فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / انواع گرماژ پارچه اسپان باند | جدیدترین قیمت پارچه اسپان باند

انواع گرماژ پارچه اسپان باند | جدیدترین قیمت پارچه اسپان باند

انواع گرماژ پارچه اسپان باند با جدیدترین قیمت کارخانجات معتبر کشور، هم اکنون از طریق سایت بیمارستانی پارچه، امکان خرید عمده دارد. اولین نفری باشید که راز خرید بهترین پارچه اسپان باند را می دانید.
با توجه به پیشرفت در صنعت نساجی امروزه، شاهد تولید انواع پارچه های ارزان قیمت و پرمصرفی هستیم که در صنایع گوناگون، خصوصا صنعت پزشکی و بیمارستانی؛ کاربرد ویژه ای داشته اند.
پارچه اسپان باند حتما نامی آشنا برای شما تولید کنندگان فعال در زمینه تولیدات بیمارستانی به شمار می آید. این پارچه ها نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی، قیمت مقرون به صرفه ای داشته و در حال حاضر، جزو پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی به شمار می روند.
تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، به سبب دو فاکتور مهم، همواره به بیمارستان های دولتی و خصوصی، استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف را پیشنهاد می نمایند:

  1. کاهش هزینه های بیمارستان ها
  2. رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا

این دو فاکتور سببب شده تا بازار پارچه اسپان باند بیمارستانی در کشور ما، بازار پرفروش و پرمخاطبی تلقی گردد. به گونه ای که شاهد فروش عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی توسط بسیاری از مراکز و نمایندگی های فروش بوده ایم.
در همین راستا در این مقاله، شما را با با پارچه های اسپان باند بیشتر آشنا کرده و چگونگی خرید انواع گرماژ پارچه اسپان باند مخصوص مصارف بیمارستانی با جدیدترین قیمت بازار را به شما می گوییم. پس تا پایان همراه ما باشید.

تهیه و تکمیل پارچه های اسپان باند

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات ایران، از ماده ای پلیمری به نام پلی پروپیلن یا به اختصار PP با الیاف پرس است. این پارچه از هیچ الیافی در تار و پود خود برخوردار نبوده و به همین سبب با نام هایی چون پارچه بی بافت، پارچه نبافته و پارچه سوزنی نیز در میان بازاریان، شهرت دارد.
انواع پارچه های اسپان باند نبافته، با عرض برش نخورده ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژ ۸ الی ۴۰۰ گرمی، توسط دستگاهی به نام اکسترودر تولید و به صورت طاقه ای یا رولی، در کالیته با طیف رنگی متنوع، روانه بازارهای فروش پارچه شده اند.
از جمله پرفروش ترین طیف رنگی پارچه های اسپان باند می توان به آبی، سفید، صورتی، سبز و غیره اشاره داشت. نکته جالب توجه دیگر در خصوص تولید پارچه های یکبار مصرف، در نظر گرفتن مشخصات منحصربفردی برای این پارچه جهت مصارف گوناگون می باشد.
امروزه پارچه های اسپان باند را می توان با هر یک از خصوصیات ذیل تولید و به دست بازار مصرفی رساند:

  • تولید پارچه های اسپان باند به شکل آب گریز یا آب دوست
  • انواع پارچه اسپان باند آنتی باکتریال
  • پارچه های اسپان باند آنتی یو وی
  • پارچه اسپان باند ساده یا چاپ دار

این مشخصات منحصربفرد سبب شده تا امروزه در بسیاری از صنایع مانند صنعت پزشکی و بهداشتی، صنعت تولید چرم مصنوعی، تولید انواع ساک های تبلیغاتی و حتی در صنعت ساختمان و راهسازی نیز شاهد استفاده بسیاری از پارچه های اسپان باند بوده باشیم.

پرفروش ترین انواع گرماژ پارچه اسپان باند کدام اند؟

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

همانطور که می دانید انواع گرماژ پارچه اسپان باند از ۸ الی ۴۰۰ گرم متغیر بوده است. این وزن های متغیر می توانند دست تولید کنندگان در حوزه های گوناگون جهت انتخاب این پارچه، باز نگه داشته باشند.
از آنجایی که بیشترین استفاده از پارچه های یکبار مصرف، به تولیدات بیمارستانی از این پارچه برمی گردد، پرفروش ترین انواع گرماژ پارچه اسپان باند همان گرماژهایی هستند که در این حوزه کاربرد داشته اند.
پرتقاضاترین و پرفروش ترین گرماژ پارچه های اسپان باند بیمارستانی، گرماژ ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم بوده است که عمدتا در همان عرض های برش نخورده ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری به عرضه می رسند.
مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند در تولیدات بیمارستانی، عبارتند از:

  • تولید انواع گان مخصوص جراحان با پارچه اسپان باند ۳۸ گرمی
  • تولید البسه مخصوص اتاق عمل شامل گان و شان، کلاه و ماسک جراحی، روکش کفش و غیره
  • دوخت انواع لباس فرم برای بیماران ( پارچه اسپان باند مناسب ترین گزینه برای لباس فرم بیمارانی است که کمتر از دو روز بستری می باشند)
  • تولید زیر انداز مناسب برای بیماران
  • انواع رو تختی، رو بالشی و ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی
  • تولید انواع دستمال مرطوب بهداشتی

در تهیه و تولید هر یک از مصارف فوق، می توان از انواع گرماژ پارچه اسپان باند یا عرض این پارچه استفاده کرد. اما بنظر می رسد که عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژ ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ گرمی این پارچه، بیشترین نرخ فروش را دارند. رنگبندی سفید، آبی، صورتی و سبز از کالیته پارچه اسپان باند هم جزو پرفروش ترین طیف رنگی در مصارف بیمارستانی به شمار می آیند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی بایستی کاملا آنتی باکتریال بوده و استریل باشند. این پارچه ها می توانند به خوبی جلوی هر گونه آلودگی و میکروب به داخل بیمارستان ها و انتقال آن به کارکنان و بیماران را گرفته باشند.
تولید کنندگان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی علاوه بر فاکتورهای فوق، بایستی نرمی و لطافت خاصی برای این پارچه ها در نظر بگیرند. همچنین پارچه های اسپان باند پزشکی، نباید به هیچ وجه رنگ پس دهند و منجر به ایجاد حساسیت های پوستی گردند.

چه فاکتورهایی در قیمت پارچه یکبار مصرف موثراند؟

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

اگر شما هم تولید کننده البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی هستید، حتما روی مبحث قیمت این پارچه، توجه ویژه ای دارید. در واقع اگر چه به طور کلی قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی، ارزان تر است، اما این دغدغه و چالش همواره وجود دارد که چگونه می توان قیمت مناسب تری از این پارچه را خریداری کرد؟
برای آنکه بتوانید نیاز پارچه ای خود از انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی را برطرف کنید، قطعا باید با فاکتورهایی که در تعیین قیمت این پارچه دخیل هستند، آشنا شده باشید. در اینصورت می توانید به صورت آگاهانه ای خرید پارچه اسپان باند مورد نیاز خود را انجام دهید.
از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی موثر می باشند، می توان به این موارد اشاره داشت:

گرماژ پارچه اسپان باند

انواع گرماژ پارچه اسپان باند که ضخامت این پارچه را تعیین می کنند، می توانند در تعیین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نقش فزاینده ای داشته باشند. در واقع هر چه گرماژ یا وزن پارچه بییشتر باشد، می توان نرخ قیمت بالاتری را برای پارچه در نظر گرفت. عمدتا برای تولیدات بیمارستانی، گرماژ پایین یا گرماژ سبک در نظر گرفته می شود و در خصوص لباس بیماران، گرماژی انتخاب می گردد تا لباس بدن نما نشود. پس پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرمی، قیمت کمتری نسبت به پارچه اسپان باند ۶۰ گرمی خواهد داشت.

عرض پارچه اسپان باند

عرض پارچه اسپان باند هم رابطه مستقیمی با قیمت این پارچه داشته است. پارچه اسپان باند عرض ۱۶۰ سانتی متری که اتفاقا بیشترین کاربرد را در تولیدات بیمارستانی داشته، نرخ قیمت بالاتری نسبت به عرض های ۱۲۰ و ۱۰۰ سانتی متری دارد.

کیفیت پارچه اسپان باند

بی شک موضوع کیفیت پارچه اسپان باند نباید اصلی جدای پذیر از قیمت این پارچه باشد. در واقع هر چه کیفیت پارچه اسپان باند بالاتر باشد، باید قیمت آن نیز بیشتر شود. اما اغلب خریداران به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از انواع پارچه های اسپان باند می باشند.

میزان تناژ خرید پارچه اسپان باند

یکی دیگر از فاکتورهایی که در قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی نقش مهمی داشته، میزان حجم خرید شماست. در واقع اگر شما می خواهید خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه تر از انواع پارچه های اسپان باند داشته باشید، باید تناژ بالایی از این پارچه را خریداری کنید. بدینصورت دیگر نگران کم آوردن عرض پارچه و دوباره کاری جهت خرید پارچه، نخواهید بود.

نحوه خرید پارچه اسپان باند

نحوه خرید شما هم می تواند تأثیر مستقیمی در قیمت پارچه یکبار مصرف گذاشته باشد. شما می توانید خرید حضوری از بازار پارچه اسپان باند یا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را تجربه کنید. بنظر می رسد که انتخاب شیوه خرید آنلاین پارچه، به یکی از هوشمندانه ترین و اقتصادی ترین شیوه های خرید تبدیل شده است. اگر شما بتوانید نمایندگی پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار را پیدا کنید که مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط بوده و قیمت دست اول کارخانه را از این پارچه ارائه می دهد، قطعا خرید شما، اقتصادی ترین خرید ممکن به شمار می آید.
با توجه به تمامی فاکتورهایی که در قیمت پارچه اسپان باند موثر بوده، می تواند یک نتیجه گیری کلی کرد. اینکه اگر شما با آگاهی از عرض و گرماژ انتخابی خوب، بتوانید بهترین کیفیت پارچه اسپان باند از درب کارخانجات معتبر تولیدی خریداری کرده باشید، قطعا خریدی آسان و کاملا اقتصادی از آن شما خواهد بود.
حال آیا مراکز فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را می شناسید که ضمن تضمین در کیفیت پارچه، قیمت خرید بی واسطه یا همان قیمت درب کارخانه از این پارچه را به شما ارائه می دهند؟

جدیدترین قیمت فروش پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند در سال ۱۴۰۰ همانند سال های ۹۹ و ۹۸، به سبب شیوع بیماری منحوس کرونا و افزایش میزان تقاضای خرید این پارچه، با افزایش زیادی مواجه بوده است. این موضوع سبب شده تا برخی از کارگاه های تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی؛ گاها توانایی خرید نیاز پارچه ای خود در تناژ و حجم های بالاتر را نداشته باشند.
حال تصور کنید که اگر خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی از مراکز ناشناخته و از دست واسطه ها هم صورت بگیرد، چه نرخ قیمت بالایی از آن شما خواهد شد. پس چاره چیست؟
شایان ذکر است که در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی، آن دسته از مراکزی که مشخصات ذیل را داشته، قطعا آخرین و بهترین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را به شما ارائه می نمایند:

  • مراکزی که مستقیما با کارخانجات بزرگ و معتبر تولید کننده پارچه های اسپان باند در ارتباط هستند.
  • تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه اسپان باند را از میان برداشته اند.
  • قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند.
  • با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را برای مشتریان خود رقم می زنند.

خوشبختانه شرکت بازرگانی پارچه پارادا با دارا بودن چندین و چند سال سابقه درخشان در زمینه پخش عمده پارچه های بیمارستانی، توانسته در شرایط کرونا هم بهترین قیمت فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را به تمامی مشتریان قدیمی و جدید خود، ارائه داده باشد.

فروش عمده پارچه اسپان باند از درب کارخانه

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که از یک مجموعه فروش معتبر در زمینه ارائه پارچه های اسپان باند بیمارستانی مطرح شد، شرکت پارادا یکی از قطب های فروش این پارچه در ایران به شمار آمده که مشتریانی با حداکثر درصد رضایتمندی را دارد.
این مجموعه توانسته انواع گرماژ پارچه اسپان باند بیمارستانی را در متنوع ترین کالیته رنگبندی، با عرض های برش نخورده به صورت رولی یا طاقه ای، روانه بازارهای فروش نموده باشد.
با فروش عمده پارچه اسپان باند از درب کارخانه آن هم به شکل آنلاین، خریداران از این شرکت، مزایای ذیل را بهره مند خواهند شد:

  1. با خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی، کلی از هزینه های رفت و آمدی خریداران حذف می گردد.
  2. شما می توانید پس از مقایسه قیمت عرضه شده توسط این مجموعه با دیگر نمایندگی های موجود، خریدی مطمئن تر را تجربه کنید.
  3. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید در این مجموعه وجود داشته که می تواند در خریدی آگاهانه تر و درست تر، به شما کمک کند و دیگر نگران انتخاب عرض و گرماژ مناسب تولیدات مختلف بیمارستانی و اشتباه در انتخاب خود، نخواهید بود.
در حال حاضر گروه بازرگانی پارادا می تواند انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در عرض و گرماژ گوناگون را با قیمت دست اول کارخانه و در تناژ دلخواه، برای شما تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، تأمین نموده باشد. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید، بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق تماس تلفنی و یا شبکه اجتماعی واتساپ یا تلگرام، به راحتی سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کرده و آن را تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام