فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت جدید پارچه اسپان باند با خرید از سایت معتبر

قیمت جدید پارچه اسپان باند با خرید از سایت معتبر

قیمت جدید پارچه اسپان باند را میتوانید با خرید از این سایت معتبر به دست آورید، انتخاب این سایت برای تهیه پارچه اسپان باند موجب اطمینان از کیفیت محصولات ارائه شده می ‌گردد.
آیا پارچه های یکبار مصرف را می شناسید؟ آیا با مراحل تولید و تهیه این پارچه ها آشنایی دارید؟
دلایل استفاده های زیاد از پارچه های یکبار مصرف در مراکز درمانی و بیمارستانی چیست؟
بهترین روش تهیه و خرید پارچه های یکبار مصرف با قیمت های مناسب تر کدام است؟
برای یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر خود تا پایان این مطالب ما را همراهی کنید.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

مراحل تولید پارچه اسپان باند در کارخانه

پارچه های اسپان باند جزء مصرفی ترین پارچه هایی است که در حال حاضر در بازارهای فروش ارائه می گردد.
کارخانجات بسیار زیادی در حال تولید پارچه های اسپان باند در بالاترین سطح کیفیت می باشند. که تمامی کارخانجات تولید کننده با راه اندازی خطوط تولید پیشرفته و به روز امکان عرضه این پارچه ها در تنوع بالا را به وجود آورده‌ اند.
برای درک بهتر پارچه های اسپان باند و نحوه تولید این پارچه ها می توانید به شکل و فرم پارچه های نمدی و یا موکت ها توجه داشته باشید که این محصولات نیز بدون استفاده از هیچ گونه الیاف سنتی و کمک گرفتن از دستگاه های نساجی تولید می شوند.
خوب است بدانید که برای تولید پارچه اسپان باند از مواد اولیه پلیمر های به دست آمده از پالایشگاه‌ های نفتی استفاده می‌ شود که با کمک این پلیمرها الیاف فیلامنت را تولید می کنند.
اگر بخواهیم به طور دقیق و کامل مراحل تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که به چند مرحله اصلی می توان تولید پارچه های اسپان باند را دسته بندی کرد در اینجا به طور مختصر به برخی از این مراحل اشاره می ‌کنیم از جمله:

  • اولین مرحله پس از تهیه پلیمرهای مناسب به عنوان مواد اولیه، ذوب کردن این پلیمرها و به دست آوردن الیاف فیلامنت می باشد. این مرحله با کمک دستگاه اکسترودر به طور منظم و دقیق صورت می پذیرد، بدین شکل که پس از ذوب پلیمرها درون دیگ این مواد مذاب با کمک فشار به سمت سوزن های مخصوص حرکت می کنند و با کمک دستگاه اکسترودر مواد مذاب از طریق این سوزن ها به شکل رشته های باریک خارج می شود.
  • در این مرحله الیاف به دست آمده را بر روی نوارهای نقاله قرار می دهند و پس از پایین آمدن دمای آنها، تحت کشش و فشار مناسب قرار داده تا این الیاف به صورت کاملاً یکدست و نازک تبدیل گردد.
  • با تهیه و تولید الیاف فیلامنت نوبت به تولید پارچه های اسپان باند می‌ رسد، که الیاف را با کمک دستگاه های خاص به شکل کاملاً منظم و یا به صورت نامنظم و تصادفی در کنار یکدیگر قرار می دهند.
  • مرحله بعدی اتصال الیاف چیده شده می باشد که با کمک گرفتن از روش های شیمیایی و یا روش حرارتی این الیاف را متصل می ‌کنند و با استفاده از سوزن های مخصوص ثبات این الیاف در یکدیگر را بیشتر کرده و پارچه‌ های مقاوم تولید می‌ شود.
  • پس از تولید پارچه های اسپان باند در عرض ها و گرماژهای مختلف آنها را به واحدهای رنگرزی انتقال داده و به دلیل خاصیت رنگ پذیری بالای این الیاف امکان تولید آن در کالیته های رنگی متعدد وجود دارد.
  • در کارخانجات سعی می شود تا از بهترین و باکیفیت ترین رنگ ها استفاده شود تا این پارچه ها در حین مصرف هیچ گونه حساسیتی برای افراد به وجود نیاورد.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

بررسی مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند از پلیمرهای خاصی تولید می‌ شود که سبب به وجود آمدن ویژگی‌ های منحصر به فرد در این منسوجات می‌ گردد.
داشتن برخی از مشخصات و ویژگی های خاص در این پارچه ها سبب شده تا موارد استفاده و کاربرد های آن بسیار زیاد باشد.
در اینجا به بررسی برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند می پردازیم از جمله:

  • این پارچه از زیر دست نرم و لطیفی برخوردار می باشد.
  • به دلیل داشتن خاصیت کشسانی موارد استفاده و کاربرد آن نیز افزایش پیدا کرده است.
  • این پارچه ها به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید می شوند.
  • در دو گروه پارچه های مقاوم در برابر آب و پارچه های آب دوست که تا چندین برابر وزن خود می تواند آب را به خود جذب کنند تولید می گردد.
  • روند تولید و نوع مواد اولیه به گونه‌ ای است که هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.
  • تنوع بالای کالیته رنگی در این پارچه سبب محبوبیت بیشتر آن شده است.
  • با توجه به این مشخصات و ویژگی ها پی می بریم که این پارچه به چه دلایلی در صنایع مختلف مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.

با کمی تحقیق و بررسی درمی یابیم که در اکثر صنایع مهم رد پای پارچه های یکبار مصرف وجود دارد، به همین دلیل به این پارچه ها پارچه های صنعتی و مصرفی نیز گفته می شود.

کاربردهای ویژه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از صنایعی که از پارچه های اسپان باند استفاده های بسیار زیادی می کند صنعت پزشکی می باشد.
از آنجا که بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی بسیار آلوده هستند و رعایت بهداشت فردی در این محیط ها اهمیت زیادی پیدا می کند استقبال از پارچه های یکبار مصرف بسیار زیاد شده است.
در اینجا به برخی از کاربردهای ویژه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اشاره می کنیم:

  • برای تولید انواع ماسک جراحی، پرستاری و همچنین ماسک های فیلتردار
  • در تهیه و تولید انواع مختلف لباس های بیمار برای بستری های کمتر از ۴۸ ساعت یا بخش های مختلف بیمارستان مانند ارتوپدی و ام آر آی
  • برای تهیه و تولید لباس های محافظتی مخصوص بخش های ایزوله
  • در تهیه و دوخت گان و شان جراحی و سایر منسوجات مورد استفاده در اتاق های عمل
  • برای تهیه روانداز و زیرانداز های بهداشتی مخصوص بیماران بستری به خصوص در بخش های ویژه و خاص
  • در تولید کاور کفش و همچنین کلاه های مخصوص برای ورود به بخش های CCU و ICU و اتاق عمل
  • در تهیه و تولید انواع لوازم بهداشتی مخصوص بانوان و همچنین دستمال های مرطوب

قیمت جدید پارچه اسپان باند

گرماژ مناسب پارچه اسپان باند در تولید ماسک

استفاده از ماسک همیشه برای افرادی که مشکلات تنگی نفس و برخی از بیماری های خاص قلبی و ریوی داشتند برای ورود در اماکن عمومی لازم و ضروری بوده است.
اما در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا که در همه جهان فراگیر شده است استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری برای همه افراد توصیه می شود.
با همه گیر شدن این بیماری و استفاده فراوان از ماسک نقش پارچه های اسپان باند در تولید این محصول پررنگ ‌تر شده و تقریباً همه افراد با این پارچه تا حدی آشنا شده اند.
اما برای تهیه پارچه اسپان باند ماسک برای تهیه و تولید این محصول باید به چند نکته مهم از جمله انتخاب گرماژ مناسب دقت داشته باشید.
معمولاً از گرماژ های ۲۵ گرم تا گرماژ ۳۸ گرم برای دوخت ماسک استفاده می کنند، بسته به تعداد لایه های بکار برده شده، گرماژ پارچه ها را می توان تغییر داد.
معمولا برای تولید ماسک از سه لایه، چهار لایه و در برخی موارد پنج لایه از پارچه های اسپان باند و پارچه ملت بلون به کار می برند.
نکته مهم در مورد این پارچه ها استفاده از عرض ۱۶۰ سانتی متر است که از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه می باشد و این عرض های زیاد را با کمک دستگاه های لیزری و یا دستگاه های گیوتینی به قطعات مناسب برای دوخت و تولید ماسک تبدیل می نمایند.
معمولاً از چندین رنگ پر طرفدار برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند که به خوبی در بازار ها از آنها استقبال شود مانند: رنگ سفید، مشکی، طوسی، آبی، لیمویی، بیشترین استفاده را می برند.

دلایل استفاده از پارچه های یکبار مصرف در بیمارستانها

با نگاه دقیق به مراکز درمانی و بیمارستانها درمی یابیم که از پارچه های یکبار مصرف در این مراکز بسیار زیاد استفاده می شود.
ممکن است شما نیز به دنبال پیدا کردن دلایل استفاده از پارچه های یکبار مصرف در مراکز درمانی و بیمارستان ها باشید.
خوب است بدانید که دو دلیل عمده وجود دارند که مراکز درمانی ترجیح می دهند تا به جای منسوجات سنتی از این پارچه ها استفاده کنند.
سعی می‌ کنیم با توضیح در مورد این دو دلیل مهم شما را نیز با دلایل استفاده از پارچه‌ های یکبارمصرف بیمارستانی آشنا کنیم:

  1. دلیل بهداشتی: با توجه به آلوده بودن محیط های بیمارستانی از پارچه های یکبار مصرف استفاده می شود، تا دیگر نیاز به شستشو و استفاده مجدد از آنها نباشد، بدین صورت از انتقال انواع آلودگی و میکروب ها به افراد دیگر جلوگیری می‌ شود.
  2. دلیل اقتصادی: استفاده از منسوجات سنتی سبب می‌ شود تا از مواد شوینده و دستگاه های استریل استفاده های زیاد کنند، با جایگزین کردن پارچه های یکبار مصرف دیگر نیاز به استفاده از هیچ گونه ماده شوینده و دستگاه اتوکلاو نمی ‌باشد، به این ترتیب در هزینه ‌های نیروی انسانی و همچنین هزینه‌ های برق صرفه جویی زیادی می شود.

با بررسی دقیق این دو عامل در می یابیم که جایگزین کردن پارچه های یکبار مصرف به جای منسوجات بافته شده سنتی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چهار نکته مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند

همان طور که می دانید پارچه های اسپان باند جزء محصولاتی است که موارد استفاده و کاربردهای بسیار بالایی دارند و همچنین در تنوع بسیار زیاد نیز تولید می گردد.
در صورتی که با فاکتور های مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند به صورت کامل آشنایی داشته باشید می توانید با دقت در آنها خریدی کاملاً مناسب انجام دهید.
در اینجا به چهار نکته مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند اشاره می کنیم تا با توجه به آنها بتوانید با خرید بهتر تا پایان استفاده از این محصولات رضایت کافی را داشته باشید از جمله:

  • توجه کافی به نوع پارچه های اسپان باند از لحاظ ضد آب بودن و آب گریز بودن
  • انتخاب گرماز و ضخامت مناسب مطابق با نوع نیاز و کارکرد
  • توجه به برخی از مشخصات مانند آنتی باکتریال بودن و یا آنتی uv بودن
  • قابلیت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند برای چاپ آرم و لوگو های مختلف

موارد گفته شده در بالا تنها بخشی از نکات مهمی است که باید مد نظر خریداران قرار بگیرد، موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که در صورت توجه به همه آنها بهترین تجربه های خرید را به دست می آورید.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

چگونه پارچه اسپان باند بیمارستانی قیمت مناسب بخرم؟

برای تمامی مراکز تولید البسه و منسوجات بیمارستانی و همچنین مدیران بیمارستان‌ ها مهم است که پارچه های اسپان باند را چگونه با قیمت های مناسب تهیه کنند.
مهم ترین توصیه به این خریداران ابتدا دریافت اطلاعات کافی در مورد مشخصات و ویژگی های محصولات می باشد، تا در بین تنوع بالای این پارچه ها بتوانند مناسب‌ ترین آنها را مطابق با نیاز و کارکرد خود تهیه کنند.
سپس به دنبال پیدا کردن مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه باشند، زیرا حذف واسطه ها یکی از بزرگترین کمک ها به تهیه پارچه های اسپان باند بیمارستانی با قیمت های کاملا مقرون به صرفه می باشد.
با توجه به نکات ذکر شده می توانید از ایجاد یک تجربه تلخ در خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی جلوگیری کنید و با استفاده از تجربیات و راهنمایی های دیگران خریدهای بهتری را انجام دهید.
در اینجا به چند روش مناسب برای دسترسی به مراکز عرضه پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره می کنیم از جمله:

  • انتخاب کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند
  • پیدا کردن نمایندگی های عرضه کننده پارچه های اسپان باند در شهرهای مختلف
  • مراجعه به بنکداری ها و عمده فروشی های موجود در بازارهای بزرگ
  • استفاده از سایت های آنلاین معتبر

چرا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند یکی از روش‌های تهیه این پارچه ها می باشند که با استفاده از وب سایت های معتبر صورت می پذیرد.
در حال حاضر این روش خرید مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و با توجه به شلوغ بودن مسیر ها و دور بودن کارخانجات تولید کننده از شهرهای مختلف اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای طی کردن مسیر های طولانی روش های آسان تر را برای خرید انتخاب کنند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند نیز یکی از روش های آسان و بی دردسر است که با صرف کمترین زمان می ‌توانید اقدام به مشاهده انواع مختلف این محصولات در سایت های آنلاین کرده و پس از بررسی دقیق ویژگی های مختلف این محصولات و همچنین دقت در قیمت جدید پارچه اسپان باند سفارشات خود را ثبت کنید.
انتخاب این مدل تهیه پارچه هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی را برای خریداران ایجاد نمی‌ کند و افراد می‌ توانند در هر مکان و هر زمانی تنها با داشتن دسترسی به اینترنت و یک گوشی یا سیستم هوشمند سفارشات خود را ثبت نمایند.
در صورتی که افراد با مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند آشنایی داشته باشند از این روش استقبال بیشتری می‌ شود، در اینجا سعی می‌ کنیم تا چند مورد از بهترین مزایای این نوع خرید را بیان کنیم:

  • سرعت بالا در ثبت سفارش و دسترسی به تنوع پارچه های اسپان باند
  • امکان دسترسی به برند های مختلف و مطرح تولید کننده این پارچه ها
  • استفاده از راهنمایی های کارشناسان حاضر در سایت برای انتخاب های مناسب تر و بهتر
  • پرداخت هزینه‌ های کمتر به دلیل کاهش بسیاری از هزینه‌ های جانبی و حذف واسطه ها
  • تحویل محصولات خریداری شده در کمترین روزکاری به صورت کاملاً بسته بندی و مناسب

قیمت جدید پارچه اسپان باند

قیمت جدید پارچه اسپان باند در بزرگترین مرکز فروش

خرید و فروش پارچه اسپان باند در حال حاضر موجب ایجاد یک بازار رقابتی خاص در مراکز فروش شده است.
این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند این محصولات را با کیفیت های بسیار خوب و مناسب عرضه می کنند.
قیمت جدید پارچه اسپان باند را می توانید با مراجعه به بزرگترین مرکز فروش آن به شکل حضوری و یا استفاده از سایت این مرکز به دست آورید.
این مرکز با توجه به تغییرات قیمت پارچه های ارائه شده توسط کارخانجات تولید کننده این محصولات را قیمت گذاری می کند و تمام تلاش خود را می‌ کند تا با حذف واسطه ها از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری نمایند.

در صورتی که به پارچه های اسپان باند در حجم های عمده نیاز دارید و به دنبال کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی همین حالا با بخش فروش این مجموعه تماس برقرار کنید و پس از دریافت اطلاعات کافی از کارشناسان آن سفارشات خود را ثبت نمایید. یکی از بزرگترین تعهدات این مرکز فروش ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن به شکل کاملا مناسب برای خریداران می باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام