تقسیم بندی پارچه های یکبار مصرف از لحاظ مصرف

به طور کلی این پارچه ها به سه دسته کلی در صنایع مصرفی تقسیم خواهند شد:

  • دسته مصارف پزشکی
  • دسته مصارف صنعتی
  • دسته مصارف بهداشتی

که از میان آن ها پارچه هایی که مصارف پزشکی یا بیمارستانی دارند، از سایر پارچه های یکبار مصرف اسپان باند بیشتر تولید خواهند شد، از این رو توجه ویژه به آن ها برای ایجاد رونق اقتصادی و هم چنین ایجاد اشتغال و از بین رفتن مشکلات اشتغال اهمیت زیادی دارد، چرا که این لباس ها همواره تولید داشته و در کنار آن تقاضای بالا همیشه وجود دارد.
بنابراین می توان گفت که بازار این محصول در وضعیت تعادل قرار داشته و میزان تولید با تقاضا در یک سطح یا رده قرار خواهد گرفت.
روپوش های پزشکی سفید رنگ در مطب های مختلف مانند پزشکان، دندانپزشکی، خانه های بهداشت، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و مراکز تصویر برداری گواه این واقعیت است که از این پارچه استفاده های زیادی خواهد شد.
این روپوش ها باید کاملا آزاد و راحت باشند تا پزشک یا پرسنل به راحتی بتواند در آن جابجا شده و کارهای خود را انجام دهد.
از این رو تولید کنندگان باید از تولید روپوش های چسب و بدن نما خودداری کنند و آن ها را همواره به صورت گشاد دوخت دهند.
تولید کنندگان روپوش های پزشکی و سایر وسایل تهیه شده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند باید همواره به این فکر کنند که لباس کار آن ها، ضمن اینکه باید افراد را از خطرات احتمالی و گسترش بیماری ها حفظ کند، بلکه باید مقاوم باشد و سریعا پاره نشود.
کارگاه های دوخت این لباس ها موظفند برای حفظ استحکام و عدم پارگی و از زیر چرخ در رفتن محصولات خود، آن ها را دو چرخه کنند، تا حسابی محکم باشند.
این روپوش ها معمولاً به صورت یک تکه یا دو تکه تولید خواهند شد.
جنس این روپوش های پزشکی هم چنین باید از پنبه یا پلی استر باشد، تا در برابر شستوشوی روزانه مقاوم بوده و به راحتی اتو شود.

انواع منسوجات و پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مورد استفاده در مراکز درمانی

همانطور که می دانید امروزه پارچه های بیمارستانی در مدل های مختلف و متنوع زیادی تولید خواهند شد که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد:

  1. پارچه تترون
  2. پارچه ترگال ساده
  3. پارچه ترگال کجراه
  4. پارچه فلامنت فلامنت
  5. پارچه فلامنت پنبه با درصد پنبه بیشتر
  6. پارچه اسبان باند یا نبافته
  7. پارچه ویسکوز ساده
  8. پارچه ویسکوز طرحدار
  9. پارچه های ملحفه ای
  10. پارچه اس ام اس
  11. پارچه برزنت بیمارستانی

این پارچه ها همگی جز باکیفیت ترین و پر استفاده ترین پارچه های مورد استفاده در بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند که هر کدام به مقدار زیادی در کارخانجات نساجی مختلف تولید می گردند.
ولی باید بدانید که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند بیمارستانی از همه آن ها بهداشتی تر و تمیزتر است، از این رو اکثر مراکز درمانی به کارگاه ها و شرکت های دوخت لباس های بیمارستانی پرسنل درمان و بیماران سفارش این پارچه را می دهند.

این پارچه ها نیازی به شستوشو ندارند و از این رو نیازی به صرف هزینه های زیاد برای مواد شوینده خاص و سایر ضد عفونی کننده ها ندارند، هم چنین قیمت آن ها به مراتب خیلی کمتر می باشد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

مشخصات کیفی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه های مورد توجه صنایع تولیدی و سایر شرکت ها می باشد، که باید به نحو خاصی عرضه شده و روانه بازار مصرف شوند، چرا که این پارچه ها همواره باید خاصیت آنتی ویروس و آنتی میکروبی داشته باشند، تا بتوان آن ها را در شرایط خاصی مورد استفاده قرار داد.
هم چنین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی باید دارای رنگ ثابت باشند و در برار نور خورشید به همان صورت اولیه ثابت بمانند. این خاصیت پارچه را با نام آب ژاول نیز می شناسند و عموماً بازاریان، کسبه و تولید کنندگان در شرکت های تولیدی و نساجی آن را با این نام می شناسند و معرفی خواهند نمود.
منظور از وزن پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چه می باشد؟ پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در عرض های متنوع و مختلفی تولید خواهد شد، پس برای محاسبه وزن آن باید به عرض پارچه مورد نظر دقت نمود.
به طور کلی وزن یا گرماژ پارچه یعنی اینکه وزن پارچه مورد نظر در یک متر طول، چه مقدار عرض می باشد.
به عبارت دیگر هر چقدر این وزن بالاتر باشد، نشان دهنده متراکم تر بودن پارچه مورد نظر است. هم چنین تراکم زیاد برابر است با ماندگاری، دوام، استحکام و طول عمر بالاتر.
وزن پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هر چه بالاتر باشد، می توان نتیجه گرفت که پارچه مورد نظر مرغوب تر بوده و دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.
اما باید در نظر داشته باشید که برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی باید از پارچه سبکی استفاده کنید تا بیماران و مخصوصاً کودکان و خردسالان در آن احساس راحتی بالایی داشته باشند.

فاکتورهای تمایز پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند با سایر پارچه ها

شاید برای شما این سوال نیز پیش بیاید که چه چیزی باعث تمایز این پارچه با سایر پارچه ها خواهد شد، برای پاسخگویی به این پرسش باید به مشخصات خاص این پارچه که موارد زیر هستند پرداخت.

  1. وزن یا گرماژ پارچه مورد نظر
  2. عرض
  3. رنگ بندی های مختلف پارچه اسپان باند
  4. طول هر رول، به طور کلی هر رول یا تاقه از این پارچه دارای ۴۰ کیلو وزن بوده که بیشتر از ده متر پارچه را نیز شامل خواهد شد.
  5. ویژگی های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند

تمامی پارچه های اسپان باند یکبار مصرف موجود در بازار دارای ویژگی های مشترک زیادی با یکدیگر هستند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آب گریز
  • آب دوست
  • ضد آب یا واتر پروف
  • چاپ دار یا ساده
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • لطافت
  • سبکی
  • دوام

مزایای استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

استفاده از پارچه های یکبار مصرف در بیمارستان ها، مزایای بیشماری را هم برای بیمارستان و هم برای بیمار و از آن سو برای تولیدی های طرف قرار داد دارد:
به دلیل یکبار مصرف بودن، به هیچ عنوان باعث انتقال آلودگی نمی گردد.

  1. برش این پارچه ها و سپس دوخت لباس ها و وسایل مورد نظر از این پارچه به آسانی امکان پذیر است.
  2. قیمت این پارچه ارزان بوده که باعث می شود وسایل دوخته شده نیز قیمت تمام شده مناسبی پیدا کند.
  3. لباس های دوخته شده از پارچه های یکبار مصرف، مناسب استفاده هم جراحان و پزشکان است هم بیماران
  4. این پارچه ها به ندرت ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی می کنند حتی در افراد دارای بیماری های پوستی
  5. پوشیدن و استفاده از لباس های دوخته شده از پارچه های یکبار مصرف، بسیار راحت است.

به دلیل مزایای زیاد که در خطوط بالایی تنها به برخی آن ها اشاره شد نه تمام آن، بیمارستان ها تمایل فراوان دارند از پارچه یکبار مصرف برای دوخت وسایل و لباس های مصرفی خود استفاده نمایند.
یکی از مهم ترین دلایل استقبال زیاد بیمارستان های سراسر کشور از این پارچه قیمت ارزان و یکبار مصرف بودن پارچه اسپان باند است، که سبب شده است خود به خود میزان فروش این محصول افزایش چشمگیری داشته باشد و اکثر کارخانه های نساجی به تولید و عرضه این پارچه روی بیاورند.
هم چنین فرایند تولید آسان و تزریق در قالب های خاص سبب شده است، که از این پارچه به مقدار زیادی استفاده شود و مورد توجه مصارف پزشکی و بیمارستانی خاص و ویژه قرار بگیرد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در زمان خرید

برای استعلام قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در زمان خرید، خیلی مهم است به کدام نمایندگی عرضه کننده مراجعه گردد.
برخی از این مراکز، فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت اصلی انجام می دهند و برخی دیگر نه.
اما مسلما، خریداران اتفاق نظر دارند در زمان تهیه پارچه های یکبار مصرف به مراکز خریدی مراجعه نمایند که قیمت عرضه شان، ارزان و مناسب باشد.
داشتن لیستی از قیمت پارچه های یکبار مصرف در زمان خرید، می تواند موجب راحتی کار متقاضیان گردد.
البته امروزه لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی نه تنها و همه پارچه ها و محصولات، متاسفانه ثابت نبوده و ممکن است چندین بار در طول سال و زمان های مختلف تغییر کند.
قیمت این پارچه در زمان خرید به عوامل مختلفی بستگی دارد که ممکن است آن ها دستخوش تغییر شوند و یا اینکه ثابت بمانند.
یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند استفاده از تجهیزات خاص پیشرفته در صنایع تولیدی و وجود نیروهای متخصص و کاری می باشد، که می توانند به شما باکیفیت ترین پارچه را عرضه کرده تا برای مصارف انبوه و عمده خود به آسانی آن ها را بکار بگیرید.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند چند لایه چگونه پارچه ای است؟

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند دارای لایه های متعددی است، این پارچه ها معمولاً در یک الی چهار لایه تولید خواهند شد و مورد مصرف قرار می گیرند.
تعداد لایه های پارچه اسپان باند را با ذکر علامت S در کنار پارچه نشان می دهند. به عنوان مثال پارچه اسپان باندی که سه لایه داشته باشد، با حرف ۳S یا SSS نشان داده خواهد شد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند چهار لایه را با علامت SSSS یا SMS می شناسند. این پارچه توانایی زیادی در برابر نفوذ انواع ویروس ها و باکتری ها دارد و از آن وسایلی مانند گان و شان جراحی و سایر مواد بهداشتی تولید خواهند کرد.
لایه وسطی این پارچه از جنس ملن بلون بوده و که با داشتن ظرافت زیاد الیاف، قدرت نفوذناپذیری بسیار بالایی داشته و از این رو به یکی از پر مصرف ترین پارچه های اسپان باند تولید شده است که امروزه از آن ماسک های مخصوص و ضد ویروس کرونا می سازند.
ماده اصلی و اولیه در ساخت این پارچه همان پلی پروپیلن PP است یا الیاف پرس است.

نمایندگی فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

در سطح کشور، نمایندگی های فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تعدد یافته اند.
در نمایندگی ها، فروش پارچه های یکبار مصرف با رنگ ها، عرض ها و وزن های مختلف انجام می شود.
نمایندگی فروش پارچه یکبار مصرف را می توان مراکز ذیل به حساب آورد:

  1. مراکز اینترنتی
  2. سایت های فروشگاهی
  3. نمایندگی های اختصاصی شرکت های تولید کننده
  4. فروشگاه های موجود در شهرهای مختلف
فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت اینترنتی، یکی از رایج ترین شیوه ها برای خرید این پارچه در حال حاضر به حساب می آید.

مزایای خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف مورد نیاز

خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف، محدودیت های زمانی و مکانی را حذف نموده و در هر جای جهان و در هر ساعت از شبانه روز قابل انجام می باشد.
فروش اینترنتی پارچه های یکبار مصرف را نمایندگی های معتبر در کنار یک کارشناس کاربلد انجام می دهند تا قابلیت راهنمایی خریداران را به درستی داشته باشد.
فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بستر اینترنت و در فروشگاه های مجازی و سایت های معتبری مانند سایت زیر هر روزه برای عموم مصرف کنندگان و مشتریان انجام خواهد شد.
از مزیت های فروش پارچه با این روش می توان به دسترسی سریع به جنس مورد نظر و تحویل به موقع آن اشاره نمود.
فروش از این طریق مزایای زیاد دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه ها اشاره نمود.
این روش یکی از مطمئن ترین روش ها برای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند با قیمت مناسب و کیفیت بالا است.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی یکی از مهم ترین عوامل در خرید این محصول است. پس لازم است از طریق اینترنت به مقایسه سایر قیمت های این پارچه پرداخت.
1/5 - (1 امتیاز)
به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.82 (22 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف پزشکی | خرید از کارخانه پارچه بیمارستانی اصفهان

پارچه یکبار مصرف پزشکی را در هر عرض و گرماژ دلخواهی که مورد نیاز در …

کانال تلگرام اینستاگرام