فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / بازار خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با کمترین قیمت

بازار خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با کمترین قیمت

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی اتاق عملی را با کمترین قیمت از طریق شرکت پارادا ثبت سفارش کنید. کمترین قیمت و بهترین پارچه آبژاول را بی واسطه تنها از شرکت پارادا بخواهید.

انواع پارچه کجراه سبز اتاق عملی

پارچه کجراه بیمارستانی به پارچه ای گفته می شود که بافت آن شکلی کج داشته و به صورت مورب بافته شده باشد.
البته پارچه کجراه برای مصارف دیگری مثل لباس کار، لباس فرم، لباس مدارس و غیره نیز در صنایع نساجی تولید می شود.
پارچه کجراه بیمارستانی در کارخانه های کشور از رنگبندی های گوناگون و مختلفی تشکیل می شود اما معمولاً برای سفارش پارچه کجراه بیمارستانی با رنگ های کم مصرف و کم طرفدار باید حداقل ۷ روز کاری زودتر از خرید، ثبت سفارش کنید تا در کارخانه تولید شود.
در اکثر کارخانه ها، معمولاً بیشتر ۳ رنگ از پارچه کجراه بیمارستانی که آمار فروش بسیار زیادی در مراکز خرید دارد را می توان پیدا کرد.
خرید پارچه کجراه بیمارستانی از این رنگ ها دیگر این همه مدت طول نمی کشد و می توان همان لحظه از طریق تماس تلفنی، از طریق سایت و یا حتی حضوری از ما خرید کرد.
اما این سه رنگ پر مصرف و پر فروش از پارچه کجراه بیمارستانی کدام ها هستند؟

  • پارچه کجراه بیمارستانی به رنگ سبز
  • پارچه کجراه بیمارستانی به رنگ سفید
  • پارچه کجراه بیمارستانی به رنگ آبی کاربنی

در بیشتر موارد، کارخانه ها پارچه کجراه سبز بیمارستانی و پارچه کجراه آبی کاربنی بیمارستانی را با خاصیت آب ژاولی تولید می کنند. پارچه کجراه بیمارستانی در این دو رنگ برای لباس فرم جراحان و اتاق عمل استفاده می شود.
همچنین بیش ترین مصرف پارچه کجراه سبز بیمارستانی در اتاق عمل برای شان و گان است.
پارچه کجراه بیمارستانی به رنگ سفید هم یکی از مرغوب ترین و بهترین پارچه ها برای دوختن لباس فرم پرستاران و پزشکان به حساب می آید.
کلمه ضد آب ژاول وقتی در کنار خصوصیات پارچه به کار برده می شود که پارچه خریده شده در حین شستشوی مداوم با اتوکلاو یا برخورد مداوم با مواد شوینده قوی از جمله وایتکس، رنگ پریدگی یا پوسیدگی برای آن اتفاق نیافتد.
شرکت ما، پارادا، پارچه کجراه بیمارستانی را به شکل لب ترک تولید می کند که باعث جلوگیری شدن از ماندگاری میکروب ها و باکتری ها در این نوع پارچه می شود.
پارچه کجراه اتاق عملی به این دلیل که دارای خاصیت ضد آب ژاولی می باشد، از ثبات رنگی بالا و همچنین امکان شست و شوی چند باره برخوردار است.
نکته قابل توجه درباره پارچه کجراه اتاق عملی این است که، این پارچه در مقابل انواع مواد ضد عفونی کننده مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.
در سال های معاصر لباس اتاق عمل سفید بوده و رنگ تمیزی در نظر گرفته شده بود. در دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ ، اکثر بیمارستان ها به خاطر خستگی چشم از نورهای بازتاب کننده پارچه های سفید در اتاق عمل، به پارچه های رنگی تغییر پیدا کردند.
در شرایط معمول، شما گروه های جراحی را برای کاهش خستگی چشم، در لباس های سبز، خاکستری و یا آبی کاربنی ممکن است دیده باشید. علت انتخاب این رنگ ها این است که این رنگ ها در چشم راحت تر هستند و باعث اذیت چشم نمی شوند.
لباس های فرم بیمارستان در رنگ های متفاوتی دوخته می شوند. تعداد زیادی از بیمارستان ها هم ممکن است همان رنگ لباس را برای پرستاران و کارگران در یک طبقه یا بخش خاص تهیه کنند.
بعضی از لباس های فرم چاپ های مختلفی ممکن است داشته باشند. مثلا امکان دارد در یک سمت در بالا گل یا در دیگری رد پای حیوانات ببینید. نمونه دیگر مثل لباس فرم پرستاران و کارکنان در طبقه اطفال که گاهی از چاپ های زیبا و کارتونی استفاده می کنند که کودکان بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. این گونه موارد به خصوص در بیمارستان های خصوصی بسیار دیده شده است.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مشخصات بهترین پارچه کجراه اتاق عملی چیست؟

پارچه کجراه اتاق عملی آب ژاول از جنس پلی استر ویسکوز در فلامنت بوده در وزن ۲۴۰ گرم و عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می شود. شیوه رنگرزی در این نوع پارچه ها، خمی یا دو حمام با استفاده از بهترین رنگ های ضد وایتکس یا ضد آب ژاولی بوده و تهیه می گردد.
عرض طاقه های پارچه کجراه اتاق عملی آب ژاول ۱۵۰ سانتی متر بوده و طول این طاقه ها ۴۰ متر می باشد.
در حالت عادی قیمت پارچه کجراه ضد آب ژاول به علت تفاوت رنگرزی و رنگ به کار رفته نسبت به پارچه های معمولی، متری ۱۰ درصد نسبت به رنگ های روشن گران تر است.
مواد سازنده پارچه های کجراه مورد استفاده در کاربردهای پزشکی شامل موارد زیر می باشد:

  1. الیاف
  2. نخ ها
  3. پارچه ها
  4. کامپوزیت ها

با توجه به کاربرد پارچه کجراه، گسترده ترین نیازهای منسوجات پزشکی جذب، مقاومت، انعطاف پذیری، نرمی و در برخی موارد زیست تخریب پذیر بودن یا تجزیه پذیری می باشد.
الیافی که در پارچه کجراه مخصوص در زمینه پزشکی به کار می روند، می تواند از الیاف طبیعی مثل پنبه، ابریشم، کرک چوب احیا شده یا همان لایه جاذب، نیز الیاف مصنوعی مثل پلی استر، پلی آمید، پلی اتیلن، شیشه و غیره ساخته شده باشد.
محبوب ترین پارچه های پزشکی در ایران، پارچه های کجراه آب ژاول سبز خمی یا اتاق عملی بیمارستانی است که در وزن ۲۴۰ گرم و ۲۸۰ گرم می باشد.
در مقابل پارچه های اسپان باند آبی پزشکی و آبی نفتی یک بار مصرف نیز در اتاق عمل مصرف می شوند اما به علت خرید مداوم این پارچه ها ممکن است برای بیمارستان ها مراکز جراحی مناسب و به صرفه نباشند.

  • موارد استفاده از لباس فرم پزشکان جراح می توان این گونه گفت:
  • برای ایجاد موانع فیزیکی در مکان های استریل و غیر استریل طراحی شده است.
  • به خصوص برای دور نگه داشتن بیماری های ویروسی از بیماران طراحی شده است.
  • همچبن نیز جلوگیری از ایجاد عوامل بیماری زای مربوط به خون از پرسنل بهداشت به منظور ایجاد یک محیط عملیاتی ایمن و حداقل کردن خطرات برای هر دو طرف است.

در حالت کلی بیشترین موارد استفاده از لباس های بیمارستانی به دو شکل است:

  1. از روپوش های پزشکی در جراحی ها و در هنگام انجام عمل های خطرناک استفاده می کنند.
  2. از رو وش برای کاهش انتقال بیماری های ویروسی و میکروبی از کارکنان مراقبت های بهداشتی و نیز برای مراقبت از کارکنان در برابر تماس با مواد عفونی مثل خون استفاده می شود.

کادر درمان در زمان مراقبت از بیمارانی به بیماری عفونی خاص مبتلا هستند، از روپوش استفاده می کنند تا در جلوگیری از انتقال بیماری همکاری کنند.
لباس های فرم اتاق عمل که برای مراقبت از بیمار و تیم جراحی در هنگام جراحی مصرف می شوند، باید چند ویژگی داشته باشند.
اندازه منافذ در لباس فرم اتاق عمل، دفع مایع – تنگی مایعات، نفوذ پذیری هوا از دیگر ویژگی هایی هستند که باید مورد تجزیه و بررسی قرار بگیرند.
این روزها پارچه های لمینت تنفسی و پارچه های اس ام اس و پارچه های ملت بلون هم مصرف می شوند.
البته رو پوش های یک بار مصرف اتاق عمل از پارچه های غیر بافته تهیه می شود و برای یک بار استفاده طراحی می شوند.
می توان با استفاده از فناوری های مدرن و دانش روز، لباس و پارچه های اتاق عمل را با کمک مواد گوناگونی تهیه کرد. در انتخاب استفاده از لباس های جراحی یک بار مصرف یا چند بار مصرف باید توجه شود که به ایمنی بیمار و پرسنل و خطر آلودگی باکتریایی مربوط می شود.
اگر شما به صرفه ترین پارچه بیمارستانی را می خواهید، ما به شما پارچه های چند بار مصرف کجراه اتاق عملی بیمارستانی و سبز خمی را معرفی می کنیم.
پارچه ترگال بیمارستانی در دو نوع گفته شده در زیر، در بازارهای فروش یافت می شود:

  • پارچه ترگال ساده بیمارستانی
  • پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه ترگال کجراه بیمارستانی که از الیاف پلی استر ویسکوز و جنسی نانو تهیه شده، از ضخامت و تراکم زیادی هم برخوردار است.
پارچه ترگال کجراه عرض ۱۵۰ سانتی متری داشته و از وزن ۲۸۰ گرمی برخوردار است.
پارچه ترگال کجراه سبز بیمارستانی، به پارچه اتاق عملی مشهور است و بیشتر برای رو پوش پرستاران و پزشکان مناسب می باشد.
از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پارچه به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. عدم تل یا گوله شدن پارچه
  2. برخورداری از آهار مناسب پارچه
  3. عدم جذب مایعات
  4. وجود ثبات در رنگ پارچه
  5. قیمت بسیار مناسب پارچه

معمولاً متقاضیان و مشتریان پارچه کجراه سبز بیمارستانی را در حجم های زیاد و در متراژهای بالایی تهیه می کنند.

کمترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی سبز کجا عرضه می گردد؟

به جز کیفیت خوب پارچه کجراه بیمارستانی، قیمت مناسب این پارچه می باشد که برای همه تولیدی ها یا کارگاه های تولیدی لباس و منسوجات بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
قیمت پارچه کجراه بیمارستانی را با توجه به رنگ، کیفیت پارچه یا عرض مصرفی این پارچه تعیین می کنند، ولی در کل قیمت خوب و ارزانی پیش نمایندگی ها و منابع اصلی و رسمی فروش را داراست.
اگر شما نیز به دنبال بهترین و به صرفه ترین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازارهای این روزها هستید، کافیست تا این نمایندگی ها را بشناسید و خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی خود را بدون احتیاج داشتن به مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن ثبت کنید.
در حال حاضر فروش و خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی در سایت فروشگاهی پارچه های مرغوب پارادا، با قیمتی بدون واسطه و زیر قیمت بازار از درب کارخانه امکان پذیر شده است.
می توان این گونه گفت که خریداران با خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی از نمایندگی آنلاین سایت پارادا، هم خریدی ارزان را تجربه کرده و هم می توانند خریدی تضمین شده از نظر کیفیت را انجام دهند.

سایت فروشگاهی پارچه پارادا، برای پارچه کجراه سبز بیمارستانی با متراژ طاقه ۴۰ متری به دو شکل طاقه ای و عدلی، امکان خرید عمده را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول بی واسطه

یکی از مهم ترین امکانات کاربردی در مکان های درمانی و بیمارستان ها استفاده از ملحفه است. ملحفه های استفاده شده در بیمارستان ها باید به طور مداوم تعویض شوند و نمی توان برای مدت زمان زیادی از آن ها مصرف کرد.
در مراکز خرید پارچه های کجراه بیمارستانی مرغوب می توان پارچه ملحفه ارزان را خریداری نمود. از بهترین راه های موجود برای خریدی ارزان، نمایندگی های فروش انواع پارچه های کجراه بیمارستانی هستند.
علت این امر این است که این پارچه ها با قیمت های مناسب تر و کمتری در نمایندگی های فروش پخش می شوند. خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی به همین دلیل در این مراکز فروش امکان پذیر خواهد بود.

 

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مزایای ثبت سفارش عمده پارچه کجراه بیمارستانی از شرکت پارادا

همان طور که قبلا گفته شد، پارچه کجراه یکی از به صرفه ترین و مناسب ترین قیمت های خرید را در بین نمونه های گوناگون پارچه دارد. در نتیجه می توان این گونه گفت که ویژگی جذاب و اصلی این پارچه ها، قیمت های ارزان آن ها در بازارهای فروش می باشد.
خرید به صورت آنلاین پارچه کجراه بیمارستانی فرصتی خاص برای مشتریانی می باشد که به صورت حضوری به تهیه این پارچه ها دسترسی نداشته و یا به هر علتی می خواهند که از خرید اینترنتی آن مصرف کنند.
شعبه ها و فروشگاه های اینترنتی انواع پارچه، انواع پارچه کجراه بیمارستانی را با قیمت های پایین و کیفیت بالایی ارائه می کنند که سایت پارادا در بین آن ها بهترین است.
در این روزها در فروشگاه های بزرگ و معتبر پارچه، شاهد این موضوع هستیم که خرید آنلاین و اینترنتی بسیار بیشتر از خریدهای سنتی رواج پیدا کرده است.
بر حسب نظرسنجی های انجام شده در سایت مرجع فروش پارچه پارادا، نتایج به دست آمده نشانگر این است که مشتریان، خرید اینترنتی پارچه را بسیار راحت تر و بهتر از خرید سنتی تعریف می کنند. مشتریان می توانند به آسانی و فقط با چند دقیقه وقت و گشت و گذار در سایت پارادا ،تعداد زیادی از پارچه ها، جنس ها، رنگ ها، طرح ها و … را دیده و به آسانی می توانند انواع پارچه های نخی، ترک، کرپ، پنبه ای، ملحفه ای و… را خریداری کنند.
در فروشگاه اینترنتی پارادا تنوع محصولات خیلی زیاد است و خریدار قدرت انتخاب بسیار زیادی دارد.

به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه کجراه بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه کجراه بیمارستانی تولید اصفهان | عرضه مستقیم از کارخانه

فروش پارچه کجراه بیمارستانی در نمایندگی ها انجام می شود که یکی از باکیفیت ترین …

کانال تلگرام اینستاگرام