فروش پارچه بیمارستانی
خانه / دسته‌بندی نشده / پارچه اسپان باند گرماژ ۴۰ | خرید بهترین پارچه برای ماسک

پارچه اسپان باند گرماژ ۴۰ | خرید بهترین پارچه برای ماسک

پارچه اسپان باند با گرماژهای ۳۰، ۴۰، ۵۰ گرمی و غیره به عنوان مصرفی ترین پارچه برای تولید انواع ماسک بهداشتی را در تناژ بالا با کمترین قیمت ممکن از همین مجموعه خرید کنید.
در شرایط بحرانی که یک ویروس توانسته جان بسیاری از انسان ها در جای جای ایران و جهان را بگیرد، فقط و فقط این رعایت نکات بهداشتی است که می تواند منجر به رهایی از این بحران شده باشد.
به همین سبب شاهد بالاتر رفتن میزان تقاضای مردم عادی، ارگان های بهداشتی و بیمارستانی و تمامی ارگان های دولتی و خصوصی پیرامون خرید انواع ماسک و سایر لوازم بهداشتی هستیم.
این موضوع سبب شده تا در حال حاضر کارخانجاتی که این منسوجات بهداشتی را تولید می کنند، روزهای پرکار و حتی پر استرسی را داشته باشند.
چرا که مطمئنا در این شرایط، بازار خرید و فروش مواد اولیه و آنچه که برای تولید منسوجات مورد نیاز است، بازار دلالی، واسطه گری و بازاری پر از افراد سودجو بوده که تنها به فکر منفعت خود می باشند.
امروزه پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف، یکی از منسوجات مهم در تهیه انواع لوازم بهداشتی به خصوص ماسک بوده است.
اگر چه این پارچه قیمت ارزانی را قبل از این شرایط بحرانی داشته، اما متأسفانه همان عرضه کنندگان سودجو و ناشناخته که تنها به فکر جیب خود بوده، سعی در گران فروشی داشته اند.

آیا می دانید که چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت پارچه اسپان باند یا پارچه یکبار مصرف برای ماسک را در بازارهای امروزی خریداری کرد؟ اصلا بهترین و امن ترین راهکار خرید پارچه برای ماسک جهت تولیدات بهتر و با تناژ بالاتر، چیست؟
در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه های یکبار مصرف، بهترین راهکار خرید این پارچه را حتی در اوضاع بحرانی کشور برای شما عنوان خواهیم کرد.

پارچه اسپان باند

انواع پارچه اسپان باند را بشناسید؟

پارچه اسپان باند از گرانولی با نام پلی پروپیلن توسط دستگاه های مخصوص تولید شده و هیچگونه الیافی از تار و پود نداشته است.
این پارچه امروزه در کارخانجات گوناگون با مشخصات و ویزگی های گوناگونی تولید می گردد که می توان به نوع آب دوست بودن و آب گریز بودن آن اشاره داشت.
در حال حاضر پارچه های اسپان باند را با نام های ذیل در بازارهای عامه خرید و فروش انواع پارچه می شناسند:

  1. پارچه یکبار مصرف
  2. پارچه بی بافت
  3. پارچه لایه سوزنی
  4. پارچه نبافته

شایان ذکر است که پارچه های یکبار مصرف با عرض ها و گرماژهای ذیل عرضه شده و به سکل رولی به فروش می رسند:

  • عرض: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم

در این میان عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۸ و ۴۰ گرمی پارچه های یکبار مصرف از بیشترین میزان نرخ تولید و تقاضا در میان خریداران و کارگاه های تولید کننده انواع منسوجات بهداشتی برخوردار بوده اند.

ناگفته نماند که علاوه بر استفاده از پارچه اسپان باند جهت مصارف بهداشتی، این پارچه در صنایع بسته بندی، کشاورزی، تبلیغات و … مصارف بسیار خوب و مناسبی را داشته بوده است.
همانطور که بیان شد پارچه های یکبار مصرف را با ویژگی های گوناگونی تولید می کنند که علاوه بر آب دوست یا آب گریز بودن آنها می توان به این ویژگی ها هم اشاره مفیدی داشت:

  • آنتی باکتریال بودن
  • نرمی و لطافت بالا
  • آنتی یو وی شدن و …

امروزه در صنعت تولید پارچه های بی بافت، پارچه های یکبار مصرف را به صورت چند لایه هم تولید می کنند که می تواند با نام های ۲S و ۳S یعنی دو لایه و چند لایه در بازار خرید و فروش گردد.
رنگ این پارچه ها از طریق اقزودن مستربچ های رنگی ایجاد می گردد و حتی روی آنها می توان طرح های گوناگونی را نیز چاپ کرد.
با توجه به یکبار مصرف بودن پارچه های اسپان باند، می توان بیشترین استفاده از این پارچه را در صنعت پزشکی و بهداشتی دید.
در ادامه یکی از مهم ترین مصارف این پارچه ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

پارچه اسپان باند برای تولید ماسک

همانطور که متوجه شدید پارچه یکبار مصرف اسپان باند از پارچه های مصرفی و پرفروش در صنعت پزشکی و بهداشتی به سبب نکات و مسائل بهداشتی و استریل بوده است.
به همین سبب یکی از مهم ترین مصارف این پارچه را می تواند در راستای تولید انواع ماسک بهداشتی نام برد.
ماسک هایی که مناسب مراکز درمانی و بیمارستان ها بوده و مختص این مراکز تولید می گردند و ماسک هایی که در مراکز تجهیزات پزشکی برای عموم مردم تولید و عرضه می گردند.
در شرایطی که انواع و اقسام ویروس ها و آنفولانزاها در کشور شیوع پیدا می کند، میزان تقاضا پیرامون خرید انواع ماسک بیشتر و بیشتر می گردد.
پس تولید کنندگان ماسک های بهداشتی بایستی بتوانند خود را مطابق نیاز بازار وفق داده و میزان تناژ تولید خود را بیشتر و بیشتر کرده باشند.
تولید ماسک های بهداشتی نیازمند به انواع پارچه است و همانطور که می دانید پارچه های یکبار مصرف از بیشترین استفاده در حوزه تولید ماسک برخوردار هستند.

پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف برای تولید ماسک در انواع پارچه های دو لایه و سه لایه، می تواند با عرض و گرماژ گوناگونی مورد استفاده در رنگ بندی هایی مانند آبی و سفید قرار گرفته باشد.
پارچه اسپان باند گرماژ ۳۸ و ۴۰ را می توان از پرفروش ترین گرماژها در تهیه انواع ماسک معرفی کرد که توانسته رعایت تمامی نکات بهداشتی برای افرادی که ماسک می زنند را ایجاد نموده باشد.
این پارچه دارای لطافت و نرمی خاصی بوده و به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد.
کارخانجات تولیدی ماسک برای آنکه بتوانند تولیدات بهتر و بیشتر با قیمت تمام شده تولیدی کمتر داشته باشند، بایستی اقدام به خرید عمده و در تناژهای بالا از این پارچه کرده باشند.
پارچه های یکبار مصرف با عرض و گرماژ گوناگون به شکل رولی عرضه شده و می توانند در متراژهای دلخواه مورد خریداری قرار گرفته باشند که البته ممکن است با توجه به میزان تقاضای زیاد در شرایط کنونی، خرید با محدودیت هایی نیز همراه باشد.
اما به طور کلی اگر خرید پارچه برای ماسک از نمایندگی های معتبری صورت گیرد، به هیچ وجه محدودیتی جدی خریداران را تهدید نکرده و آنها می توانند مانند قبل خرید خود را به انجام رسانیده باشند.
علاوه بر تهیه انواع ماسک های بهداشتی، پارچه های یکبار مصرف می توانند مصارف بسیار خوب و ویژه ای را در مراکز درمانی و بیمارستان ها داشته باشند.

پارچه اسپان باند

مصارف پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

کارخانجات تولیدی انواع منسوجات بیمارستانی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، به سبب مسائل بهداشتی و جلوگیری از بروز هر گونه آلودگی و میکروب در فضاهای درمانی، از انواع پارچه یکبار مصرف استفاده خوبی می کنند.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی توسط کارخانجات به شکل استریل و بهداشتی با همان عرض و گرماژهایی که در خطوط فوق ذکر شده تولید می گردند و غالبا در رنگبندی های ذیل مورد استفاده قرار می گیرند:

  • سفید
  • آبی
  • سبز
  • صورتی

رنگ پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به میزان تقاضا می تواند در قیمت این پارچه ها نیز نقش تعیین کننده ای داشته باشد که در این میان رنگ سفید بیشترین نرخ فروش و قیمت را دارا بوده است.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند جهت مصارف ذیل برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها استفاده شود:

  1. تهیه گان و شان بیمارستانی مخصوص اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه
  2. انواع روپوش یکبار مصرف پزشکان و پرستاران
  3. لباس فرم بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند
  4. انواع ماسک و کلاه یکبار مصرف برای اتاق های جراحی
  5. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  6. انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

برای هر یک از مصارف فوق، پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با عرض و گرماژهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند اما عرض ۱۶۰ و گرماژ ۴۰ گرم این پارچه، بیشترین استفاده ها را دارد.
شایان ذکر است که قیمت ارزان این پارچه ها را می توان توجیه اقتصادی خوبی برای یکبار مصرف بودن هر یک از منسوجات تولیدی و نام برده شده از این پارچه دانست.
اما آیا می دانید که چطور امکان آن وجود داشته تا در شرایط بحرانی که کارخانجات تولیدی انواع ماسک و منسوجات بیمارستانی به میزان حجم بالایی از پارچه های یکبار مصرف احتیاج دارند، خرید با قیمت ارزان تر و کیفیت مناسب تر انجام داد؟

