فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه پارچه اسپان باند تهران | خرید مستقیم پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند تهران | خرید مستقیم پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند تهران یکی از بهترین کارخانجات تولید کننده است که برای خرید مستقیم پارچه اسپان باند از این کارخانه می توانید با بخش فروش این مجموعه تماس برقرار کنید.

پارچه اسپان باند را بیشتر بشناسید

پارچه های اسپان باند معمولاً به شکل یک لایه فیبر قرار دارند که با درگیر شدن رشته های الیاف در یکدیگر تولید می‌ شوند و به وسیله سوزن های خاص این الیاف با استفاده از روش های مکانیکی، حرارتی و یا شیمیایی در یکدیگر درگیر می گردد.
با توجه به نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها کاملا لطیف و انعطاف پذیر هستند. برای تولید این نوع پارچه به هیچ عنوان نیاز به دستگاه های بافندگی و کشباف و ریسندگی نمی باشد و با کمک گرفتن از چند دستگاه خاص می ‌توان این پارچه را در کیفیت های مختلف تولید کرد.
باید گفت که پارچه های اسپان باند فراتر از تعریف پارچه های سنتی قرار گرفته و در واقع یک نوع پارچه مهندسی شده هستند که با استفاده از خلاقیت و فرصت های نوآورانه در صنعت نساجی تولید می شوند.
اگر به پارچه های اسپان باند در محیط پیرامون خود دقت کرده باشید معمولاً بر روی سطح آنها به شکل نقطه ای و یا خطی سوراخ هایی را مشاهده می کنید که این طرح ها با استفاده از سوزن هایی که برای درگیر کردن الیاف در یکدیگر استفاده می‌شود به وجود می ‌آیند.
مهمترین نکته که در مورد شناخت پارچه های اسپان باند باید بدانید، نوع مواد اولیه در روند تولید این پارچه ها می باشد که بیشترین ماده مورد استفاده در تولید این پارچه، پلیمر های بدست آمده از پالایشگاه‌ های پتروشیمی می باشد.
چند نوع پلیمر پر استفاده در روند تولید این پارچه ها وجود دارند که عبارتند از پلیمر پلی استر، پلیمر پلی پروپیلن، پلیمر پلی اتیلن و پلیمر پلی آمید که این پلیمرها با داشتن دمای ذوب و ویسکوزیته بالا امکان پوشش ‌دهی بیشتری را به وجود می آورند، به همین جهت جزء پر استفاده ترین های این صنعت قرار می گیرند.
روند تولید پارچه های اسپان باند در کارخانجات تولید کننده بدین صورت است که با تهیه انواع پلیمرها و انتقال آنها به دیگ های ذوب پس از حرارت مواد مذاب را با کمک فشار وارد سوزن ‌های سرنگ مانند کرده و با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر به این سوزن ها فشار وارد می‌ کند.
مواد مذاب از طریق سوزن ها به شکل الیاف رشته ‌ای خارج شده و بر روی نوارهای نقاله قرار می گیرد، پس از پایین آمدن حرارت این الیاف آنها را تحت کشش و فشار قرار می‌ دهند که به صورت کامل یکدست تبدیل می شوند، در این قسمت الیاف مورد استفاده در روند تولید پارچه های یکبار مصرف به وجود آمده‌ اند.
مرحله بعدی فرایند تولید پارچه اسپان باند می باشد که در چند مرحله انجام می ‌پذیرد، در اولین مرحله الیاف فیلامنت را به شکل منظم و یا غیر منظم در کنار یکدیگر قرار می دهد در مرحله بعدی باید این الیاف را به یکدیگر اتصال دهند تا بتواند سطح صاف و یکدست را به وجود بیاورد و سپس پارچه های تولید شده را به شکل لایه های مختلف در کنار هم قرار می دهند و به صورت رول های خاص آماده می کنند.

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

اما نکته مهم در فرآیند اتصال و قرار گرفتن این الیاف در کنار یکدیگر به وجود می آید که به چند روش می توان پارچه های اسپان باند را به یکدیگر اتصال داد از جمله:
روش مکانیکی و یا سوزنی که با کمک گرفتن از سوزن های متعدد و ایجاد فشار بر روی این الیاف در یکدیگر پرس شده و ایجاد یک لایه یکدست می کند.
استفاده از روش های حرارتی که به آنها ترموباندینگ نیز گفته می ‌شود، به این صورت است که با ایجاد مقدار کمی حرارت سطح الیاف فیلامنت مقداری ذوب شده و موجب اتصال این الیاف ذوب شده به یکدیگر می گردد و با کمک گرفتن از همان سوزن ها می توان این الیاف را در یکدیگر محکم کرد.
استفاده از روش هیدرودینامیکی که در این روش معمولاً از آب استفاده می‌ کنند و برای تولید پارچه های اسپان لس بیشتر کاربرد دارد.
استفاده از مواد شیمیایی و چسب که از این مواد برای اتصال الیاف به یکدیگر استفاده می‌ شود به گونه‌ ای که یا با کمک اسپری های خاص بر روی الیاف اسپری شده و یا الیاف را به شکل کامل در این مواد غوطه ور کرده و توسط دستگاه های مخصوص به یکدیگر پرس می کنند.
حال که به این وضوح با روش تولید پارچه های اسپان باند آشنا شدید خوب است که با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها نیز آشنا گردید از جمله:

  • پارچه های اسپان باند به شکل آنتی یو وی تولید می شوند و در برابر اشعه خورشید مقاومت خوبی دارند.
  • امکان تولید این پارچه ها به شکل کاملا آنتی باکتریال سبب کاربردهای گسترده آن شده است.
  • حساسیت زا نبودن این پارچه با استفاده از کردن از الیاف و پلیمر های درجه یک به وجود می آید.
  • امکان بازیافت پارچه های اسپان باند سبب استفاده راحت از این پارچه می شود.
  • چاپ پذیری بالای پارچه های اسپان باند یکی از ویژگی های محبوب این پارچه محسوب می گردد.
  • از الیاف نرم و لطیف تشکیل شده و کاملا انعطاف پذیر هستند.
  • به دو گونه واترپروف و هیدروفیل وجود دارند.

برترین کارخانه پارچه اسپان باند تهران

در حال حاضر کارخانجات متعددی اقدام به تولید پارچه های اسپان باند در شهرهای مختلف کرده ‌اند. یکی از بهترین کارخانجات تولید پارچه اسپان باند کارخانجات حاضر در شهر تهران می ‌باشند.
کارخانه اسپان باند تهران با بهره گیری از تمامی ابزارها و لوازم مورد نیاز در بالاترین سطح کیفیتی تلاش می کند تا بهترین محصول ممکن را به بازار ارائه دهد.
برخی از مواردی که کارخانه پارچه اسپان باند مورد توجه قرار می ‌دهد تا محصول تولیدی خود را با بالاترین سطح کیفی ارائه نماید عبارتند از:

  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز در کارخانجات تولیدی
  • استفاده از متخصصین ماهر و زبده برای ترکیبات مناسب پلیمرها و مواد افزودنی
  • کارگران ماهر و با تجربه برای رسیدگی به خطوط تولید و مراقبت از دستگاه ها
  • تهیه مواد اولیه با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب

بازار فروش پارچه اسپان باند در تهران چگونه است؟

پارچه های یکبار مصرف جزء پارچه های پرطرفدار و پرفروش در بازار است که نسبت به سایر منسوجات موجود در بازار حجم خرید و فروش این پارچه ها بسیار بیشتر می باشد.
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا استقبال گسترده تری از پارچه‌های اسپان باند شده است و به دلیل مراجعات بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده از این پارچه افزایش پیدا کرده است.
از آنجایی که محیط های بیمارستانی و درمانی آلودگی ‌های مختلفی دارند که باید برای جلوگیری از انتشار این آلودگی ها دائماً منسوجات مورد استفاده در آنها مورد شستشو و استریل قرار بگیرند .
در شهر تهران به دلیل تعدد مراکز درمانی و بیمارستان ها و همچنین شهرک های صنعتی فراوان استفاده از پارچه های اسپان باند بسیار زیاد می باشد.
معمولاً در مصارف بیمارستانی متعددی از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند، که برخی از موارد استفاده و کاربردهای گسترده این پارچه را در اینجا ذکر می کنیم از جمله:

  • برای تهیه لباس بیمار در بخش های بستری سرپایی، اورژانس‌
  • همچنین لباس مناسب بیمار در بخش ‌های ارتوپدی
  • دوخت گان و شان جراحی
  • به عنوان زیرانداز و روانداز در بخش اورژانس و بخش های عفونی و خاص
  • به عنوان محافظ کفش و کلاه
  • برای تهیه انواع ماسک جراحی پرستاری و ماسک های فیلتردار
  • همچنین به عنوان دستمال مرطوب مورد استفاده در بخش‌های مختلف بیمارستانی
  • برای تهیه و تولید انواع پوشک های مخصوص کودکان و لوازم بهداشتی مخصوص بانوان

به غیر از موارد ذکر شده از این پارچه استفاده های گسترده دیگری نیز می‌ شود که در حال حاضر برای تهیه لباس های ایزوله برای ورود به بخش های عفونی و کرونایی استفاده گسترده ای می‌ شوند.
با بررسی این موارد مصرف در می یابیم که بازار فروش پارچه اسپان باند در تهران بسیار پر رونق و داغ است.
به غیر از مصارف بیمارستانی در کارخانجات و صنایع مختلف نیز از این پارچه استفاده های زیادی می کنند که وجود شهرک های صنعتی بزرگ در تهران موجب شده تا حجم گسترده‌ ای از این پارچه ها نیز در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند.

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

نکات مهم قبل از خرید پارچه های یکبار مصرف برای بیمارستان ها

می ‌دانیم که بیشترین مورد استفاده و کاربرد پارچه های یکبار مصرف در صنعت پزشکی می باشد.
به دلیل شرایط خاص محیط‌ های بیمارستانی و مراکز درمانی باید در هنگام خرید پارچه های یکبار مصرف برای بیمارستان‌ها به نکات مهمی توجه کرد.
زیرا در محیط های بیمارستانی و درمانگاهی این پارچه ها به شکل مستقیم با پوست بدن افراد در تماس است.
در اینجا به برخی از نکات مهم که قبل از خرید پارچه های یکبار مصرف برای بیمارستان ها اشاره می کنیم تا با دقت به این نکات خرید مناسبی را انجام دهید از جمله:

  1. پارچه های اسپان باند به هیچ عنوان پرز نمی دهند.
  2. پارچه های یکبار مصرف به صورت کاملا ضدحساسیت تولید می ‌شود، که مناسب با هر نوع پوست باشند.
  3. کیفیت رنگ بالایی دارند و کاملاً رنگ در تمام سطح پارچه یکنواخت است.
  4. این پارچه ها در کشش و فشار مقاومت بالایی دارد.
  5. توان مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ ذرات مختلف مانند ویروس ها، رطوبت و بخار و همچنین گرد و غبار را داشته باشند.
  6. تنوع بالا در گرماژ های مختلف موجب استفاده آسان تر است.
  7. تنوع بالا در رنگبندی موجب استفاده راحت تر در بخش های مختلف بیمارستانی می شود.

بهترین راه خرید پارچه اسپان باند در تهران چیست؟

معمولاً خریداران پارچه های اسپان باند به دنبال راه هایی هستند که این پارچه ها را با هزینه های کمتر تهیه کنند.
زیرا در حال حاضر در تهران بیشترین موارد استفاده از پارچه های یکبار مصرف در بخش های درمانی و بیمارستانی است.
مراکز درمانی دائماً به دنبال پایین آوردن هزینه های مختلف بیمارستا ن‌ها هستند تا بتوانند خدمات مناسب تری را به بیماران خود ارائه دهند.
بهترین راه خرید پارچه اسپان باند در تهران چیست؟
یافتن چنین مراکزی کار سختی نمی‌ باشد و با بررسی و تحقیق مختصر می توانید به بهترین راه حل ها دست پیدا کنید.
خوب است بدانید که در تهران کارخانجات معتبر تولید پارچه های اسپان وجود داردکه با کمی جستجو می توانید راه های ارتباط با کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند را پیدا کنید و به شکل مستقیم و بدون واسطه این پارچه‌ ها را با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.
اما معمولاً کارخانجات برای اینکه بتوانند محصولات خود را به شکل گسترده‌ تری در دسترس عموم مردم قرار دهند اقدام به ایجاد نمایندگی های رسمی و معتبر می‌ کنند که با مراجعه به این مراکز نمایندگی به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ممکن در بازار تهیه کنید.
همچنین کارخانجات تولیدی با ایجاد سایت های آنلاین و عرضه پارچه ها به شکل مستقیم و بدون واسطه امکان دسترسی به این پارچه از روش‌ های جدید و نو ظهور را به وجود آورده است.
همچنین یک راه دیگر برای دسترسی به پارچه های یکبار مصرف باکیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب مراکز عمده فروشی در بازار های بزرگ است.

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

آیا پارچه اسپان باند قابل شست و شو است؟

به طور معمول روند تولید پارچه های اسپان باند بگونه ای صورت می‌ گیرد که این پارچه ها کاملا یکبار مصرف می باشند.
در برخی از موارد استفاده، به راحتی می‌ توان پارچه های اسپان باند را مورد شستشو نیز قرار داد.
به عنوان مثال در صورتی که از این پارچه ‌ها برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی استفاده شده باشد می‌ توان چندین بار این محصول را مورد شستشو قرار داده و استفاده کرد.
اما در صورتی که این پارچه ها در بخش های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرند قابلیت شستشو و استفاده مجدد را ندارند زیرا پس از شستشو خاصیت آنتی باکتریال بودن این پارچه از بین می‌ رود.
بهتر است تا در زمان استفاده از ماسک های تولید شده توسط پارچه های اسپان باند پس از پایان دوره مصرف ماسک ها دیگر مورد شستشو قرار نگیرد.
اما نکته مهم در مورد پارچه های اسپان باند این است که این پارچه ها قابلیت بازیافت دارند و پس از استفاده به چرخه تولید بر می گردند به همین جهت استفاده از آنها از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.

تاثیر رنگ بر قیمت پارچه های اسپان باند

همانطور که می دانید پارچه های اسپان باند در تنوع رنگی بسیار بالای تولید می ‌شوند و به راحتی هر خریدار و مصرف کننده می تواند مطابق با نوع نیاز و سلیقه خود از این پارچه تهیه کند.
اما نکته مهم این است که رنگ‌ ها می‌ توانند بر قیمت پارچه های اسپان باند تأثیرگذار باشند.
بدین صورت که برخی از رنگ ها برای به دست آمدن و تولید در کارخانه مراحل سختی را پشت سر می‌ گذارند و برای تولید این رنگ ها ممکن است هزینه‌ های بیشتری صرف شود.
همچنین برخی از رنگ‌ ها نیز در بازار از تقاضای بیشتری برخوردار می باشند که باید بیشتر تولید گردد.
توجه به این دو دلیل می‌ تواند تاثیر گذاری رنگ بر قیمت پارچه های اسپان باند را مشخص کند.
به عنوان مثال رنگ های سبز، آبی، صورتی و سفید در مراکز درمانی بیشترین استفاده و استقبال را دارند در نتیجه عرضه این پارچه ها ممکن است در برخی از مراکز با قیمت بالاتری صورت بگیرد.
کارخانه پارچه اسپان باند تهران تلاش می کند تا محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا از لحاظ نوع رنگ و تنوع در رنگبندی ارائه دهد.

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در ایران

در صورتی که به دنبال خرید پارچه های اسپان باند در حجم های عمده هستید بهتر است تا از طریق مراکز معتبر و بزرگ این کار را انجام دهید.
مزایای زیادی در انتخاب مراکز عرضه بزرگ و معتبر وجود دارد که می‌ توان به عرضه محصولات با کیفیت بالا اشاره کرد، این مرکز فروش جزء بزرگترین مراکزی است که پارچه های اسپان باند بیمارستانی در ایران را ارائه می دهد.

زیرا این مرکز به شکل مستقیم با کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند در ارتباط می باشد و بدون واسطه و دلال ها پارچه‌ ها را با قیمت درب کارخانه ارائه می کند. همچنین با داشتن ارتباطات گسترده و خوب با کارخانه پارچه اسپان باند تهران این پارچه ها را با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رساند. همین حالا بدون صرف وقت و هزینه مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را در کیفیت بالا و متنوع از این مرکز سفارش دهید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام