فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت عالی

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت عالی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت عالی و در عرض ها و گرماژ های مختلف و در رنگبندی های متنوع در مراکز فروش انجام می پذیرد. در فروش این پارچه ها باید به نکاتی مانند ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

پارچه تترون و انواع آن

به دلیل پیشرفت های فراوان در صنعت نساجی در بازار شاهد تنوع بسیار زیاد پارچه ها می باشیم که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای مختلف و مورد پسند افراد خاص می باشد.
از بین پارچه های رنگارنگ در بازار، پارچه تترون یکی از قدیمی ترین و ساده ترین پارچه های نساجی می باشد که الیاف آن از جنس پلی استر ویسکوز و یا پلی استر پنبه می باشد. این پارچه از نظر نوع بافت در دو مدل ساده و کشی تولید می‌شود.
این پارچه به دلیل وجود تنوع در آن و مصرف زیاد این پارچه در تمام طول سال از فروش خوبی برخوردار می باشد.
برخی از انواع پارچه تترون را بررسی می کنیم که عبارتند از:

  • پارچه تترون پیراهنی: این پارچه در رنگبندی های مختلف با طرح ‌های گوناگون وجود دارد که به دلیل لطافت خاص آن و بدن‌نما نبودن برای دوخت پیراهن پر کاربرد می باشد.
  • پارچه تترون مقنعه: پارچه مقنعه باید دارای لطافت و ثبات رنگ باشد همچنین عرض پارچه بسیار اهمیت دارد معمولاً پارچه تترون مقنعه دارای عرض ۹۰ می باشد که در طول استفاده پارچه دور ریز و اسراف نشود.
  • تترون ملافه ای: برای تولید ملافه به پارچه‌هایی با عرض ۲ تا ۳ متر نیاز داریم تا ملافه های زیبا و شکیل تهیه شوند برای دوخت ملافه نکته مهم که باید رعایت شود ثبات رنگی پارچه و لطافت آن می باشد.
  • تترون بیمارستانی این پارچه یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در مجموعه های درمانی و بیمارستانی می باشد به عنوان لباس فرم بیمار روپوشهای پزشک ها و پرستاران و همچنین ملافه های بیمارستانی استفاده می شود چون تمامی مواردی که در بیمارستان استفاده می شود باید مدام در معرض شستشوی کامل قرار بگیرند پس پارچه تترون بیمارستانی باید از ویژگیهای خاصی برخوردار باشد تا سریع از بین نرود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی با چه مشخصاتی تولید می گردد؟

با وجود تنوع بسیار زیادی که در پارچه تترون وجود پارچه بیمارستانی یکی از پارچه های مرغوب و با کیفیت بسیار بالا می باشد.
اما سوال این جا است که پارچه تترون بیمارستانی با چه مشخصاتی تولید می گردد که کیفیت لازم را داشته باشد؟
برای یافتن پاسخ این سوال برخی از مشخصات پارچه بیمارستانی را بررسی می کنیم از جمله:

  1. عرض پارچه: به دلیل کاربرد گسترده ‌ای که پارچه بیمارستانی دارد نسبت به نیاز و کاربرد آن در عرض های مختلف مانند عرض ۹۰ عرض ۱۵۰ عرض ۱۸۰ عرض ۲ متر و عرض ۳ متر تولید می شود و معمولاً تمامی پارچه ها در طاقه هایی با طول ۱۰۰ متر به صورت کتابی و همچنین به صورت عدل هایی با طول ۲۴۰ متر یا ۵۰۰ متر به صورت رول تهیه می شود.
  2. گرماژ: گرماژ یا وزن ارتباط مستقیم با کم بافت پارچه دارد هر چه به پارچه متراکم‌تر بافته شده باشد دارای وزن یا گرماژ بالاتری می‌ باشد بیمارستانی برای لباس بیماران استفاده می شود باید دارای وزن سبکی باشد تا بیمار در آن احساس ناراحتی نکند البته انتخاب پارچه با گرماژ پایین و وزن سبک نباید سبب شود که پارچه ‌ها بدن نما باشند و باید در انتخاب پارچه های بیمارستانی به همه نکات دقت کامل شود.
  3. طیف رنگی: پارچه تترون در رنگ های بسیار زیادی تولید می شود اما رنگ هایی که در مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر استفاده می شود رنگ های آبی کم رنگ، صورتی ملایم، سفید، لیمویی، سبز کم رنگ، به دلیل این که این رنگ ها ایجاد آرامش می کنند از رنگ های بسیار پرکاربرد و محبوب در در محیط های بیمارستان می باشد.

ناگفته نماند که از پارچه های تترون با گرماژ های متفاوت در قسمتهای مختلف بیمارستان استفاده می شود به عنوان مثال از پارچه‌هایی با گرماژ بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ برای تهیه لباس بیماران استفاده می کنند.

مهم ترین مصارف پارچه بیمارستانی تترون چیست؟

پارچه تترون در متنوع ترین عرض ها و گرماژها و با رنگ بندی های فراوان تولید می شود و یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه های تولید شده از جنس ویسکوز پنبه می باشد.
این پارچه دارای مصارف بسیار زیادی می باشد از جمله پرمصرف ترین نوع پارچه های بیمارستانی می باشد.
این سوال به وجود می‌آید که مهم ترین مصارف پارچه بیمارستانی تترون چیست؟
پاسخ به این سوال بسیار ساده است و با کمی تحقیق و بررسی به جواب کاملی برای این سوال دست پیدا می کنید به برخی از مصارف پارچه بیمارستانی تترون اشاره می‌ کنیم از جمله:

  • لباس فرم بیماران بزرگسال: لباس بیماران باید سبک باشد تا بیمار در آن احساس آرامش داشته باشد پارچه تترون بیمارستانی در گرماژ های مختلف تولید می‌ شود که از نمونه های سبک آن برای تولید لباس فرم بیمار استفاده می کنند همچنین برای شاد نگه داشتن محیط بیمارستان از رنگ های بسیار شاد و ملایم استفاده می شود.
  • لباس فرم بیماران خردسال: برای این که فضای بیمارستان برای کودکان قابل تحمل باشد از لباس های عروسکی با طرح ها و رنگ های شاد استفاده می ‌کنند که پارچه های تترون با طرح های عروسکی متنوع وجود دارد و در این مورد بسیار پر کاربرد است.
  • تهیه مقنعه برای پرستاران و پزشکان خانم: استفاده از مقنعه های رنگی و سفید در بین کادر پزشکی بیمارستان مرسوم می باشد برای تهیه این نوع مقنعه ها با کیفیت بالا بهترین گزینه پارچه های تترون مخصوص مقنعه می باشد که معمولاً در عرض ۹۰ وجود دارد.
  • تهیه لباس فرم کادر بیمارستان: برای تولید لباس کارکنان بیمارستان باید از پارچه های محکم و در عین استقامت نرم و لطیف استفاده کرد پارچه تترون دارای این خاصیت می باشد و با توجه به طیف رنگی متنوع آن برای هر قسمت از کارکنان بیمارستان از جمله پرستاران کارکنان بخش خدمات و دیگر بخش ها می توان یک نوع رنگ را در نظر گرفت.
  • تهیه ملحفه های بیمارستانی: به دلیل این که ملحفه های بیمارستانی زیاد شستشو می شود لازم است که از پارچه های با رنگ و الیاف ثابت استفاده شود در نتیجه پارچه تترون بهترین گزینه می باشد همچنین این پارچه در عرضهای بالا تولید می ‌شود که برای تولید ملحفه می توان از عرضهای بالاتر استفاده کرد و به هیچ عنوان در تولید پارچه ها اسراف نمی‌شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

متراژ هر طاقه پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون معمولاً از الیاف ویسکوز پنبه تهیه می شود که جزو الیاف بسیار خوب و مرغوب می باشد این پارچه دارای کاربردهای بسیار زیادی در سطح جامعه می باشد.
یکی از کاربردهای بسیار چشمگیر آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.
در کارخانه های تولید پارچه تترون این پارچه را در عرض ها و طول های مختلف تولید می‌ کنند معمولاً پارچه هایی با عرض ۱۵۰ و ۹۰ سانتی متر به صورت طاقه کتابی و در متراژ های هر طاقه ۵۰ تا ۱۰۰ متر بسته بندی می شود
پارچه تترون در عرض‌های بالاتر مانند ۱۸۲ متر و ۳ متر نیز وجود دارد که این پارچه ها را هم به صورت طاقه کتابی و هم در طاقه های رولی با متراژ های مختلف از ۵۰ متر تا ۲۰۰ متر ارائه می دهند.
معمولاً کارگاه های تولید لوازم بیمارستانی ترجیح می‌ دهند که پارچه هایی را تهیه کنند که به صورت طاقه رول و یک لا پیچیده شده اند زیرا این امر موجب می ‌شود که برای پهن کردن پارچه بر روی میز برش زحمت کمتری دچار شوند.
کارخانه ها معمولا هر چند طاقه را در یک بسته بندی قرار می دهند که به آن عدل گفته می شود و خرید عدل برای تولیدی ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد.

ویژگی های پارچه بیمارستانی تترون درجه یک چیست؟

محیط‌ های بیمارستانی دارای میکروب‌ها و آلودگی های بسیار زیادی می باشد پس برای همچین مکانی باید از پارچه هایی با کیفیت بسیار بالا استفاده شود.
زیرا تمامی البسه و لوازمی که در بیمارستان وجود دارد به طور مکرر شسته می شود و فقط پارچه های درجه یک با کیفیت توان ماندگاری در چنین فضایی را دارند.
قبل از انتخاب پارچه مناسب بیمارستان باید بدانید ویژگی‌های پارچه بیمارستانی تترون درجه یک چیست؟
با هم برخی از ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی درجه یک را بررسی می کنیم از جمله:

الیاف پارچه پارچه تترون باید درصد زیادی از مواد استفاده شده در تهیه آن از جنس ویسکوز پنبه باشد تا هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکند.

  • براق نبودن پارچه: در صورتی که پارچه تترون براق باشد نشان دهنده درصد بالایی از پلاستیک در آن می باشد و این گونه پارچه های براق به هیچ عنوان مناسب استفاده های بیمارستانی نیستند.
  • تنوع رنگی: پارچه های بیمارستانی دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد از جمله برای لباس بیماران، پرسنل و ملافه و استفاده های دیگری از آن می شود در نتیجه با وجود تنوع رنگی می توان برای هر قسمت رنگ خاصی در نظر گرفت و همچنین وجود رنگ‌ های شاد و ملایم در آن باعث ایجاد آرامش برای بیماران می شود.
  • بدن نما نبودن پارچه از آن جا که از این نوع پارچه ها برای تولید لباس بیماران و کارکنان استفاده می شود واجب و لازم است که این پارچه ها بدن نما نباشد و در گرماژ های مناسب تولید شده باشند.
  • شفافیت پارچه و رنگ: برای تولید پارچه از الیاف مرغوب پنبه استفاده شده باشد همچنین از بهترین رنگ های استاندارد برای رنگ کردن پارچه های تولید شده استفاده کنند.
  • تراکم بافت: از آن جا که پارچه های بیمارستانی دائم در حال شستشو می باشند باید دارای تراکم بافت مستحکمی باشد تا در حین شستشو تار و پود آن از هم جدا نشود و پارچه شکل اولیه خود را حفظ کند.
  • ضد آب ژاول: پارچه های بیمارستانی را معمولاً برای ملحفه و لباس بیماران و پرسنل استفاده می ‌کنند به دلیل وجود آلودگی های زیاد در محیط بیمارستان معمولاً لباس ها و منسوجات به کار برده شده در بخشهای بیمارستانی را توسط آب ژاول ضد عفونی می کنند تهیه پارچه های ضد آب ژاول می تواند بر کیفیت و ماندگاری این پارچه ها در طولانی مدت کمک کند تا کیفیت خود را از دست ندهند.
  • عرض پارچه: پارچه تترون بیمارستانی درجه یک در عرضهای مختلف تولید می شود تا برای هر کاربردی قابل استفاده باشد و در حین استفاده بهینه هیچ گونه اسرافی در پارچه ها نشود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی ملحفه ای عرض سه متر

پارچه تترون بیمارستانی در عرض های گوناگونی تولید می‌شود که معمولاً برای ملحفه بیمارستان از پارچه های عرض سه متر استفاده می کنند.
استفاده از پارچه بیمارستانی ملحفه ای عرض سه متر می تواند مزایای خاصی داشته باشد از جمله:

  • پارچه عرض ۳ متر از لحاظ اقتصادی یکی از پارچه های به صرفه می باشد.
  • رنگ بندی های متنوع و با کیفیت این پارچه از ویژگیها و مزایای دیگر آن می باشد.
  • این پارچه در گرماژ بالا تولید می ‌شود.
  • رول بودن طاقه های عرض سه متر موجب سرعت بیشتر و راحتی در برش پارچه می شود.
  • عرض بالای این پارچه باعث می شود که دوخت ملافه ها آسان تر و با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

از کجا پارچه تترون بیمارستانی باکیفیت بخرم؟

پارچه تترون بیمارستانی یک پارچه بسیار پرکاربرد مقاوم و مرغوب می باشد.
حال این سوال پیش می آید که پارچه تترون بیمارستانی باکیفیت را از کجا بخرم؟
با کمی تحقیق و بررسی در بازار می توانید به جواب این سوال به راحتی دست پیدا کنید راه های زیادی برای خرید پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت وجود دارد که عبارتند از:

  • نمایندگی های مجاز و معتبر: یک راه دقیق و آسان خرید از نمایندگی های معتبر می باشد زیرا این نمایندگی‌ها بدون واسطه پارچه را از کارخانه ها تحویل گرفته و با قیمت مناسبی برای مصرف عموم عرضه می کنند.
  • عمده فروشی‌ها و بنکداری ها: با خرید پارچه به صورت عمده از مراکزی که این پارچه ها را عرضه می کنند می توان پارچه های با کیفیت بالا را با قیمت کمتری تهیه کرد زیرا این مراکز با فروش عمده می توانند سود بهترین را به دست بیاورند.
  • سایت های آنلاین: برخی از کارخانه های تولیدی برای فروش بهتر اقدام به فروش در فضای مجازی و سایت های آنلاین با مجوزهای رسمی می کنند خرید از این سایت ها می تواند منجر به تهیه پارچه های با کیفیت و درجه یک با قیمت ارزان تر شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

به دلیل مصرف بسیار زیاد این نوع پارچه کارخانه های تولیدی اقدام به فروش پارچه در درب کارخانه می‌ کند تا با عرضه این پارچه ها در تنوع های مختلف بتوانند نیاز مراکز درمانی را با کمترین قیمت فراهم کنند.

فروش از درب کارخانه به دلیل این که وجود واسطه ها و دلالان را از این معامله حذف می کند منجر می شود که پارچه بیمارستانی با قیمت بسیار مناسب تری به فروش برسد.
همچنین فروش در کارخانه به دلیل حذف هزینه ‌های حمل و نقل و انبارداری هم برای کارخانه دار و هم مصرف کننده مقرون به صرفه می باشد. ناگفته نماند که این نوع فروش ها معمولاً به صورت عمده انجام می پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید کارخانجات تأیید شده در ایران، به صورت عمده و با …

کانال تلگرام اینستاگرام