فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی | عرضه کننده مستقیم انواع منسوجات

کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی | عرضه کننده مستقیم انواع منسوجات

کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی تولید کننده انواع این پارچه ها در رنگ های مختلف می باشد. فلامنت نوعی پارچه است که متعلق به گروه تریکو یا گردباف می باشد. از جمله برخی ویژگی پارچه فلامنت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید در انواع طرح دار و بدون طرح
  • رنگ های صورتی، آبی و سفید
  • تولید در عرض های مختلف 

خریداران مختلف این پارچه را گروه های مختلفی تشکیل می دهند که بیمارستان ها و مراکز درمانی بخشی از آن را شامل می شوند. این پارچه ها در بخش های مختلف این مراکز به شکل های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

کارخانه پارچه فلامنت بیمارستانی | عرضه کننده مستقیم  انواع منسوجات

بزرگترین کارخانه تولید پارچه فلامنت بیمارستانی در کشور

بزرگترین کارخانه تولید پارچه فلامنت بیمارستانی در کشوردر حال حاضر برخی کارخانجات تولید کننده پارچه فلامنت در کشور، در سطح وسیع به تولید این منسوجات مشغول می باشند. این کارخانجات تولید کننده انواع پارچه فلامنت ساده و چهار خانه یا گلدار می باشند. این کارخانجات با استفاده از تکنولوژی روز و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته نساجی به بافت و تولید این پارچه بر اساس میزان نیاز در کشور می پردازند و توسط واحد های فروش و بازاریابی خود آن را به سراسر کشور ارسال می دارند. این پارچه ها دارای استفاده گسترده ای در بخش بیمارستانی می باشند. 

صادرات انواع پارچه بیمارستانی از ایران

صادرات انواع پارچه بیمارستانی از ایرانپارچه های بیمارستانی شامل طیفی از انواع پارچه مانند تترون، فلامنت و اسپان باند یا بی بافت می باشند. هر کدام از این پارچه ها دارای قابلیت استفاده به عنوان لباس بیمار یا کادر درمانی بیمارستان می باشند و برخی انواع  آن مانند اسپان باند به عنوان پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند. عراق به عنوان همسایه ایران یکی از وارد کنندگان انواع پارچه به می باشد. کیفیت پارچه فلامنت عاملی برای فروش صادراتی آن به این کشور و دیگر نقاط جهان شده است. پارچه های بیمارستانی به صورت طاقه ای و عدل بندی شده به کشور های مقصد صادر می شوند.

مرکز خرید و فروش پارچه فلامنت بیمارستانی

مرکز خرید و فروش پارچه فلامنت بیمارستانیپارچه فلامنت سوزنی از انواع پارچه های بیمارستانی است که در مراکز خرید و فروش به شکل های مختلف معامله می شود. این مراکز این پارچه ها را در رنگ های متنوع مانند آبی، صورتی و سفید به فروش می رسانند. خرید و فروش این کالا به شکل های زیر صورت می گیرد:

  • از طریق نمایندگی های فروش کارخانه
  • از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده
  • از طریق سایت های فروش اینترنتی و آنلاین

خصوصیات پارچه فلامنت آن را گزینه مناسبی برای تهیه انواع البسه بیمارستانی نموده است. از این رو مراکز خرید و فروش این پارچه را در لیست کالا های خود دارند.

ارزانترین مدل پارچه فلامنت

ارزانترین مدل پارچه فلامنتخرید عمده و کلی پارچه فلامنت یکی از ارزان ترین روش ها و مدل ها برای تهیه این کالا می باشد. انواع پارچه های ساده و طرح دار از این پارچه در بازار به فروش می رسد که هر کدام قیمت خاص خود را دارد. این مدل پارچه ها را می توان در مقدار مورد نیاز از تولید کننده یا عمده فروش خریداری نمود. واحد تامین این البسه در مراکز درمانی با تولید کننده یا عمده فروش تماس گرفته و مقدار پارچه مورد نظر را خریداری می نماید. این پارچه ها سپس توسط خیاطی ها به مدل های مختلف زنانه و مردانه دوخته می شود.

انواع پارچه فلامنت بیمارستانی در بازار بزرگ پارچه

انواع پارچه فلامنت بیمارستانی در بازار بزرگ پارچهیکی از انواع پارچه های بیمارستانی در بازار بزرگ پارچه، فلامنت بیمارستانی است. این پارچه ها در انواع طرح دار مانند گلدار و چهار خانه و همچنین ساده تولید می شوند. انواع این پارچه ها همچنین دارای تنوع رنگی مانند آبی و صورتی می باشند که برای هر دو گروه زنان و مردان قابل استفاده می باشند. پارچه های فلامنت به دلیل سبکی و لطافت و نرمی یکی از گزینه های مناسب برای تهیه انواع البسه بیمارستانی، ملحفه، روانداز هستند. شستشوی این پارچه ها آسان است و ثبات رنگ آنها پس از شستشو عامل نشان دهنده کیفیت تولید در آنها می باشد. 

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت، تنها از …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام