فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بزرگترین مرکز عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

بزرگترین مرکز عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند توسط مراکز پخش با قیمت ارزان تر صورت می پذیرد، جهت دریافت مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی با بزرگترین مرکز عرضه و فروش آن تماس برقرار نمایید.
آیا با الیاف مورد استفاده در تولید پارچه های اسپان باند آشنایی دارید؟
باموارد استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف آشنا هستید؟
آیا می دانید بین پارچه اسپان باند و ملت بلون چه تفاوت هایی وجود دارد؟
نحوه قیمت گذاری پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی چگونه است؟
پارچه های یکبار مصرف که جزء منسوجات عصر جدید می باشد در حال حاضر مورد استقبال و استفاده بسیار زیادی قرار گرفته و با توجه به تنوع از لحاظ مشخصات و ویژگی های فنی امکان دسترسی و تهیه برای همه مصارف به راحتی وجود دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ سوالات ذکر شده در بالا و همچنین آشنایی با مراکز عرضه مستقیم پارچه اسپان باند تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با الیاف پارچه اسپان باند

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

 

در حال حاضر پارچه های اسپان باند به قدری در زندگی بشر ورود پیدا کرده ‌اند که در همه بخش‌ ها شاهد به کار بردن این پارچه ها می باشیم ممکن است برخی از افراد در طول روز چندین بار با این پارچه سر و کار پیدا کنند اما اسم و ویژگی ‌های آن را ندانند.
پارچه اسپان باند در دسته پارچه های نبافته قرار می گیرد که با کمک گرفتن از دستگاه های پیشرفته و به روز تولید می شود.
در روند تولید پارچه اسپان باند از الیاف فیلامنت به شکل مستقیم استفاده می کنند که الیاف فیلامنت به هیچ عنوان طبیعی نیستند.
نکته مهم در تهیه الیاف فیلامنت این است که این الیاف با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر به وجود می آیند.
ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که منبع اصلی تهیه الیاف فیلامنت چه موادی هستند؟
خوب است بدانید که پلیمرهای به دست آمده در پالایشگاه ها جزء اصلی ترین مواد اولیه در روند تولید پارچه های اسپان باند می باشد.
پس از تهیه انواع پلیمرهای مختلف مانند پلی استر، پلی پروپیلن و دیگر مواد آنها را به کارخانه تولید پارچه اسپان باند وارد کرده و در دیگ های ذوب قرار می دهند.
با وارد کردن حرارت به دیگ های ذوب تمامی پلیمرها به صورت مذاب تبدیل می ‌شوند و این مواد مذاب را با فشار به سمت سوزن ‌های سرنگ‌ مانند هدایت می‌ کنند.
در این مرحله دستگاه اکسترودر با وارد آوردن فشار به این سوزن ها باعث خروج مواد مذاب به صورت الیاف کاملاً نازک و باریک می گردد، الیاف خارج شده بر روی نوار نقاله ها قرار می گیرند تا از حرارت آنها کم شود.
سپس به شکل کاملاً آیرودینامیک این الیاف را بر روی نقاله های خطوط تولید کشت داده و با استفاده از فشار و کشش آنها را کاملاً نازک می کنند.
این الیاف بدست آمده را فیلامنت می گویند که بدون استفاده از دستگاه های ریسندگی و تبدیل آنها به نسخه هایی با شماره های مخصوص توسط دستگاه های باندینگ در کنار یکدیگر قرار داده و با روش‌ های مختلف به هم اتصال می دهند.
وجود این الیاف باعث می شود تا دیگر نیازی به دستگاه های بافندگی نداشته باشیم و به راحتی با کنار هم قرار دادن این الیاف امکان تولید پارچه های یکبار مصرف با ضخامت و گرماژهای متنوع و در عرض ‌های مختلف فراهم می آید.

کیفیت بالایی که این پلیمرها دارند باعث شده تا بتوان الیاف فیلامنت را در رنگ بندی های مختلف تولید کرد، از آنجا که امکان تولید پارچه های اسپان باند رنگی به دو صورت خود رنگ و یا رنگرزی پس از تولید وجود دارد تنوع در رنگ بندی این پارچه بسیار زیاد است.

تفاوت پارچه اسپان باند و ملت بلون

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

همانطور که گفته شد پارچه های اسپان باند با کنار هم قرار گرفتن الیاف فیلامنت و استفاده از روش‌ های آیرودینامیکی، شیمیایی و یا حرارتی به یکدیگر اتصال پیدا می کنند تا پارچه های اسپان باند با ویژگی های منحصر به فرد تشکیل گردد.
با بررسی خطوط تولید پارچه اسپان باند و ملت بلون درمی یابیم که مواد اولیه برای تولید همه این پارچه ها پلیمرهای مختلف هستند.
دستگاه های تولید کننده پارچه های اسپان باند و ملت بلون نیز در تمامی مراحل خطوط تولید مشترک می باشد.
مهمترین تفاوتی که در مراحل تولید وجود دارد و سبب تغییرات چشمگیر بین این دو پارچه شده است بدین صورت می باشد که در مرحله خروج مواد مذاب از سوزن‌ های سرنگ مانند با سرعت بالا فشار هوا به مواد مذاب خارج شده وارد می ‌شود و در لحظه سبب نازک تر شدن این الیاف می‌ گردد.
الیاف خارج شده از سوزن های سرنگ مانند در ابتدای مراحل اولیه تولید نازک می شوند که این نازکی سبب ظریف بودن بیشتر این پارچه ها و امکان فیلتراسیون بهتر می باشد.
تا اینجا به تفاوت عمده بین الیاف مورد استفاده در روند تولید پارچه اسپان باند و ملت بلون پرداختیم.
پارچه های اسپان باند و پارچه ملت بلون تولید شده نیز از لحاظ لطافت و ظرافت با یکدیگر تفاوت پیدا می‌ کند.
به گونه ای که برای فیلتراسیون های قوی از پارچه های ملت بلون استفاده می شود و این پارچه توانایی جذب ذره هایی با ابعاد فلزی ۲۵ میکرون را دارد و البته قدرت تنفس در پارچه های ملت بلون بسیار بالاتر از پارچه های اسپان باند می باشد.
بیشترین کاربرد پارچه های ملت بلون که در محیط اطراف ما قابل دیده شدن است برای تولید انواع ماسک های چند لایه است، که در لایه میانی پارچه های اسپان باند یک لایه ملت بلون قرار می‌ دهند تا خاصیت فیلتراسیون را بالاتر ببرند.
مهمترین مشخصه پارچه های اسپان باند و همچنین ملت بلون ضد حساسیت بودن این پارچه ها برای همه گروه‌ های پوستی هست، به دلیل خاصیت تنفسی بالا مورد استفاده در تولید انواع مختلف ماست قرار می‌ گیرند که در حال حاضر با شرایط جامعه و وجود ویروس منحوس کرونا استفاده از ماسک گسترش زیادی پیدا کرده است.

مصارف پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

 

از پارچه های اسپان باند به دلیل ویژگی ‌های خاصی که دارند در مصارف مختلفی استفاده می شود.
با بررسی دقیق مشخصات پارچه های اسپان باند در می یابیم که جایگزین کردن هیچ منسوجی به جهت استفاده و کاربری آسان تر در حال حاضر وجود ندارد.
ورود این پارچه در صنایع گوناگون سبب شده تا بسیاری از فعالیت ها با سرعت بالاتر و دقت بیشتر انجام بگیرد.
در اینجا به چند مورد از مصارف پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون اشاره می کنیم از جمله:

  • در صنعت پزشکی برای تولید البسه های مختلف، ماسک، زیر انداز و ملحفه
  • در صنعت کشاورزی برای بسته بندی کود، برخی از میوه ها و مرکبات، همچنین برای محافظت از خاک در آبیاری های شبانه و در بخش تولید قارچ و راه اندازی گلخانه ها
  • در صنعت راه و ساختمان از این پارچه ‌ها برای تولید انواع دیوارهای کاذب، تثبیت خاک در راه سازی، همچنین در بخش های مختلف دکوراسیون های داخلی به عنوان عایق صدا
  • در صنعت حفظ محیط زیست برای رفع آلودگی های نفتی در دریاها و بسیاری از کاربردهای دیگر
  • در صنعت تولید فیلتراسیون برای دستگاه هایی مانند شیر دوش، قهوه ساز خانگی، جاروبرقی و همچنین دستگاه های بزرگ و فیلترهای دستگاه های مختلف
  • در صنعت اتومبیل سازی برای تولید انواع عایق های محافظتی و تولید فیلتر مناسب برای روغن و همچنین مورد استفاده در بخش های تزئینات داخلی کابین خودرو
  • در صنعت تولید کاور و بسته بندی در بخش های مختلف بسته بندی لوازم الکترونیکی، الکتریکی، مواد غذایی خشک و بسیاری از این موارد و همچنین تولید کاورهای البسه های مختلف

پارچه اسپان باند بیمارستانی چه ویژگی هایی دارد؟

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

 

یکی از صنایع پر کاربرد پارچه اسپان باند صنعت پزشکی می ‌باشد که در بخش ‌های مختلف این صنعت از جمله بیمارستان ها و درمانگاه ها از پارچه های اسپان باند استفاده های گسترده ای می شود.
به دلیل اینکه این پارچه از بازیافت پذیری راحت ‌تری برخوردار است و پس از استفاده نیاز به شستشو و استریل مجدد ندارد به کار بردن آن در محیط‌ های درمانی مانع از انتقال انواع بیماری به افراد دیگر و یا محیط زیست می گردد.
اما خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند بیمارستانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارند:

  • این پارچه ها کاملا آنتی باکتریال تولید می شوند تا در حین استفاده در محیط های درمانی نیاز به استریل مجدد پیدا نکند.
  • کاملا مقاوم در برابر اشعه uv و فرابنفش تولید می ‌شوند.
  • این پارچه ها قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند زیرا در برخی از مراکز درمانی نیاز است که آرم و لوگوی بیمارستان بر روی البسه های مختلف چاپ گردد.
  • از مقاومت کششی و سایشی بالایی برخوردار می باشند.
  • تنوع بالا در عرض و گرماژ موجب استفاده راحت تر از این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها شده است.
  • این پارچه ها برای هیچ گروه پوستی ایجاد حساسیت نمی کند.
  • دارای بافت نرم و کاملاً لطیف است و در عین مقاومت بالا وزن بسیار سبکی دارد.
  • در دو گروه هیدروفیل و واترپروف تولید شده که هر کدام از این پارچه ها در بخش های مختلف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اهمیت استفاده از این پارچه در محیط های بیمارستانی و درمانی از دو جنبه اقتصادی و بهداشتی کاملاً مورد توجه است.

به کار بردن این پارچه به دلیل داشتن قیمت ارزان ‌تر سبب می ‌شود تا در هزینه های مراکز درمانی صرفه ‌جویی شده و همچنین عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی موجب امکان تهیه آن با قیمت های کاملا اقتصادی می گردد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به چه عواملی بستگی دارد؟

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

 

حجم استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بسیار زیاد است و تقریباً از این پارچه در کلیه بخش های بیمارستان از جمله اتاق عمل، تهیه لباس مناسب برای بیمار، در بخش های مختلف تولید ماسک، تولید ملحفه و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
لازم است تا کارگاه های تولیدی البسه های بیمارستانی از پارچه های یکبار مصرف در حجم های عمده تهیه کنند.
در هنگام خرید های عمده پس از بررسی کیفیت، قیمت پارچه مورد توجه قرار می‌ گیرد که نقش تاثیر گذاری در هزینه های نهایی مراکز تولیدی و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی دارد.
خوب است بدانید که قیمت پارچه اسپان باند با توجه به عوامل بسیار زیادی که به صورت فنی و یا اقتصادی در آن تاثیر می گذارند مشخص می گردد.
در اینجا سعی می ‌کنیم تا به برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه یکبار مصرف را بررسی کنیم:

  1. کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید پارچه های یکبار مصرف
  2. نوع پلیمرهای به کار برده شده در کارخانجات تولید کننده
  3. ضخامت و گرماژ پارچه های یکبار مصرف
  4. تنوع بالا در عرض و رنگ بندی های پارچه یکبار مصرف و وجود برخی از رنگ های خاص
  5. برند و کارخانجات تولید کننده
  6. حجم سفارش برای خرید این محصولات
  7. انتخاب مراکز عرضه مستقیم و یا غیر مستقیم

تمامی موارد ذکر شده به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم بر قیمت نهایی پارچه های یکبار مصرف تاثیر گذار هستند، که هر کدام از این عوامل به طور جداگانه نیز تاثیرات زیادی دارد.
در هنگام خرید پارچه های اسپان باند حتماً به دنبال مراکز عرضه مستقیم و بدون حضور واسطه ها باشید، زیرا واسطه ها نقش زیادی در افزایش قیمت های بی دلیل دارند، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مرکز را به شما معرفی کنیم.

 

مزایای عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

 

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی مزایای بسیار زیادی برای خریداران به دنبال دارد که حذف کامل واسطه‌ ها و ارائه محصولات با قیمت های مناسب جزء بهترین مزیت ها محسوب می ‌شود.
امکان دسترسی به تنوع بالای پارچه از لحاظ گرماژ، عرض و رنگ بندی یکی دیگر از مهمترین مزایای عرضه مستقیم می باشد.
این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان پارچه های اسپان باند محسوب شده که با داشتن ارتباطات خوب و گسترده با کارخانجات برند و مطرح تولید کننده پارچه های یکبار مصرف امکان خرید آنها را به شکل مستقیم از تولید کننده فراهم آورده است.
در صورت ثبت سفارشات عمده پارچه های اسپان باند به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی برای خریداران ارسال می گردد که این گونه عرضه سبب کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و در نتیجه کاهش هزینه ‌های خریداران می شود.

امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند که این مجموعه با راه اندازی سایت آنلاین خود فراهم آورده است، دسترسی از اقصا نقاط دوردست کشور به پارچه های اسپان باند را فراهم کرده و خریداران بدون صرف وقت و هزینه اضافی پارچه مورد نظر خود را تهیه می کنند.
به این مطلب امتیاز دهید
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

خرید و قیمت پارچه اسپان یاند سه لایه اصفهان، یزد، تهران و سایر شهرها کیلویی …

کانال تلگرام اینستاگرام