فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت عمده _ اعلا گرم بالا از درب کارخانه

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت عمده _ اعلا گرم بالا از درب کارخانه

فروش پارچه تترون بیمارستانی با گرماژ اعلا ۱۶۵ الی ۱۷۰ در رنگ صورتی، سفید و آبی با قیمت متری ۳۵۵۰۰ تومان و در رنگ های یاسی و سبز ملایم با قیمت متری ۳۶۰۰۰ تومان از درب کارخانه قابل انجام است.
فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت عمده فروشی مخصوص تولیدی های لباس بیمارستانی سبب شده تا این پارچه از بازار فروش بسیار پرحرارتی در میان مشتریان برخوردار باشد.
تولید کنندگان لباس بیمارستان همیشه سعی در انتخاب بهترین پارچه مصرفی داشته اند.
اما گاها حضور واسطه ها و اصطلاحا دست به دست شدن پارچه می تواند مهم ترین عامل در پایین آمدن کیفیت پارچه ها باشد.
پارچه تترون بیمارستانی هم باکیفیت و هم ارزان قیمت است، اگر از مراکز اصلی فروش پارچه های بیمارستانی خریداری شود.
در ادامه شما را با چگونگی خرید بهترین پارچه بیمارستانی آشنا خواهیم کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مشخصات پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه های تترون بیمارستانی از نخ پلی استر ویسکوز بافته شده و پس از مرحله بافت وارد سالن های رنگرزی می گردند.
این پارچه با رنگبندی آبی، سفید و صورتی بیشترین میزان تولیدی را داشته و به دو شکل طاقه ای و عدلی عرضه می شوند.
عمدتا خرید پارچه تترون بیمارستانی جهت دوخت لباس بیماران انجام می گیرد.

اما امروزه در بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی، پارچه های تترون با کیفیت بهتر، برای تهیه لباس فرم کارکنان و روپوش های پرستاری استفاده می شوند. این پارچه ها به سبب آنکه نازک تر و سبک تر از سایر پارچه های بیمارستانی بوده، گزینه مناسب تری برای لباس بیماران می باشند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

خرید مستقیم پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

خرید مستقیم محصولات که پارچه نیز جزوش می باشد از درب کارخانه، دستیابی به نازل ترین و پایین ترین قیمت ها را میسر می سازد و این گونه معاملات هم زمانی اهمیت بیشتری را پیدا می کند که تناژ بالا بوده و مشتری قصد خرید را در حجم زیاد داشته باشد، به گونه ای که پارچه های بیمارستانی از این قاعده جدا نبوده و با قاطعیت می توان گفت حجم خرید و فروشش بصورت عمده است و چه بهتر که پای پارچه های تترون نیز وسط باشد که از مصرفی ترین پارچه ها در بیمارستان می باشد.

چرا همه به دنبال خرید مستقیم پارچه تترون بیمارستانی هستند؟

چرا همه به دنبال خرید مستقیم پارچه تترون بیمارستانی هستند؟

اطمینان از کیفیت محصولات، دستیابی به کمترین قیمت ها، در صورت نیاز استفاده از مشاوره با کارشناسان مستقر در کارخانجات که البته رایگان بوده و خریداران را مشمول هزینه مازادی نمی کند و بهره مندی از تخفیفاتی که در نظر می گیرند از نمونه مزایای خرید مستقیم به شمار می آید.
چه بهتر است قبل از خرید، به دنبال منطقی ترین راه در این زمینه بوده و با مشاوران هم صحبتی حتی شده کوتاه را داشته و سپس اگر تمایل داشتید، خرید خود را فیکس کرده، ولیکن خریدهای مستقیم جتی تا رسیدن پارچه به دستتان، با در دست داشتن بارنامه و هم چنین اسم و تلفن باربری به سهولت قابل پیگیری است.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

کارخانه هایی که در اصفهان هستند با تولید انواع پارچه های مصرفی، به بزرگترین صنایع در زمینه انواع پارچه های بیمارستانی تبدیل شده اند و همه پارچه های مورد مصرف بخش بهداشت و درمان را با هر تناژیی که مورد نیاز بازارهاست تولید می کنند و در سالیان اخیر هیچ گونه کمبودی در تامین ، حس نشده و در همه زمان ها به نیاز بازار به خوبی پاسخ داده شده و کارخانه های تولید کننده اصفهان، رو سفید بوده اند.
در برندهای متفاوتی، تولید پارچه های تترون بیمارستانی انجام می گیرد که اکتفا تنها به نام شرکت اصلا کار پسندیده ای نیست. آن چیزی که حایز اهمیت بوده کیفیت و قیمت است که می بایست در کنار هم در یک راستا مناسب باشد تا باعث ماندگاری تولیدات گردد.
کیفیت و قیمت، دو فاکتوری است که می تواند یا باعث رشد فروش تولیدات کارخانه ها گشته و یا در مقابل می تواند به آفت تبدیل شده و باعث کاهش رشد اقتصادی گردد.

پارچه های تترونی که مصارفشان در بیمارستان هاست اگر وزن ۱۶۵ را داشتته باشند، معقول ترین گرماژ را دارند، ولیکن کارخانه های نساجی وزن پارچه تترون را تا گرماژ ۱۷۵ هم افزایش می دهند که البته بالاتر از این وزن، اصلا نه برای کارخانه ها نه برای خریداران معقول نخواهد بود.

یکی از عوامل رشد کارخانه های موجود در اصفهان که تولید کننده انواع پارچه و پارچه تترون بیمارستانی هستند، به کارگیری متخصصان و مهندسین تولید برجسته در این صنعت و استتفاده از ماشین آلات به روز می باشد که پارچه های تترون تولید شده در این شهر را منحصر به فرد نموده و نام اصفهان را بر سر زبان ها انداخته است.
کارخانجات اصفهان ، در شهرک های صنعتی ای که اتفاقا یکی دو تا نیستند پراکنده شده، این در حالی می باشد که به دلیل آلودگی های زیست محیطی، خارج از اصفهان هستند و هر روز در درجه اول، تولیدات خود را به بازار اصفهان و سپس بصورت مستقیم برای سایر شهرها ارسال می کنند.

قیمت عمده پارچه تترون بیمارستانی

قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی
همان طور که در بالا گفته شد، در صورت خرید عمده و ارتباط مستقیم با کارخانه می توان خرید پارچه تترون بیمارستانی را با قیمت خوب انجام داد.
عمدتا در سال های گذشته، نرخ گذاری قیمت پارچه تترون بیمارستانی با شروع سال جدید و در ماه فروردین صورت می پذیرفت.
امروزه متاسفانه به دلیل مسایل پیش آمده، ممکن است قیمت دو یا سه بار تغییر کند که البته همین موضوع نیز به بزرگترین معظل تبدیل گشته مخصوصا برای تولیدی های طرف قرار داد با بیمارستان ها که مجبور هستند قیمت های اعلامی خود را سالیانه اعلام کنند و هیچ گونه نمی توانند آن را تغییر دهند.
اصول کار بیمارستان ها این گونه است که اغلب سالیانه و گاها هر ۶ ماه یکبار با برگزاری مناقضه و تولیدی ها با شرکت در سامانه و اعلام قیمت نهایی خود، موظف به تامین وسایل مورد نیازشان هستند.
قیمت هر رول پارچه تترون بیمارستانی برندهای مختلف تولید شده در کارخانه اصفهان، می تواند بسته به عوامل زیر متفاوت باشد:

  • نحوه فروش
  • تناژ و تعداد رول
  • نوع طاقه پیچی، که رول باشد یا کتابی
  • درجه کیفیت پارچه ها

بدین ترتیب با عدم خرید پارچه تترون بیمارستانی به صورت مستقیم از کارخانه و یا خرید پارچه تترون با وزن بالاتر که اصلا مورد نیاز بیمارستان ها نبوده، باید هزینه بیشتری را خریداران متحمل کرده و این کار موجب می شود سود نهایی خودشان کمتر شود.
امکان درج قیمت پارچه تترون بیمارستانی حدالامکان مقدور نمی باشد، چرا که نوسان قیمت ها این هدف را ممکن نمی سازد و بهترین کار در این زمینه، تماس با مشاوران است که قیمت ها را به درستی می دانند و به آسانی در اختیار خریداران قرار می دهند.

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی با بهترین کیفیت

امری طبیعی بوده محصولی که از سمت خریداران مورد تقاضای بالا باشد توسط نمایندگی های متعددی مورد فروش واقع گردد، پارچه تترون بیمارستانی هم یکی از این محصولات مورد نیاز است.
در صنعت تولید پارچه های بیمارستانی، تولید کننده ها هم از افراد واجب شرایط استقبال کرده و به آن ها نمایندگی فروششان را می دهند.
برای دادن نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی، الزامی می باشد که تعداد مشتریان و به دنبالش خرید در تناژ بالا باشد.
فراموش نکنید آن چیزی که موجب ازدیاد مشتریان می گردد در وحله اول، کیفیت بالا و سپس باز هم قیمت مناسب است.
در واقع نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی، پلی است بین مشتریان و خریداران با تولید کننده ها که می توانند نیازهای مشتریان را از تولید کننده ها مطالبه نموده و آن را به گوش صاحبان صنایع برساند که البته همین امر موجب پیشرفت چشمگیر کارخانه ها هم می گردد و آن ها تلاش می کنند با دانستن نیاز مشتریان، کم و کاستی ای در صورت وجود را رفع کنند.

انواع پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و عرض ۳ متر با گرماژ ۱۶۰ الی ۳۴۰ گرم در بازار خرید و فروش می شوند.
اما به طور کلی در مراکز بیمارستان ها، تترون بیمارستانی با گرماژ ۱۵۰ الی ۱۷۵ گرمی، نرخ فروش و استفاده بالاتری داشته است.
هر چقدر گرماژ پارچه تترون افزایش یابد، طبیعی است که زیر دست پارچه و قیمت فروش آن نیز تغیر خواهد کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مدل های پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی موجود در بازار یا ساده است یا طرح دار.
پارچه های بیمارستانی تترون طرح دار عبارتند از:

  • پارچه تترون بیمارستانی چهارخانه
  • پارچه تترون بیمارستانی گلدار
  • پارچه تترون بیمارستانی عروسکی

در این میان پارچه تترون بیمارستانی عروسکی عمدتا جهت دوخت انواع ملحفه بیمارستانی و لباس فرم بیماران خردسال مورد استفاده قرار می گیرد.

بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی کجاست؟

بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی همان مرکز فروشی است که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه را متناسب با هم ارائه می کند.

شما می توانید یکی از مشتریان همین مرکز فروش بزرگ بهترین پارچه تترون بیمارستانی باشید. پس چرا فرصت را غنیمت نشمرده و از هر کجای ایران که هستید سفارش خرید خود را ثبت نمی کنید؟
4.7/5 - (4 امتیاز)
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید کارخانجات تأیید شده در ایران، به صورت عمده و با …

کانال تلگرام اینستاگرام