فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / سفارش مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

سفارش مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

کارخانه پارچه اسپان باند می تواند به صورت مستقیم سفارش های شما را تحویل گرفته و آن را سریعاً به دست شما برساند. این پارچه های بافتنیه دارای ویژگی ها و مشخصات زیادی هستند که با آن ها آشنا خواهید شد.
آیا شما می دانید پارچه اسپان باند بافتنیه چگونه پارچه استفاده است؟ این پارچه چه جنسی دارد و چگونه تولید خواهد شد؟ از مزایای استفاده از پارچه اسپان باند بافتنیه در بیمارستان های دولتی و خصوصی آشنایی دارید؟ بنظر شما چرا این مراکز، علاقه زیادی به داشتن این گونه پارچه ها دارند؟

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه

کارخانه های پارچه اسپان باند بافتنیه، زیادی در شهرهای صنعتی ایران مانند اصفهان، تهران، کرج، تبریز، شیراز بروجرد و کلاردشت وجود دارد که همگی می توانند هر روز به مقدار زیادی پارچه اسپان باند تولید کرده و در دسترس مشتریان خاص و ثابت خود قرار دهند.
پارچه اسپان باند بافتنیه با روند تولید ثابت و مشخصی که دارد در انتها به صورت لایه های نازک سوزنی مانند به طاقه های مخصوص پیچیده خواهد شد.
برای این کار بهتر است ابتدا مواد اولیه این پارچه که همان ماده پلاستیکی و شیمیایی پلی پروپیلن است را توسط دستگاه های خاصی به نام اکسترودر ذوب نمود. پس از ذوب این مواد، می توان آن ها را به صورت فشرده به طرف محفظه خروجی اکسترودر به عنوان لایه های اسپان باند فرستاد.
این لایه های نازک پس از این که خنک شدند، بهم پیچیده خواهند شد، فرآیند پیچیده شدن آن ها باید به گونه ای باشد، که طاقه های پارچه اسپان باند ساخته شود، البته قبل از پیچش این پارچه ها بهم لازم است که عملیات رنگرزی پارچه ها انجام شود.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی که دارای مصارف پزشکی هستند در طیف رنگی های کمی تولید خواهند شد این رنگ ها عبارتند از:

  • سبز
  • سفید
  • آبی
  • صورتی

ولی پارچه های اسپان باند صنعتی در طیف رنگ های بیشتری تولید می گردند. این تنوع بالا در رنگ سبب شده است که از آن ها وسایل متنوع و گوناگونی ساخته شود.
این رنگ ها نیز عبارتند از:

  • قرمز
  • نارنجی
  • سبز
  • زرد
  • آبی
  • نیلی
  • بنفش
  • طوسی
  • مشکی
  • استخوانی
  • شیری
  • شکلاتی
  • پرتقالی
  • سرخابی
  • قهوه ای
  • و خیلی از رنگ های جذاب دیگر

کارخانه پارچه اسپان باند

تولیدات کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه باید همواره توسط تجهیزات صنعتی پیشرفته و ماشین آلات مدرن انجام بپذیرد تا در نهایت شما صاحب یک پارچه مرغوب و باکیفیت بالا شوید.
روند تولید و عرضه این محصولات به بازار خیلی حساس است، به گونه ای که کارشناسان بخش تولید و پشتیبانی همواره کیفیت پارچه ها را تست نموده و با انجام آزمایش های لازم درصدند که محصولی بی نقض روانه بازار نمایند تا در برابر پارچه های خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و کاملاً قابل رقابت باشد.
این کارخانه هم می تواند پارچه های اسپان باند یکبارمصرف را تولید نماید و هم پارچه های چند بار مصرف که آن ها را در بخش های مختلفی در بیمارستان های دولتی و خصوصی کشور مورد استفاده قرار خواهند داد.
از ویژگی بارز پارچه های اسپان باند باقتنیه می توان به یکبار مصرف بودن آن ها اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود که خرید و سفارش آن ها برای مراکز درمانی و کلینیک ها و درمانگاه ها، به یک کار عادی و رایج تبدیل شود به گونه ای که پوشش کادر درمانی و بیماران به راحتی، از این پارچه باشد.
این کارخانجات تولیدکننده به محصولات و تولیدات خود خیلی حساس هستند از این رو همواره می خواهند پارچه های آنتی باکتریالی روانه بازار نمایند، که مورد توجه تمامی بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی مانند دندانپزشکی ها و مراکز تصویربرداری قرار بگیرد.
مشخصات پارچه های اسپان باند و لباس های بمارستانی ساخته شده از این جنس برای عرضه به بازار:

  • آب گریز، یعنی اینکه آب و رطوبت محیط را به خود جذب نمی کند و مانند سایر پارچه ها سریعاً خیس نمی شود.
  • آب دوست بودن، یعنی اینکه اگر در ساخت پوشاک های مخصوص بانوان و مای بی بی نوزادان بکار گرفته شود، با بالاترین میزان جذب آب و رطوبت، احساس راحتی زیادی به این افراد خواهد داد.
  • آنتی یو وی بودن، یعنی اینکه شما با پوشیدن آن ها می توانید به سراغ بخش های تصویربرداری که با اشعه های ایکس در ارتباطند بروید و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید، چرا که این پارچه دافعه اشعه های مضر است.
  • سازگاری با تمام پوست ها بدون ایجاد حساسیت و خارش
  • لطافت زیاد و احساس سبکی و راحتی با پوشیدن این
  • توانایی بالا در جذب رطوبت محیط
  • مقاومت کششی بالای پارچه در جهت های مختلف طولی و عرضی
  • رنگ بندی های متنوع و جذاب
  • قابلیت چاپ بر روی پارچه و طرح های خاصی مانند لوگو، تصویر و درج برند برای شرکت ها و بیمارستان هایی که علاقه دارند نام مرکز خود را در پشت لباس هایشان درج کنند، تا تبلیغات هم داشته باشند.
  • استفاده از مواد طبیعی برای رنگ پارچه های اسپان باند بیمارستانی و عدم ترکیبات شیمیایی
  • نازک بودن این پارچه ها و جریان یافتن آزادانه هوا در آن
  • تعرق کم در این پارچه مخصوصاً در فصول گرم سال مانند تابستان و اواخر بهار

یکی از تولیدات جدید کارخانه های بافتنیه، تولید پارچه اسپان باند چند لایه است. این پارچه ها می توانند از یک تا چهار لایه متغیر باشند و برای ساخت وسایلی مانند ماسک به کار گرفته شوند.
گرماژ این پارچه از سایر پارچه های اسپان بیشتر است، پس با این گفته می توان نتیجه گرفت که تراکم این پارچه از سایر پارچه های اسپان بیشتر است. هم چنین این خاصیت سبب می شود که پارچه اسپان چند لایه ضخامت بیشتری، نسبت به سایر پارچه ها داشته باشد.

مصارف پارچه اسپان باند بافتینه

مصارف پارچه اسپان باند بافتنیه در بخش های بیمارستانی و پزشکی خیلی زیاد است، با این پارچه می توان لباس های یکبار مصرف بیماران و پرسنل را ساخت. هم چنین با آن می توان به تولید انواع گان و شان های بیمارستانی پرداخت. تولید ماسک و کلاه و دستکش یکبار مصرف نوع دیگری از مصارف این پارچه است.
تولید روکش کفش و لباس های یکسره سرهمی برای بخش عفونت های بیمارستانی مانند بخش بستری بیماران کرونایی و مراقبت های ویژه نیز از این پارچه است.
در کنار این لباس های سرهمی تجهیزات دیگری مانند کش مخصوص سردست و آستین نیز وجود دارد که می تواند بدن افراد را کاملاً ایزوله نگه داشته تا هیچگونه تبادلی با محیط ببیرون نداشته باشد.
سایر صنایعی که از پارچه اسپان باند استفاده می کنند، شامل صنایع زیر می باشند که هر کدام به خوبی با مزایای این پارچه آشنایی داشته و آن را برای ساخت وسایل مورد نیاز به صورت عمده از طریق نمایندگی های مجاز و فعال سفارش خواهند داد:

  1. صنایع کشاورزی برای بسته بندی کودهای شیمیایی و آلی
  2. صنایع بسته بندی و کاور مانند تولید چای های کیسه ای یا تی بگ
  3. صنایع تولید چرم مصنوعی و سایر محصولاتی که با آن مرتبط می باشند. مانند کیف چرمی، کمربند چرمی و دستبندهای چرمی
  4. صنایع عمران و راهسازی و عریض نمودن جاده های اصلی و فرعی و ایجاد شانه
  5. صنایع ساخت اتومبیل و وسایلی مانند فیلترهای هوا خودرو
  6. تولید دکوراسیون های داخلی و کناف و نقاشی
  7. و سایر صنایعی که بعضی از محصولات مورد نیاز خود را از این پارچه خواهند ساخت مانند کیسه های جاروبرقی، سر رسیدهای سالانه، جلد سی دی ها و کتاب های قطور
  8. کاورهای لباس مانند کاورهای کت و شلوارهای نو و کاور لباس عروس
  9. کاورهای توالت فرنگی
  10. ساک های فانتزی تبلیغاتی در سایزها و ابعاد مختلف با رنگ بندی های زیبا و طراحی سفارشی به منظور درج برند بعضی از شرکت هایی که از این ساک استفاده های تبلیغاتی دارند و آن را به مشتریان خود خواهند داد.
  11. دستمال های مخصوص آشپزخانه مانند دستمال های داخل یخچال برای عدم ریختن مواد غذایی به داخل یخچال و کثیف شدن آن
  12. تولید انبوه محصولات آرایشی و بهداشتی مانند دستمال های مرطوب و پدهای الکلی
  13. ساخت فیلترهای هود آشپزخانه

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و مشخصات تولیدی آن

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، پارچه هایی هستند که از لحاظ بهداشت در رده بالایی قرار دارند. و کاملاً استریل خواهند شد.
این پارچه ها که می توانند تولیداتی از جنس پارچه های تترون، ترگال ساده، ترگال کجراه، فلامنت ویسکوز و پنبه باشند، هر روزه در تولیدی ها و نساجی های مختلفی در شهرهای صنعتی ساخته خواهند شد و به بازار راه می یابند.
فرآیند تولید آن ها خیلی حساس و پیچیده است، چرا که باید کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال باشند و از تجمع میکروب ها و آلودگی ها در محل جلوگیری نمایند.
یکی از مرغوب ترین پارچه های یکبار مصرف ببیمارستانی، پارچه اسپان باند است، که کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال و ضد ویروس می باشد.
یکبار مصرف بودن این پارچه ها باعث شده است که بیش از پیش مورد توجه مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار بگیرند، چرا که استفاده از آن ها به مراتب از پارچه های دیگر ساده تر و آسان تر است و نیازی به صرف هزینه های زیاد برای شستشو و خرید شوینده و ضد عفونی کننده ها نیست.
علاوه بر آن قیمت ارزان تر این پارچه نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی سبب شده است که میزان فروش و مصرف آن نسبت به سایر پارچه ها خیلی زیادتر باشد.
تولید داخلی پارچه اسپان باند بیمارستانی خیلی بالاست، به گونه ای که ایران در این زمینه دارای توانایی های خوبی برای صادرات به کشورهای مانند عراق، گرجستان و ترکیه و سایر کشورهای عربی می باشد.

پارچه گان و شان یکبار مصرف برای بیمارستان ها

یکی از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، پارچه های گان و شان هستند که امروزه به وفور می توان آن ها را در بیمارستان ها دید.
پارچه شان بیمارستانی پارچه ای است که بیماران در اتاق عمل می پوشند و مورد عمل های جراحی طولانی و یا حتی سرپایی قرار می گیرند. این پارچه ها دارای رنگ سبز یا آبی می باشند.
پارچه های گان بیمارستانی پارچه هایی هستند که پزشکان در اتاق عمل به همراه سایر کادر درمان مانند متخصصان بیهوشی و پرستاران می پوشند، تا با آن به جراحی های سنگین بپردازند. رنگ سبز این پارچه تضاد خوبی در مقابل بدن بیمار و خون او ایجاد خواهد کرد که باعث می شود دید جراح تقویت شود.
این پارچه گان قابلیت استریل شدن دارد از این رو می توان آن را چند بار پوشید و مورد استفاده قرار داد.
ولی پارچه های شان که ممکن خونی و کثیف شوند یکبار مصرف می باشند.
امروزه شان های بیمارستانی گوناگونی با مدل های مختلف تولید شده و به بازار راه خواهند یافت.
این شان ها برای عمل های جراحی مختلفی طراحی خواهند شد، به عبارت دیگر نوع دوخت شان ها متناسب با عمل ممکن است تفاوت های اساسی داشته باشد.
برای عمل های پایین تنه یک مدل شان موجود است و برای عمل های بالاتنه شان های دیگری استفاده می گردند.

پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار

برای فهمیدن لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار بهتر است به سراغ فروشگاه های مجازی پخش و عرضه این محصول بروید تا با دیگر قابلیت های پارچه اسپان آشنا شده و هر زمان که لازم دانستید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.
نمایندگی فروش که می تواند سایت حاضر باشد به شما کمک می کند تا بتوانید با مقایسه قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی لیست قیمت را استخراج نموده و سفارش های شما را ثبت نمایند.

سفارش مستقیم پارچه های بیمارستانی بی بافت با کمترین قیمت

سفارش پارچه های بیمارستانی بی بافت با کمترین قیمت ممکن به صورت مستقیم هر روزه انجام می پذیرد. این پارچه ها با داشتن ویژگی های زیاد و کارایی های گسترده و فراوانی که دارند از میزان فروش بالایی هم برخوردار می باشند، به گونه ای که تنها مصارف بیمارستانی آن حجم زیادی از تولیدات که نزدیک به ۸۵ درصد است را به خود اختصاص خواهد داد.
این سفارش به صورت اینترنتی انجام پذیر است و نمایندگی های حاضر میتواند بدون هیچ واسطه ای پارچه را از کارخانه خریده و مورد استفاده برای شما قرار دهد.

5/5 - (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

خرید و قیمت پارچه اسپان یاند سه لایه اصفهان، یزد، تهران و سایر شهرها کیلویی …

کانال تلگرام اینستاگرام