فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش آنلاین پارچه اسپان باند با قیمت باورنکردنی

فروش آنلاین پارچه اسپان باند با قیمت باورنکردنی

فروش آنلاین پارچه اسپان باند توسط این نمایندگی با قیمت باورنکردنی انجام می پذیرد. در صورتی که قصد تهیه عمده پارچه های اسپان باند را دارید با ثبت سفارش در این نمایندگی در کمترین زمان این محصول را تهیه کنید.

 

پارچه اسپان باند و معرفی ویژگی های آن

پارچه اسپان باند جزء منسوجات جدید در صنعت نساجی است که تفاوت زیادی با پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی و به شکل سنتی تار و پودی دارد.

در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف استفاده نمی شود و به شکل کاملاً خاص فرآیند تولید این پارچه ها صورت می گیرد.

امکان تولید پارچه های اسپان باند در کارخانجات تولید کننده در وزن ها و گرماژهای مختلف با توجه به تنظیمات مناسب به دستگاه‌ ها به وجود می ‌آیند. از آنجا که این پارچه‌ ها از پلیمرهای مختلفی تولید می شوند با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد، که وجود این خصوصیات و ویژگی ها موجب پرکاربرد شدن این پارچه‌ ها می‌ شود.

معمولاً این پارچه ها به شکل صاف و متخلخل بوده که از کنار هم قرار گرفتن الیاف به صورت جداگانه و چسباندن این الیاف با روش‌ های مختلف حرارتی، شیمیایی و یا هیدرو مکانیکی تولید می کنند.

با بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند می‌ توانیم به معرفی این پارچه ها بپردازیم از جمله:

  • پارچه های اسپان باند کاملا ضد یو وی تولید می‌ شوند، و در برابر اشعه خورشید امکان استفاده از آنها بدون آسیب دیدگی وجود دارد.
  • به دلیل نوع استفاده از مواد اولیه خاص در تولید آنها امکان چاپ پذیری و ایجاد نقش و نگار های مختلف بر روی این پارچه به وجود می آید.
  • پارچه های اسپان باند را به دو صورت هیدروفیل و واترپروف تولید می کنند، در نوع هیدروفیل می تواند تا حجم زیادی آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نوع واترپروف در صورت قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت آنها را از خود عبور نمی دهد.
  • این پارچه از انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی برخوردار است و به همین سبب در موارد خاصی می توان از این پارچه استفاده نمود.
  • جزء پارچه هایی که به عنوان عایق حرارت، صدا و رطوبت می توان از آنها استفاده کرد.
  • در دسته منسوجاتی است که طول عمر بالایی دارند و به راحتی می تواند شکل ظاهری خود را در طول استفاده حفظ کند.
  • این پارچه از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و همچنین در حین استفاده هیچ گونه حساسیتی را برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورد.

نکته مهم در مورد تمامی خصوصیات و ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارند این است که تمامی این خصوصیات در یک نوع پارچه نمی گنجد به خصوص ویژگی‌هایی که در تضاد با یکدیگر هستند.

امکان تولید این پارچه ها در تنوع بالا با ویژگی‌ های خاص موجب شده تا از این پارچه در صنایع مختلف استفاده های فراوانی ببرند.

 

روش تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات ایران

درحال حاضر در کارخانجات ایران با توجه به حضور دستگاه‌های کاملاً پیشرفته و به روز و وجود مواد اولیه با کیفیت بالا پارچه های اسپان باند در بالاترین سطح کیفیت تولید می شود.

روش تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات ایران بسیار ساده می باشد و با وجود چندین دستگاه در کنار یکدیگر و تهیه مواد اولیه به راحتی امکان پذیر است.

روش تولید پارچه های اسپان باند در کارخانجات ایران را در چند مرحله می توان کاملا مورد بررسی قرار داد از جمله:

  • اولین مرحله برای تولید این پارچه ها تهیه مواد خام و اولیه در کارخانه می باشد.
  • موادی که تهیه شده است را وارد دستگاه اکسترودر و دیگ های ذوب آن می کنند در این قسمت با حرارت دیدن پلیمرها درون دیگ توسط هیتربرقی مواد کاملاً ذوب می شود.
  • پس از ذوب این پلیمرها درون دیگ های مخصوص با کمک دستگاه های خاص این مواد فشار وارد شده و مواد مذاب وارد سوزن‌ های سرنگ‌ شکل می گردد.
  • سپس با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر به این سوزن ها فشار وارد شده و مواد مذاب به شکل رشته های باریک که به آنها الیاف فیلامنت می گویند از سوزن ها خارج می کنند. 
  • به این الیاف زمان می دهند تا مقداری حرارت آنها کاسته شود، سپس با حرکت دادن نوار نقاله های مخصوص و تحت فشار قراردادن این الیاف به شکل کاملاً یکدست و نازک در می آیند.
  • پس از آماده سازی این الیاف توسط دستگاه های خاص این الیاف در کنار یکدیگر قرار گرفته و با روش های مختلف به هم اتصال پیدا می کنند.

روشهای اتصال الیاف به یکدیگر و مقاوم سازی پارچه های تولید شده سبب می شود تا این پارچه ها با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد تولید گردند.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای صنعت کشاورزی

موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف زیاد می باشد که یکی از صنایع پرمصرف برای کاربرد پارچه های اسپان باند صنعت کشاورزی است.

بیشترین دلایلی که از پارچه های اسپان باند در صنعت کشاورزی استفاده می کنند تنفس پذیری این پارچه و دوام و مقاومت آن در برابر اشعه خورشید می باشد.

در اینجا به برخی از موارد استفاده گسترده پارچه اسپان باند در صنعت کشاورزی اشاره می کنیم از جمله:

  • مناسب ترین منسوج برای روکش گلخانه ها به دلیل قابلیت تنفس بالای این پارچه
  • به عنوان یک عایق مناسب برای جلوگیری از یخ زدگی زمین در آبیاری های شبانه
  • به عنوان یک روکش مناسب شناور در کشت های گلخانه ای
  • استفاده از این پارچه ها در زیر شیارهای مختلف کشت گیاهان
  • استفاده از این پارچه برای محافظت از نهال ها در مقابل سرما و بارش های شدید
  • به عنوان محافظ قوی در برابر اشعه نور خورشید در برابر آفتاب سوختگی های گیاهان تزئینی و حساس
  • برای بسته بندی انواع محصولات برداشت شده از مزارع و باغستان ها
  • برای جابجایی و حمل و نقل کود های شیمیایی مورد استفاده در مزارع و باغستان ها
  • در بخش پرورش و تولید قارچ

به طور کلی می توان گفت که استفاده از پارچه های اسپان باند به عنوان محافظ گلخانه ها شما را از شر، سر و صدای پلاستیک در معرض تکان خوردن و بادهای شدید راحت کرده و امکان تنفس این پارچه از عرق کردن گلخانه ها جلوگیری می کند و به راحتی امکان محافظت گیاهان گلخانه‌ ای در برابر اشعه مستقیم یووی به وجود می آید.

استفاده از این پارچه ها در بخش‌ های مختلف کشاورزی و محافظت نهال ها و میوه های آنها در مقابل آفتاب شدید و پرندگان، همچنین موجب می‌ شود تا این محصولات کیفیت بالاتری نیز داشته باشند.

پارچه اسپان باند برای صنعت بسته بندی و کاور

همانطور که گفته شد پارچه های اسپان باند در دسته پارچه های سبک و انعطاف پذیر قرار می گیرد که به راحتی در بخش‌ های مختلف صنایع کاربرد دارد.

یکی از موارد استفاده متعددی که پارچه های اسپان باند دارند در صنعت بسته بندی و کاور می‌ باشد که از این پارچه به شکل های مختلف می توان در این صنعت استفاده نمود.

بیشترین مورد استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت مواد غذایی می باشد که برای بسته بندی انواع میوه ها، برنج، چای، قند، شکر، حبوبات و مواد مختلف دیگر می‌ توان از این پارچه ها در اندازه های متنوع استفاده نمود.

امکان دوخت پارچه های اسپان باند به اندازه های مختلف موجب شده تا از این پارچه استفاده های متعددی در صنعت بسته بندی و کاور بشود.

یکی دیگر از موارد استفاده متعدد در بسته بندی های لوازم الکترونیک مانند کامپیوتر و سایر لوازم جانبی آن و انواع سی دی و بسیاری از موارد دیگر است.

همچنین در بسته بندی لوازم خانگی لوازمی مانند پوشاک، کیف، کفش و بسیاری از موارد دیگر می توان از پارچه های استاندارد استفاده های بهینه برد.

انواع لباس های مجلسی و کت و شلوار های مردانه برای نگهداری طولانی مدت و محافظت از آنها در برابر گرد و غبار و آلودگی های محیطی نیاز به کاور برای نگهداری دارند که بهترین پارچه برای دوخت کاور ها پارچه های یکبار مصرف اسپان باند می باشند.

اغلب کارخانجات برای نگهداری مواد اولیه و محصولات تولیدی در انبار ها از کاور های مخصوص جهت پوشش این لوازم و محافظت آنها از نفوذ گرد و غبار پارچه های اسپان باند به عنوان یک لایه محافظ استفاده می کنند.

 

مصارف پارچه یکبار مصرف برای تولید ساک های تبلیغاتی

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند در گرماژ‌های مختلفی تولید می شوند، مناسب‌ ترین گرماژ این پارچه‌ ها برای تولید ساک های تبلیغاتی در گرماژهای ۶۰ گرم، ۹۰ گرم و ۱۲۰ گرم می باشد.

به همین جهت به راحتی با انتخاب گرماژ مناسب می توان ساک های تبلیغاتی با ابعاد مختلف را تولید کرد،که هرچه ابعاد بزرگتر می ‌شود از گرماژهای بیشتر استفاده می‌ کنند.

مهم ترین وسیله برای دوخت ساک های تبلیغاتی دستگاه حرارتی یا التراسونیک است که با کمک این دستگاه با سرعت بالا می توان ساک های تبلیغاتی را تولید کرد.

به دلیل چاپ پذیری بالایی که پارچه های اسپان باند دارند. با استفاده از چاپ فلکسو می‌ توان این محصول را در تیراژ بالا مورد چاپ قرار داد و هزینه مناسبی برای این چاپ پرداخت کرد. 

به ساک های تبلیغاتی که با پارچه های اسپان باند تولید می‌شود به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک نگاه کرده و انتخاب پارچه با کیفیت اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.

بهترین رنگ ها برای تولید ساک های تبلیغاتی که مورد استقبال مصرف‌ کنندگان قرار می گیرد عبارتند از: رنگ های مشکی، کرم، قهوه ای، طوسی، سبز، قرمز، سفید چند رنگ پر طرفدار دیگر که اکثر تولید کنندگان ترجیح می‌ دهند در این محدوده رنگی پارچه مورد نظر خود را تهیه نمایند.

از آنجا که این پارچه ها با محیط زیست سازگاری کامل دارند می توان آنها را از پارچه های واتر پروف انتخاب کرد.

در بازار استقبال گسترده‌ ای از آنها برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی شده است.

بیشترین موارد استفاده از ساک های تبلیغاتی در نمایشگاه های تخصصی برای ارائه کاتالوگ و بروشور و همچنین در فروشگاه های برند برای دادن هدایای تبلیغاتی استفاده می‌ کنند.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند

پارچه بیمارستانی اسپان باند و خصوصیات آن

پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی تولید می‌ شوند که یکی از این تنوع پارچه های اسپان باند بیمارستانی می باشد.

پارچه های اسپان باند بیمارستانی موارد استفاده متعددی در مراکز درمانی دارند و تقریباً در همه بخش ‌ها می‌ توان این پارچه ها با مشخصات خاصی که دارند استفاده کرد.

با بررسی خصوصیات و ویژگی های پارچه بیمارستانی اسپان باند می‌ توانیم به دلایل مصرف گسترده این پارچه ها پی ببریم:

در اینجا به برخی از خصوصیات پارچه بیمارستانی اسپان باند اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • وجود این پارچه ها به دو صورت آبدوست و آب گریز
  • آنتی باکتریال بودن این پارچه ها
  • تولید پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً آن تیuv
  • قابلیت چاپ بر روی این پارچه ها
  • تنوع در رنگ بندی بالا
  • تولید پارچه در گرماژها و عرض های مختلف

 

مزایای فروش آنلاین پارچه اسپان باند چیست؟

با توجه به استقبال گسترده ای که از پارچه های اسپان باند می‌ شود روش های زیادی برای فروش و عرضه این محصول در بازار وجود دارد.

یکی از بهترین روش های فروش پارچه به شکل آنلاین می باشد که از استقبال بی نظیری برخوردار است.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند دارای مزایای متعددی است که موجب شده تا اکثر افراد به خصوص در حال حاضر به دنبال خرید محصولات مورد نظر خود به شکل آنلاین باشند.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند مزایای متعددی دارد از جمله:

  • ثبت سفارش راحت پارچه های اسپان باند بدون توجه به موقعیت مکانی و زمانی 
  • دسترسی آسان به تنوع بالای این پارچه ها از لحاظ گرماژ و عرض و رنگ 
  • ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن
  • تحویل پارچه های خریداری شده در بسته بندی های کاملاً مناسب و بهداشتی
  • وجود کارشناسان ماهر و زبده برای دریافت اطلاعات لازم قبل از خرید نهایی

 

پارچه اسپان باند قیمت مناسب از کجا تهیه کنم؟

اغلب افرادی که به شکل عمده به پارچه های اسپان باند نیاز دارند به دنبال راه حل مناسب برای خرید این پارچه ها با قیمت های ارزان هستند.

پارچه اسپان باند با قیمت مناسب از کجا تهیه کنم؟

این سوالی است که برای همه خریداران در بازارهای شلوغ امروزه به وجود می آید.

بهترین پاسخ برای این سوال این است که برای تهیه پارچه اسپان باند به قیمت مناسب، بهترین راه حل انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه است.

چند راه برای دسترسی به مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه وجود دارد از جمله:

  • کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند
  • نمایندگی ها و مراکز فروش پارچه های اسپان باند به شکل حضوری
  • سایت های فروش آنلاین پارچه اسپان باند زیر نظر کارخانجات تولیدی

فروش آنلاین پارچه اسپان باند

خرید رولی و عمده پارچه اسپان باند از شرکت پارادا پارچه

در خرید عمده پارچه اسپان باند به شکل رولی نکته مهم داشتن لیست قیمت فروش این پارچه ها می باشد.

برای تهیه انواع پارچه های اسپان باند به صورت عمده می توانید با انتخاب شرکت پارادا پارچه از کیفیت ارائه شده و قیمت محصول عرضه شده اطمینان کافی داشته باشید.

در صورتی که به دنبال یک قیمت رقابتی و دست اول در بازار پارچه های اسپان باند هستید کافیست که از شرکت پارادا پارچه محصولات خود را تهیه کنید.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند توسط شرکت پارادا پارچه امکان دسترسی همه مصرف ‌کنندگان از اقصی نقاط کشور را به این محصولات پرکاربرد به وجود آورده است.

خریداران محترم می توانند بدون صرف کمترین هزینه و زمان برای رفت و آمد انواع مختلف پارچه های اسپان باند را در بالاترین سطح کیفیت به شکل عمده تهیه کنند.

خرید رولی و عمده پارچه اسپان در شرکت پارادا پارچه بدون شک یک خرید مطمئن و اقتصادی برای شما محسوب می شود که در بازار رقابت این پارچه ها می توانید از کیفیت آن نیز اطمینان داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام