فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تهران

کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تهران

کارخانه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی موجود در تهران، تولید و پخش کننده پارچه های اسپان باند در ایران بصورت عمده و در متراژهای بالا می باشد.
حجم تولید، بستگی به عوامل متعددی دارد.
این که چقدر بودجه برای این تولید پارچه در نظر گرفته می شود یا حجم فروش به چه میزان است و از همه مهم تر، محصول آن کارخانه در چه حجمی از سوی خریداران مورد تقاضا قرار خواهد گرفت.
همه شرکت هایی که در زمینه تولید پارچه فعالیت می کنند، یک بودجه ای را ابتدا برای راه اندازی خط تولید در نظر می گیرند.
این بودجه می تواند مربوط به خرید مواد اولیه که مورد نیاز برای تولید است یا خرید دستگاه ها و دیگر وسایل شود.
وسایل بسته بندی همانند کارتون و پلاستیک ها، که خروجی دستگاه های بکار گرفته در شرکت های مربوطه را در پک ها با تعدادی که از قبل مشخص است، قرار داده و آماده فروش در نمایندگی ها کرده تا به دست خریداران برسد.
شاید فکر کنید قسمت بسته بندی، یک بخش کوچک و غیرضروری برای محصولات تولید شده باشد که این طرز تفکر، نادرست و نابه جا می باشد.
اگر بسته بندی به درستی اعمال نگردد، بارهای خریداری شده که بهر نحوی برای متقاضیان ارسال می گردد، چه از طریق باربری یا اتوبوس ها حتی با ماشین هایی که خود خریداران هماهنگ کرده و به مبدا می فرستند، آسیب های جدی را وارد می کند.
این آسیب و تخریب بعضا تا به حدی است که بعضی اوقات کلا احناس را از نظر کیفیت، نابود کرده تا اندازه ای که دیگر به درد خریداران نخورد و آن ها نتوانند بهیچ وجه برای سفارشات دریافتی، استفاده کنند.

یک کارخانه که در زمینه تولید هر محصولی فعالیت می نماید، احتیاج به هماهنگی های بسیاری دارد، هماهنگی های خرید مواد اولیه و مورد نیاز، مسئول خرید، سرپرست تولید، اپراتور دستگاه ها، فردی که انبار دار بحساب می آید، افرادی که در قسمت بسته بندی و آزمایشگاه فعالیت دارند، فردی که خروجی ها را باید تایید کند، حسابدار و….

امروزه وام های خوب و کلانی به افرادی که می خواهند تولید را انجام دهند و تولید کننده بحساب آیند داده می شود، آن هم از طرف دولت.
این وام ها را می توان تبدیل به سرمایه مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه و کار نمود و سهم به سزایی را در اشتغال زایی داشت.
وام های داده شده به آن ها که از طرف دولت و اداره صنعت و معدن پرداخت می گردد، سودهای خیلی پایین و در مقابل زمان بازدهی طولانی دارد.
با برنامه ای که دولت در سال های اخیر اجرایی کرده، توانسته شده کارخانه های زیادی در کشور در شهرهای مختلف تاسیس گردد که هر کدام در زمینه تولید یک محصول خاص فعالیت می دارند.
کارخانه ها بنابر نیاز و سفارش، در زمین هایی با مساحت های متفاوت شروع به کار نموده و در صورت تمایل و موفق بودن، هم توانایی افزایش ابعاد و هم تعداد ماشین آلات کارخانه های تولید کننده فراهم گردیده است.

کارخانه پارچه یکبار مصرف

تولید کنندگان پارچه های بیمارستانی

یکی از مشاغلی که به آن بها داده شده و مورد توجه قرار گرفته است، کارخانه های تولید کننده پارچه بیمارستانی می باشد.

مواد اولیه مورد نیاز تولید انواع پارچه بیمارستانی چیست؟

مواد اولیه مورد نیاز تولید انواع پارچه بیمارستانی چیست؟

برای تولید هر پارچه ای مسلما می دانید که الیاف، جزو مواد اولیه ضروری و به کار رفته در کارخانه ها بحساب می آید، الیافی که متفاوت بوده و برای تولید هر نوع خاصی از این پارچه ها با دیگری، نایکسان است.

این الیاف می تواند موارد ذیل باشد:

  1. فلامنت
  2. پنبه
  3. پلی استر
  4. ویسکوز

هر کدام از این الیاف را برای تولید هر نوع پارچه بیمارستانی یا بصورت مجزا یا بصورت ادغامی، به کار می برند.
در صورت ادغام بودن نیز، درصدهای متفاوت از الیاف در چرخه تولید استفاده خواهد شد، بعنوان مثال:
تولید پارچه ترگال بیمارستانی از الیاف پلی استر و لیف ویسکوز است، بدون این که درصدی از لیف های دیگر را در این چرخه تولید، وارد کنند.
یا تولید پارچه فلامنت بیمارستانی در شرکت های نساجی ای که در این زمینه وجود داشته و فعالیت می کنند، با بکار گیری تنها لیف ارزان قیمت فلامنت می باشد، بدون ذره ای استفاده از الیاف دیگر.

کارخانه پارچه یکبار مصرف

کارخانه پارچه اسپان باند در تهران

در مورد پارچه های بکار رفته در مراکز درمانی و بهداشتی که بیمارستان ها یکی از آن ها بحساب می آید، نوع خاصی از این منسوجات را در صنایع و کارخانه ها عرضه می دارند که در زمان تولیدش از الیاف استفاده نکرده و یک ماده اولیه بخصوص را به کار می برند.

اسم آن ماده، گرانول بوده و نام محصول خروجی و به دست آمده از این گرانول، پارچه اسپان باند یا پارچه های یکبار مصرف می باشد.

در خود تهران و در بافت شهری اش نه، بلکه در شهرک های صنعتی اش، شرکت ها و صنایع بسیاری وجود داشته که به تولید محصولات با کاربردهای متفاوت می پردازند.
یکی از پارچه های پرکاربرد در بیمارستان ها، اسپان باند است که به دلیل مصرف عمده در زمینه بهداشت و اماکن بهداشتی و آرایشی و در صنایع دیگر، کارخانه تهران تولید عمده اش را در ایران انجام می دهد.
کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی تهران با لوگوی مخصوص به خود، خروجی دستگاه هایش را روانه بازارها و مراکز فروس برای عرضه به خریداران می نماید.
آیا سابقه خرید را از این کارخانه دارید؟
کیفیت پارچه های تولید شده در این شهر را چگونه می بینید؟

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

آن هایی که خرید یا فروش های عمده و در متراژهای زیاد را انجام می دهند، آشنا با نام تولید کنندگان بوده و از کیفیت ها، باخبر می باشند.
تجار و افرادی که به تجارت عمده می پردازند، مطمئنا می دانند کدام کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی ایران، تولید این پارچه سوزنی را در چه کیفیتی انجام می دهد و چه عکس العمل و واکنشی را از سوی خریداران، می توان شاهد بود.

کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و ارسال همه روزه و بلافاضله سبب گردیده که پارچه اسپان باند تولید گشته در تهران، گزینه مناسبی برای خریدهای عمده مخصوصا برای شرکت هایی به حساب آید که طرف قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند و می خواهند هم سود بالایی را کسب کرده هم خریداران از کیفیت البسه و وسایلشان راضی بوده و خرید خود را تکرار نمایند، این در حالی است که پس از سفارش ، پارچه مورد نظر به مقاصد مورد نیاز ارسال شده و حداکثر تا یک روز به دستشان می رسد.

کارخانه پارچه یکبار مصرف

قیمت فروش پارچه سوزنی

در زمان فروش بنابر انتخاب کارخانه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی خاص، منسوجات این صنایع را می بایست با قیمت های مختلف با دیگر صنایع، خریداری نمود.
لقب دیگر پارچه های یکبار مصرف، سوزنی می باشد.
این نام بخاطر شکل ظاهری این پارچه و استفاده شدن از الیاف در زمان تولیدش می باشد.
پارچه های سوزنی با وزن های مختلف در صورت مشاهده، دارای حفرهای بسیار ریز است که نشان دهنده بکار رفت گرانول نه الیاف در زمان تولیدش خواهد بود، چرا که:
اگر الیاف را در زمان تولید استفاده نمایند، دیگر حفره ها قابل مشاهده نبوده و بجایش، تار و پود منظم و به هم چسبیده را باید دید.
تار و پودی که بنابر ویژگی های پارچه تولید گشته یا ساده است یا مورب و کج و اریب.

قیمت پارچه یکبار مصرف

در زیر، قیمت پارچه اسپان باند یکبار مصرف بصورت لیستی آورده و در تاریخ ۹۸/۰۸/۰۲ به روز رسانی شده، چنانچه قیمت پارچه های سوزنی در گرماژهای متفاوت و مورد کاربرد، برای سهولت در اختیارتان قرار داده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه یکبار مصرف

فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت اینترنتی در نمایندگی های آنلاین با قیمت ارزان و …

کانال تلگرام اینستاگرام