فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز فروش پارچه اسپان باند در تهران

مرکز فروش پارچه اسپان باند در تهران

فروش پارچه اسپان باند در تهران و دیگر شهر های کشور با قیمت های مختلف انجام می شود یا نه؟ به نظر شما، بهترین مرکزی که در شهر تهران به عرضه پارچه اسپان باند درجه یک تولید داخلی مشغول است، کدام می باشد؟ آیا از خرید غیر حضوری پارچه اسپان باند اطلاعی دارید؟
نه تنها در تهران، بلکه در تمامی شهر های کشور، تقاضا برای خرید پارچه اسپان باند زیاد شده است. دلیل این افزایش میزان تقاضای پارچه اسپان باند در کشور، کاربردی بودن این پارچه و همچنین قیمت ارزانی است که برای فروشش در نظر گرفته شده است.
در تهران و شهر های بزرگ که مرکز و بازار فروش پارچه اسپان باند وجود دارد، خرید حضوری امکان پذیر تر می باشد. اما آیا می دانید معایب خرید های حضوری در بازار شلوغ این روز ها که افراد دارای مشغله بسیاری هستند چه می باشد؟
پیشنهاد شما برای نرفتن به سمت خرید حضوری پارچه اسپان باند در بازار تهران و دیگر شهر ها چیست؟

در ادامه، اصلی ترین تولید کنندگان پارچه اسپان باند در کشور را شناخته و متوجه خواهید شد که پارچه های تولیدی آن ها در چه زمینه ای کاربرد دارند.

تولید کنندگان پارچه اسپان باند در کشور

در کشور، روز به روز برای پارچه اسپان باند متقاضی زیاد می شود. اما متاسفانه میزان تولید داخلی پارچه به اندازه پاسخگویی به نیاز مشتریان داخلی نیست و گاهاً بسته به تعرفه های از پیش تعیین شده، شرکت های بازرگانی از کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در دیگر کشور ها، آن را خریداری کرده و در بازار ایران با عنوان پارچه صادراتی ارائه می دهند.
مدتی است که هم به تعداد تولید کنندگان پارچه اسپان باند در کشور افزوده شده و هم اینکه کارخانجات قبلی سرانه تولید سالانه خود را افزایش داده اند تا دیگر نیاز به واردات پارچه اسپان باند نباشد.
بعید است در شهرک صنعتی شهر های مختلف کشور کارخانه پارچه اسپان باند وجود نداشته باشد. اما می توان شهر های زیر را شهر هایی معرفی کرد که قطب اصلی تولید انواع پارچه اسپان باند در کشور بوده و یک تنه به پاسخ دهی بخش عظیمی از نیاز بازار مشغول هستند:

  • اصفهان
  • یزد
  • مشهد
  • تبریز
  • تهران

کارخانه های فعال در این شهر ها، کارخانه هایی با دستگاه های تولیدی به روز هستند و همچنین مرغوب ترین مواد اولیه را در ساختار پارچه اسپان باند به کار می گیرند. رعایت این موارد و توجه به استاندارد های جهانی در خطوط تولیدی این کارخانجات باعث شده تا از آن ها به عنوان بهترین ها در بازار ایران یاد شود.
اگر کیفیت پارچه اسپان باند برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، درنگ نکنید و به سراغ کارخانه های تولیدی واقع شده در یکی از این شهر ها بروید.

فروش پارچه اسپان باند

عرض ها و گرماژهای پارچه اسپان باند

تنوع تولید پارچه های اسپان باند در کارخانه های تولیدی باعث شده تا روز به روز به گستره کاربرد این پارچه اضافه شود.
پارچه های اسپان باند را در بازار فروش با توجه به فاکتور هایی دسته بندی می کنند که برخی از این فاکتور ها در زیر نام برده شده اند:

  1. عرض پارچه اسپان باند
  2. گرماژ یا وزن پارچه اسپان باند
  3. طول طاقه پارچه اسپان باند
  4. رنگبندی پارچه اسپان باند
  5. کاربرد پارچه اسپان باند
  6. تراکم و میزان ضخامت پارچه اسپان باند

در این بخش، تنها به دسته بندی و معرفی پارچه های اسپان باند با عرض های مختلف و گرماژ های گوناگون بسنده می کنیم.
در خصوص گرماژ پارچه اسپان باند باید گفت که منظور وزن پارچه اسپان باند در عرض مشخص و طول یک متر می باشد. در کل، گرماژ پارچه های اسپان باند موجود در بازار را می توان مابین ۱۷ تا ۱۱۰ گرم دانست که از ۲۰ به بالا به صورت ضریب ۵ افزایش پیدا می کند.

گرماژ و وزن این پارچه مستقیماً بر روی ضخامت پارچه اسپان باند تاثیر خواهد داشت. مثلاً ضخامت پارچه اسپان باندی با گرماژ ۱۱۰ و عرض مشخص، بسیار بیشتر از ضخامت پارچه ای می باشد که در طول یک متر و عرض مشخص، گرماژی معادل ۵۰ گرم داشته باشد.
مقدار گرماژ یا وزن پارچه اسپان باند مشخص می کند که مناسب برای چه کاری بوده و بهتر است در چه زمینه ای از آن استفاده شود.
عرض های رایجی که از پارچه اسپان باند در بازار موجود می باشد به شرح ذیل است:

  • ۱۰۰ سانتی متر
  • ۱۲۰ سانتی متر
  • ۱۶۰ سانتی متر

البته از آنجایی که پارچه اسپان باند امکان سفارشی سازی دارد، می توان در عرض های مختلفی سفارش ساخت آن را ثبت نمود. در میان این عرض ها، پارچه اسپان باند با عرض ۱۶۰ سانتی متر از بیشترین مقدار فروش در بازار برخوردار بوده و بیشترین میزان استفاده را در صنایع گوناگون دارد.

فروش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

اگر در حوزه خرید فروش پارچه و همچنین تولید آن فعالیت داشته باشید، می دانید که این پارچه از نظر نوع کاربرد به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود:
یکی پارچه اسپان باند بیمارستانی است که مصارف پزشکی دارد.
دیگری پارچه اسپان باند صنعتی است که مصرفش محدود به صنایع گوناگون می باشد.
موضوع بحث در اینجا، پارچه اسپان باند بیمارستانی است. این پارچه علاوه بر داشتن خصوصیات زیر، در تولید جدید از خصوصیات منحصر به فرد دیگری از قبیل آنتی باکتریال بودن، آنتی یو وی بودن و … برخوردار می باشد. خصوصیات کلی این پارچه عبارت است از:

  • داشتن زیر دست نرم و لطافت فوق العاده
  • الیاف ضد حساسیت و سازگار با هر نوع پوست
  • کیفیت رنگ بالا و یکنواختی رنگ در کل پارچه
  • مقاومت زیاد در برابر کشش
  • مقاومت بسیار در برابر نفوذ ذرات (بخار، رطوبت، غبار، ویروس و غیره.)

هر چند که پارچه اسپان باند بیمارستانی از خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی برخوردار بوده و داشتن همین ویژگی ها به داغ شدن بازار فروشش کمک کرده است، اما از نظر قیمتی، جزو پارچه های ارزان قیمت می باشد.
بی شک می دانید که پارچه اسپان باند، پارچه بدون بافتی بوده و هیچ تار و پودی در ساختار آن نقشی ندارد. همین بدون بافت بودن پارچه اسپان باند باعث شده تا پروسه تولید آن ساده تر از دیگر منسوجات پیش رود و در کارخانجات تولید کننده نیازی به دستگاه های بافنده مخصوص نباشد.
از طرف دیگر، موادی که در دستگاه اکسترودر به مواد مذاب تبدیل شده و مانند الیاف فیلامنت از سوزن های تعبیه شده در دستگاه خارج می شود، الیاف با جنس پلی پروپلین می باشد. این مواد اولیه، مواد اولیه ارزانی هستند که به راحتی در اختیار کارخانه های تولیدی قرار گرفته اند. اما اگر قیمت مواد اولیه در بازار افزایش پیدا کند، بی شک قیمت جهانی پارچه اسپان باند هم با افزایش همراه خواهد بود.
از دیگر پارامتر هایی که نمی توان منکر تاثیرشان بر قیمت فروش پارچه اسپان باند در بازار شد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. هزینه های تولید: هزینه های مرتبط با خرید دستگاه های تولیدی، نگهداری و تعمیر دستگاه در کارخانجات و مواردی از این قبیل می باشد.
  2. نوسان قیمت محصولات وابسته: محصولات در بازار یا مکمل هم هستند یا جایگزین هم. افزایش قیمت هر یک از محصولات مکمل و یا جایگزین، تاثیر بسیاری بر قیمت محصول در بازار فروش خواهد داشت.
  3. افزایش یا کاهش میزان تولید: با توجه به ظرفیت کارخانه ها، مقدار تولید داخلی یک مقدار مشخصی تعیین شده است که افزایش یا کاهش آن می تواند تاثیر بسزایی بر قیمت فروش بگذارد.
  4. افزایش یا کاهش میزان تقاضا: اگر تقاضا برای پارچه اسپان باند افزایش پیدا کند، بی شک کمبود آن در بازار حس شده و قیمت آن ناگهان زیاد می شود. مثل این روز ها که با شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای پارچه اسپان باند مناسب ماسک افزایش پیدا کرده و همین مسئله سبب شده تا فروشندگان قیمت را به صورت نجومی بالا ببرند.
  5. صادراتی بودن یا داخلی بودن پارچه: اینکه پارچه اسپان باند تولید داخل کشور باشد و یا از کشور های دیگر به عنوان پارچه صادراتی در بازار توزیع شود، تاثیر چشم گیری بر قیمت ها خواهد داشت.

فروش پارچه اسپان باند

بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در تهران

در حالت عادی، پارچه اسپان باند از بیشترین میزان فروش در بازار برخوردار بود. به بیان ساده تر می توان گفت که اگر فروش انواع پارچه ها در بازار را چیزی برابر با ۱۰۰ درصد تصور کنیم، آمار ها نشان می دهد که تنها میزان فروش پارچه اسپان باند در بازار داخلی، مقدار ۴۵ درصد را به خود اختصاص می دهد.
اما امروز برای پارچه هایی نظیر اسپان باند که مصارف بسیاری داشته اند، بازار فروش داغ تر و داغ تر شده است. شیوع ویروس کرونا باعث شده تا نسبت به گذشته، تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کند.
از آنجایی که بیمارستان و مراکز درمانی دارای محیطی آلوده است و افراد سالم و حتی بیمار در خطر واگیر بیماری های دیگر می باشند، بایستی به جزئیات توجه کرد.
پارچه اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای موارد مصرف زیر می باشد:

  1. لباس هایی که به عنوان فرم بر تن بیماران می کنند.
  2. ملحفه های یکبار مصرفی که روی تخت بیماران می کشند.
  3. رو انداز و رو بالشتی هایی که برای بیماران استفاده می کنند.
  4. تجهیزاتی که مورد نیاز اتاق عمل است.
  5. کلاه و روکش کفش پرستاران، ملاقات کنندگان، جراحان و غیره از پارچه اسپان باند تهیه می شود.
  6. پدهای ضد عفونی کننده و دستمال های تنظیف هم از دیگر موارد استفاده پارچه اسپان باند در مراکز درمانی و بیمارستان هاست.

در تهران پر شده از عاملان فروشی که به صورت غیر مستقیم و واسطه ای میان خریدار و فروشنده به عرضه و توزیع پارچه اسپان باند تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و حتی پنج لایه مشغول هستند. متاسفانه وجود همین واسطه ها در بازار کرونایی این روز ها باعث شد تا قیمت پارچه اسپان باند به صورت نجومی افزایش پیدا کند و کمیاب شود.
اگر بتوانید راه های مستقیم و بدون واسطه را برای خرید پارچه اسپان باند بیابید، در پروسه خرید بسیار برد کرده اید. مراجعه حضوری به کارخانه های تولید کننده، یافتن نمایندگی های رسمی برند های مطرح تولید پارچه اسپان باند در ایران و غیره، همه و همه انتخاب خوبی برای خرید پارچه اسپان باند درجه یک و مرغوب با قیمت مناسب خواهند بود.

فروش پارچه اسپان باند

ارسال پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در کمترین زمان

شیوه ها و راه کار هایی که برای خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند توسط تولید کنندگان و عاملان فروش شان در اختیار خریداران قرار گرفته، بسیار متنوع است.
شاید فکر کنید تنها چیزی که خریدار در پروسه خرید باید مورد توجه قرار دهد، انتخاب فروشندگان مستقیم و بدون واسطه است. در صورتیکه تنها این مسئله حائز اهمیت نبوده و باید به دیگر مواردی از قبیل موارد زیر هم توجه ویژه ای نمود:

  • هزینه و بودجه ای که برای انجام پروسه خرید در نظر گرفته شده.
  • زمانی که قرار است در پروسه خرید صرف شود.
  • مسافت زیادی که به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی باید طی گردد.

و مواردی از این قبیل که با انتخاب سایت های فروشنده در بازار مجازی، دیگر نگرانی برای آن ها وجود نخواهد داشت. چون:

  1. سایت های فروشنده هزینه های خریدار را به حداقل می رسانند.
  2. با خرید از سایت های اینترنتی، در زمان مصرفی خریدار بسیار صرفه جویی می شود.
  3. خریدار دارای محدودیت زمانی برای ثبت سفارش نیست و می تواند در هر ساعاتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت نماید.
  4. برای دریافت مشاوره های فروش نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها با چند کلیک می توان از بهترین مشاوره ها برخوردار شد.
  5. زمان اضافی برای جست و جو درباره برند های تولید کننده نیاز نخواهد بود و از طریق سایت ها می توان در کمترین زمان، برند های مختلفی را شناسایی کرد.
  6. با کمک سایت های فروشنده دیگر نیاز نیست خریدار از منزل یا محل کار خود خارج شده و زمان و هزینه گزافی را صرف رفت و آمد نماید.
  7. ارسال پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی توسط سایت های فروشنده اغلب به صورت رایگان و در کمترین زمان به محل مورد نظر انجام می شود.

فروش پارچه اسپان باند

آیا این حجم از مزیت که در خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی یا صنعتی نهفته است، شما را ترغیب به امتحان این روش خرید نمی کند؟

اگر به دنبال آن هستید که متفاوت ترین خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با بهترین قیمت ممکن انجام دهید، کافیست برای یکبار هم که شده روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کرده باشید.
1/5 - (1 امتیاز)
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

خرید و قیمت پارچه اسپان یاند سه لایه اصفهان، یزد، تهران و سایر شهرها کیلویی …

کانال تلگرام اینستاگرام