فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / ارزان ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

ارزان ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار متغیر است و این دلیلی بر عدم ثبات بازار اقتصادی می باشد. ارزان ترین لیست قیمت این پارچه را می توانید از نمایندگی کارخانجات بافتینه و حریر بافت امیر بخواهید.
چند سالی از تولید جدیدترین پارچه های بدون بافت می گذرد. خوشبختانه طی این سال ها، پارچه های بی بافت توانسته اند جایگاه خوبی را در بازار از آن خود نمایند و روز به روز به تعداد متقاضیان آن ها اضافه شود.
پارچه های بی بافت انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها اسپان باند بوده و دیگری پارچه نان وون نامیده می شود.
در اولین بخش این تاپیک، به معرفی پارچه اسپان باند و نان وون می پردازیم تا شما بیشتر و بهتر این دو نوع پارچه بدون بافت را بشناسید.

تولید پارچه اسپان باند بی بافت و نان وون

پارچه های اسپان باند، پارچه هایی تشکیل شده از ورقه هایی با جنس پلی پروپلین می باشند. ورقه ها در دستگاه اکسترودر قرار گرفته، تحت حرارت بالا به مواد خمیری تبدیل می شوند. نهایتاً این مواد با فشار دستگاه به الیافی شبیه فلامنت در آمده و در آخر پارچه ها و ورقه های اسپان باند را به وجود می آورند. اسپان باندها در تعداد لایه های مختلف تولید می شوند و خوشبختانه تمامی طیف های رنگی در رنگبندی آن ها موجود است.
دیگر پارچه یکبار مصرفی که در کارخانه های منسوجات بی بافت تولید می شود، پارچه ای با نام نان وون (Non Woven) است که طی چند سال اخیر، با شکل های مختلفی روانه بازار فروش شده است. این پارچه در وهله اول، شامل دو ورق اسپان باند و یک ورق ملت بلون در میان آن ها بود. در وهله دوم، این پارچه به صورت چهار لایه تولید شد و دو ورق ملت بلون میان دو ورق اسپان باند قرار گرفت. از آنجایی که این پارچه برای بسته بندی و محافظت از تجهیزات پزشکی استریل و بهداشتی استفاده می شود، مقاومت آن در برابر نفوذ آب و الکل، گرد و غبار، انواع و اقسام ویروس و میکروب بسیار حائز اهمیت بود. به همین خاطر، نسل جدیدی از این پارچه ها به بازار فروش روانه شد. این پارچه شامل پنج لایه است که ۲ لایه اسپان باند در ردیف اول قرار گرفته، ۲ لایه ملت بلون زیر آن و لایه آخر هم نهایتاً اسپان باند می باشد. این پارچه در بازار با نام لاتین SSMMS شناخته می شود که S ها نمادی از پارچه اسپان باند بوده و M ها نشان دهنده لایه های ملت بلون می باشند.

قیمت پارچه اسپان باند

تفاوت اسپان باند و اسپان لس چیست؟

پارچه های بی بافت هر یک دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی هستند و در این بخش قرار است راجع به تفاوت های پارچه اسپان باند و اسپان لس صحبت کنیم:

  • مواد تشکیل دهنده پارچه های اسپان باند، موادی هستند از جنس پلی استر خالص و یا پلی پروپلین. در صورتیکه درصد مشخصی از مواد تشکیل دهنده پارچه های اسپان لس را الیاف ویسکوز و گیاهی تشکیل می دهند.
  • در مشخصات پارچه اسپان باند، آب گریز بودن بسیار خودنمایی می کند. اما بد نیست بدانید که یکی دیگر تفاوت های این دو پارچه، در همین مورد است. زیرا پارچه اسپان لس، پارچه ای آب گریز نیست.
  • رنگرزی پارچه های اسپان باند به کمک رنگ های مصنوعی انجام می شود و هیچ محدودیت رنگی در آن مشاهده نمی شود. اما پارچه های اسپان لس دارای محدودیت رنگ داشته و چون گاهی اوقات از الیاف رنگ شده تولید می گردند، رنگ های کم رنگ تری را شامل می شوند.
  • اگر بخواهیم تفاوت این دو پارچه را از لحاظ میزان استحکام مقایسه کنیم، باید بگوییم مقاومت پارچه اسپان باند در برابر کشش، سایش و …، نسبت به پارچه اسپان لس بیشتر است.

تفاوت های ریز و درشت بسیاری میان پارچه اسپان باند و پارچه اسپان لس وجود دارد، اما گاهی با وجود این تفاوت ها، موارد مصرف آن ها یکسان خواهد بود.

پارچه اسپان باند مناسب گان و شان یکبار مصرف

گان و شان، دو نوع لباسی هستند که در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده می شوند. ممکن است خیلی از شما با این دو نوع لباس آشنایی داشته باشید، اما لازم می دانیم که در این بخش، توضیح مختصری راجع به لباس شان و گان بیمارستانی ارائه دهیم.
شان لباس بیماری است که قرار است تحت عمل جراحی سرپایی و یا طولانی مدت قرار گیرد.
گان لباس پزشک، پرستار و یا دستیار پزشکی است که قرار است عمل جراحی را روی بیمار انجام دهد.
به همین منظور، پارچه ای که قرار است برای دوخت این دو نوع پوشش بیمارستانی انتخاب شود، بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی کاملاً استریل باشد. زیرا رابطه مستقیمی با جان بیمار دارد.

اگر می خواهید بدانید پارچه مناسب شان و گان یکبار مصرف بیمارستانی دارای چه مشخصات و ویژگی هایی است، لازم است درباره گرماژ، عرض و رنگبندی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تحقیق کنید.
اصولاً باید پارچه ای را انتخاب کنید که تعداد لایه های آن زیاد باشد تا مقاومت بالایی در برابر نفوذ میکروب و ویروس از خود نشان دهد. از طرفی، بایستی دارای گرماژ و وزن استانداردی بوده تا پزشک و یا بیمار را به بی قراری دچار نکند و فرد با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند چگونه تعیین می گردد؟

چیزی که راجع به پارچه اسپان باند و خرید آن در بازار بسیار اهمیت دارد، قیمت می باشد. قیمت پارچه اسپان باند مانند هر محصول و کالای دیگری در بازار ایران، شامل تغییراتی می شود که همه آن ها بر می گردد به:

  1. نوسان قیمت مواد اولیه ای که کارخانه ها مصرف می کنند.
  2. تغییراتی که در هزینه های تولید رخ می دهد.
  3. نوسان قیمت انرژی هایی همچون گاز، برق و آبی که در کارخانه ها استفاده می شود.
  4. میزان عرضه کارخانه های تولیدی و میزان تقاضایی که برای این پارچه در بازار وجود دارد.
  5. هزینه های مربوط به گمرک و نوسان قیمت ارز که رابطه مستقیم با قیمت فروش پارچه اسپان باند دارد.

و عوامل متعدد دیگری که میزان تاثیر هر یک متفاوت از دیگری می باشد.
کارخانه های تولید کننده با در نظر گرفتن چنین مسائلی، قیمت پارچه اسپان باند در بازار را تعیین می کنند. البته نرخ معقولانه ای که برای فروش پارچه اسپان باند تعیین می شود، نرخ مشخصی است و کارخانجاتی که نرخ فروش بالاتری را تعیین کنند، در زمره کارخانجات متخلف قرار می گیرند.
سعی کنید قبل از خرید پارچه اسپان باند از برند خاص و یا کارخانه تولیدی مد نظرتان، لیست قیمت محصولات برندهای دیگر را مورد بحث و بررسی قرار دهید. خوشبختانه این روزها مراکز فروش در سایت فعالیت مجازی شان، لیست قیمت روز پارچه های اسپان باند تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و همچنین پنج لایه را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده و افراد لازم نیست با صرف هزینه و زمان زیاد، به مراکز فروش حضوری متعددی جهت دریافت لیست قیمت ها مراجعه نمایند.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف و مصارف بیمارستانی آنها

پارچه های یکبار مصرف یا همان اسپان باندها، پارچه هایی هستند با کارایی های متفاوت. بخشی از این پارچه ها با گرماژ و عرض خاص در مصارف بیمارستانی بکار گرفته می شوند و برخی دیگر از آنها، به مصرف کارخانه های صنعتی می رسند.
پارچه یکبار مصرف با مصارف بیمارستانی، شامل طیف وسیعی از پارچه های اسپان باند می شود. در حالت کلی، پارچه های اسپان باند در گرماژ بین ۱۶ تا ۴۰۰ گرم تولید می شوند که گرماژ ۳۰ تا ۶۰ گرم آن به مصارف بیمارستانی اختصاص پیدا می کند.
عرض های رایج پارچه اسپان باند تولیدی در کشور، عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری است که نوع بیمارستانی آن علاوه بر این عرض ها، در عرض ۳۰۰ سانتی متری هم توسط کارخانجات روانه بازار فروش می شود. اگر بخواهیم کلیاتی از مصارف بیمارستانی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند را ارائه دهیم، بایستی به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این پارچه در دوخت لباس بیماران بکار گرفته می شود.
  • کالای خوابی همچون رو انداز، زیر انداز و رو بالشتی بیمار و همراه از این پارچه تهیه می شود.
  • کلاه، لباس استریل، روکش کفش و دیگر مواردی از این قبیل که مصرف بیمارستانی دارند، تشکیل شده از پارچه یکبار مصرف هستند.
  • ماسک های تنفسی برای بیماران، پرستاران و همچنین پزشکان، از این پارچه های یکبار مصرف تهیه می گردد.
  • پرده های جدا کننده تخت بیماران در بخش های خاص بیمارستان، از این پارچه تولید شده است.
  • شان و گان بیمارستانی که در یکی از بخش ها مفصلاً راجع به آن صحبت شد، از پارچه اسپان باند تولید شده اند.

در صورتیکه اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع خواستید، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بافتینه و حریر بافت امیر

بافتینه و حریر بافت امیر، دو تولیدی برتر پارچه های اسپان باند در ایران هستند. این کارخانجات با بکارگیری بیشترین ظرفیت تولید خود، توانسته اند در این روزهای کرونایی ایران، پاسخگوی نیاز مشتریان خود یعنی بیمارستان ها، مراکز درمانی و … باشند.
اگر می خواهید دلیل پر رونق بودن بازار فروش پارچه اسپان باند بافتینه و حریر بافت امیر را بدانید، مواردی که در زیر ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید:
در این کارخانه ها، بهترین مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند بکار گرفته می شود.
خوشبختانه دستگاه های تولیدی پارچه اسپان باند در این کارخانه ها، جدیدترین دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا هستند که یا وارداتی بوده و یا مونتاژ داخل کشور می باشند.
از همه مهمتر، قیمت مناسب و قابل قبولی است که این کارخانجات تولیدی برای فروش محصولات شان در بازار تعیین کرده اند.
البته نمی توان منکر خدمات فروش این کارخانه ها، راهکارهای متنوع فروشی که در اختیار خریداران قرار داده و مواردی از این قبیل شد.
این تولید کنندگان در صورتیکه محصولات خود را مستقیماً از طریق کارخانه در اختیار مشتری قرار داده و یا به کمک نمایندگی رسمی فروش پاسخگوی نیاز بازار باشند، خیال خریدار را بابت کیفیت و قیمت راحت می کنند.

نمایندگی فروش بهترین پارچه اسپان باند پزشکی در ایران

هم در اقصی نقاط کشور و هم در بازار مجازی، نمایندگی های فروش بهترین پارچه اسپان باند پزشکی ایران یافت می شود. پس در حال حاضر دیگر لازم نیست نگران این قضیه باشید. چون دسترسی به پارچه های اسپان باند باکیفیت و دارای قیمت مناسب، کار بسیار آسانی است.

در حال حاضر که اوضاع کرونا در کشور وخیم اعلام شده است، چه بهتر که خریداران عمده پارچه اسپان باند پزشکی یعنی بیمارستان ها، کارگاه های تولیدی ماسک های تنفسی و …، روش های غیر حضوری و خرید از نمایندگی های مجازی را برای خریدشان انتخاب نمایند.
شاید تا چند سال اخیر، خرید اینترنتی یک روش خرید ریسکی به حساب می آمد، اما این روزها آنقدر نظارت بر سایت های فروشنده زیاد شده است که بی دردسرترین، سریع ترین و کم هزینه ترین روش خرید محسوب می شود.
پس فرصت را همین حالا غنیمت شمرده و برای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند پزشکی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت، اقدام نمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

ارسال پارچه های اسپان باند به سراسر کشور

کارخانه ها و نمایندگی هایی که به فروش پارچه اسپان باند به شیوه غیر حضوری مشغول هستند، ارسال پارچه ها به سراسر کشور را انجام می دهند.
تنها شما کافی ست متراژ پارچه های اسپان باند مورد نظرتان را از طریق سایت ثبت سفارش کرده و هزینه اش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
بعد از تکمیل اطلاعات تماس و آدرس دقیق، طی چند روز کاری مشخص شده، پارچه های اسپان باند به دست شما خواهد رسید.
از مزایای این شیوه خرید پارچه های اسپان باند می توان به موارد زیر اشاره کوچکی کرد:

  • عدم نیاز به خروج از منزل یا محل کار برای خرید پارچه
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری در ساعات مشخص کاری
  • ثبت سفارش ها در تمامی ساعات شبانه روز
  • دریافت مشاوره های فروش ۲۴ ساعته تلفنی و یا از طریق چت باکس
  • عدم نیاز به صرف هزینه و زمان برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا ماندن در ترافیک های سنگین شهری

آیا با وجود این مزایا و خوبی های خرید فروش اینترنتی پارچه های اسپان باند، دیگر کسی به سراغ نمایندگی های فروش حضوری و کارخانجات تولیدی می رود؟

به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید پارچه اسپان باند

قیمت خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی اغلب توسط نمایندگی های پخش فعال به روز در آمده …

کانال تلگرام اینستاگرام