پارچه اسپان باند

دو راهکار خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

باید گفت که شناخت راهکارهای مناسب خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی آن هم با قیمت و کیفیت متناسب با هم، می تواند دید خوبی را به خریداران که خود تولید کننده انواع ماسک و منسوجات بیمارستانی هستند، داده باشند.
در واقع خرید آگاهانه مستلزم آن است که خریداران توانسته باشند قبل از خرید از آگاهی های خوبی برخوردار بوده تا بتوانند آن طور که می خواهند تولیدات خود را به انجام رسانده و در حقیقت با انجام تولیدات باکیفیت تر، قدرت فروش خود را بالاتر ببرند.
هم اکنون برای کارگاه های تولیدی ماسک و انواع منسوجات بیمارستانی که در خطوط فوق ذکر شد، دو راهکار کلی برای خرید انواع پارچه های یکبار مصرف وجود داشته است:

  • مراجعه به بازارهای حقیقی خرید و فروش عمده پارچه های بیمارستانی در کشور
  • مراجعه به سایت های فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی که مستقیما با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط اند

بنظر شما که یک تولید کننده انواع منسوجات بهداشتی و بیمارستانی هستید، کدام یک از راهکارهای فوق می تواند در راستای خریدی مطمئن و ارزان قیمت تر باشد تا شما توانسته باشید تولیدات کاملا مقرون به صرفه تری را انجام دهید؟
حتما می دانید که گشتن در بازارهای حضوری خرید و فروش پارچه، در کنار برخی مزایایی که داشته می تواند شما را از مسیر خرید ارزان و اقتصادی تر دور کرده باشد.
چرا که متأسفانه در این بازارها، دست زیاد بوده و افراد سودجو و دلالان اقتصادی همواره منجر به عرضه پارچه های بی کیفیت و پارچه های گران قیمت تر شده اند.
در طرف مقابل به نظر می رسد که مراجعه به سایت های فروش مستقیم و آنلاین پارچه های بیمارستانی که البته با معتبرترین کارخانجات تولیدی در ارتباط بوده، می تواند خریدی تأمل برانگیزتر برای کارگاه های تولیدی باشد.
چرا که قطع به یقین خرید پارچه های مصرفی این کارگاه ها مستقیما از درب کارخانجات تولیدی معتبر انجام شده و هیچ واسطه ای میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه وجود نداشته است.
در اینصورت است که قیمت درب کارخانه نیز از انواع پارچه یکبار مصرف و سایر پارچه های بیمارستانی نصیب خریداران می گردد و می تواند مصداق خرید با قیمت و کیفیت متناسب با هم باشد.
در بازارهای رقابتی امروزه خصوصا در بازار پارچه، آن دسته از تولید کنندگانی که توانسته دو موضوع کیفیت و قیمت پارچه را متناسب با هم ارائه دهند، مورد توجه اغلب خریداران یا همان کارگاه های تولیدی قرار گرفته اند.
پس مراجعه به سایت های فروش مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند بهترین راهکار برای خرید بهترین پارچه برای ماسک در شرایطی باشد که افراد سودجو و واسطه در بازارهای حضوری، بیشتر از زمان های قبل بوده است.

پارچه اسپان باند

سفارش خرید بهترین پارچه برای ماسک

خوشبختانه برای تمامی کارگاه های تولید کننده انواع ماسک های بهداشتی در انواع تک لایه و چند لایه این امکان فراهم شده تا بهترین کیفیت و قیمت پارچه های مصرفی خود را از طریق این مجموعه سفارش دهند.
پارچه یکبار مصرف گرماژ ۴۰ یکی از بهترین و مصرفی ترین پارچه ها برای تهیه ماسک است که می تواند در رنگبندی های سفید و آبی از میزان فروش بالاتری برخوردار باشد.
اگر شما هم قصد خرید ارزان و با بهترین کیفیت از انواع پارچه یکبار مصرف برای ماسک را داشته اید، می توانید همین حالا نمایندگی فروش مستقیم پارچه بیمارستانی در بازار آنلاین را برای خرید انتخاب نمایید.
در این نمایندگی فروش خریداران امکان آن را داشته تا سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن بعد از مشاهده کالیته رنگی و کسب آگاهی های لازم قبل از خرید به انجام برسانند.

بدون شک خرید اینترنتی پارچه برای ماسک در شرایطی که واسطه ها در بازار پارچه یکبار مصرف در اوضاع بحرانی کشور زیاد است، امن ترین و اقتصادی ترین روش سفارش خرید می باشد.
پس فرصت را از دست نداده و خرید عمده پارچه یکبار مصرف برای ماسک را با ارزان ترین قیمت ممکن از طریق این مجموعه تجربه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عنوان را اینجا وارد کنید

این یک متن پیش فرض است.

کانال تلگرام اینستاگرام