فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد، با فراهم آوردن شرایط خرید اینترنتی پارچه اسپان باند سعی کرده، تا ارتباط مستقیم بین خریدار و تولید کننده پارچه اسپان باند به وجود بیاورد.
تولید کننده پارچه اسپان باند در حال حاضر با استفاده کردن از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت بالا سعی می ‌کند تنوع تولیدات خود را گسترش دهد. به همین جهت به راحتی می توانید انواع مختلف پارچه اسپان باند را در بازار مشاهده کنید.
در حال حاضر مجموعه هایی که امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را فراهم کرده ‌اند، با ارائه تنوع بالا از پارچه ها سعی می کنند تا حجم فروش را افزایش دهند و مناسب ترین قیمت پارچه اسپان باند را در نظر می گیرند.
فروش پارچه اسپان باند تهران به دلیل کیفیت بالای این پارچه توسط نمایندگی های حضوری و آنلاین در حجم بالا صورت می گیرد و این استقبال گسترده به دلیل اطمینان از مرغوب بودن پارچه است.
انتخاب نمایندگی پارچه اسپان باند برای تهیه پارچه ها خیال مصرف کننده را از کیفیت بالای مواد اولیه و شیوه بهداشتی تولید این پارچه ها راحت می‌ کند. چرا که در اغلب مواقع این پارچه ها را در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می ‌دهند که به شکل مستقیم با پوست بدن بیماران در ارتباط است.

دستگاه های مورد نیاز تولید کننده پارچه اسپان باند

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پارچه هایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در کارخانجات تولید کننده به صورت یک لایه یا چند لایه تولید می شود.
پیشرفت هایی که در صنعت نساجی به وجود آمده سبب شده تا دستگاه های به کار برده شده در روند تولید پارچه یکبار مصرف نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشند. به همین سبب کارخانجات سعی می کنند تا به طور مرتب دستگاه ها و تکنولوژی های خود را به روز کنند.
تلاش کارخانجات برای به روز نگه داشتن تکنولوژی و دستگاه ها موجب می شود تا پارچه های مرغوب و با کیفیت بالا به بازار ارائه گردد که در تمامی بازارهای بین المللی نیز مورد توجه قرار می گیرند. کارخانجات داخل کشور محصولات مرغوب و با کیفیت خود را برای ارسال به بازارهای بین المللی و صادرات آماده سازی کنند.
تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ ضخامت، گرماژ، نوع الیاف و بسیاری از موارد دیگر توسط دستگاه های متعددی صورت می گیرد که در کارخانجات مورد استفاده است. در این بخش به بررسی دستگاه های مورد نیاز تولید کننده پارچه اسپان باند در کارخانجات نساجی بزرگ می پردازیم:

دستگاه اکسترودر

دستگاه اکسترودر با داشتن یک مخزن بزرگ و کاربردی وظیفه ذوب پلیمرهای مختلف و ذوب آنها و انتقال به سوزن های سرنگ مانند را برای تولید الیاف فیلامنت به عهده دارد، دستگاه اکسترودر با کمک الکتروموتورها، هیترها و گیربکس ها کار می کند.

دستگاه فیدر

دستگاه فیلتر به عنوان دستگاه تغذیه کننده مواد اولیه و افزودنی ها مورد استفاده است.

پمپ ریسندگی

با کمک پمپ ریسندگی مواد مذاب درون اکسترودر به سمت سوزن ها هدایت شده و در این بخش با فشار مناسب این مواد از سوزن ها خارج شده و به شکل الیاف رشته ای تبدیل می شود.

دستگاه تهویه مرکزی

پلیمرهایی که توسط دستگاه اکسترودر ذوب می شوند، دود زیادی را به وجود می آورند که دستگاه تهویه مرکزی برای خارج کردن دود حاصل از ذوب این مواد کاربرد دارد.

دستگاه خنک کننده

فیلم های مذاب که توسط سوزن ها به شکل الیاف رشته ای پدید می آیند، توسط دستگاه خنک کننده حرارت آنها کاهش پیدا می ‌کند، تا بتوان آنها را تحت کشش و فشار به شکل یکدست و یکنواخت درآورد.

دستگاه کشش

دستگاه کشش، جهت کشش الیاف فیلامنت و تولید میکروفیلامنت ها کاربرد دارد که الیاف را کاملا یکدست و یکنواخت می کند.

دستگاه کلندر

دستگاه کلندر وظیفه کنار هم قرار دادن الیاف فیلامنتی تشکیل شده را به صورت لایه عنکبوتی با نظم یا بدون نظم به عهده می گیرد.

به غیر از دستگاه هایی که در این بخش مورد بررسی قرار گرفتن، دستگاه های زیاد دیگری مانند کانوایر، درایر، ماشین آلات پیچش، کامپیوترها، دستگاه های کنترل کننده خطوط تولید، دستگاه های تمیز کننده و بسیاری از ماشین آلات دیگر در کارخانه تولید پارچه اسپان باند وجود دارد که هر کدام از این دستگاه ها در کیفیت نهایی پارچه ها تأثیر می گذارند.

نحوه تولید پارچه اسپان باند رنگی

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند در بازارهای عرضه و فروش در تنوع بالای کالیته رنگ بندی ارائه می گردد که برای هر نوع مصارفی می ‌توان از رنگ های مناسب استفاده نمود به طور کلی وجود رنگبندی های مختلف موجب می ‌شود، تا در شرایط خاص برای تفکیک برخی از محیط ها و کاربرد پارچه ها از رنگ ‌های گوناگون به کار برد.
نحوه تولید پارچه های اسپان باند بسیار ساده بوده و با کمک فنر از دستگاه های مخصوص در خطوط تولید که مهمترین آنها دستگاه اکسترودر است، این پارچه ها تولید می شوند. در صورتی که قصد تولید پارچه اسپان باند رنگی را داشته باشند، در ابتدای ذوب مواد اولیه رنگ مد نظر را در دستگاه اکسترودر به مواد پلیمری اضافه می کنند.
مواد پلیمری که توسط سوزن های سرنگ مانند از دستگاه اکسترودر خارج می شوند، به شکل رشته های فیلامنت رنگی باریک تولید شده که پس از گذراندن تمامی خطوط تولید در کارخانه تبدیل به پارچه های اسپان باند رنگی می شوند.
گاهی اوقات بر اساس اهداف خاص، پارچه های اسپان باند را به صورت بدون رنگ تولید می‌ کنند و سپس پارچه را برای رنگرزی به بخش های مخصوص انتقال می دهند. البته رنگرزی پس از تولید پارچه کیفیت پایین تری داشته و ممکن است در حین استفاده بر روی میز کار یا دست خیاطان رنگ بدهد.

ویژگی های خاص پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت بالا است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر به دلیل امکان تولید این پارچه با سرعت بالاتر و همچنین هزینه کمتر در بسیاری از مصارف بیمارستانی از این پارچه به کار می برند.
معمولاً کارخانجات تولید کننده با بررسی نیاز بازار سعی می ‌کنند تا انواع مختلف پارچه اسپان باند را به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و مطابق نیاز مصرف کنندگان پنج لایه به بازار ارائه دهند.
پارچه های اسپان باند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که دلیل محکمی در محبوبیت این پارچه ها در بازار است. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها به طور کامل می پردازیم:

چاپ پذیری خوب

قابلیت چاپ پذیری این پارچه ها موجب شده تا به راحتی هر نوع طرح و نقشی را بر روی پارچه چاپ کنند و در صورت نیاز پس از تولید لوازم مختلف انواع برند و لوگوی مورد نظر را بر روی آن درج نمایند.

آنتی باکتریال

پارچه های یکبار مصرف بدون توجه به رنگ بندی آنها کاملا آنتی باکتریال تولید می شوند و در نتیجه به راحتی می توان از این پارچه در محیط های بهداشتی و محیط های خاص استفاده نمود.

ضد یو وی

مقاومت بالای این پارچه ها در برابر اشعه یووی خورشید موجب می ‌شود تا در شرایط سخت آب و هوایی و زمین های کشاورزی بتوان از این پارچه ها به جهت محافظت از کشت و کارها استفاده کرد.

بدون حساسیت

این پارچه با قرار گرفتن بر روی پوست بدن هیچ نوع حساسیتی ایجاد نمی کند و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد برای همه افراد مناسب است.

تحمل دمایی بالا

با داشتن تحمل دمایی بالا قابلیت استرلیزه شدن داشته و در برخی از مکان ها که نیاز است از دستگاه های مخصوص برای استرلیزه کردن پارچه استفاده می کنند.

هزینه مناسب

هزینه نهایی تمام شده برای پارچه های اسپان باند بسیار کم بوده و به همین سبب در صنایع مختلف به راحتی می توان این پارچه ها را مورد استفاده قرار داد.

بیشترین موارد استفاده از پارچه های یکبار مصرف هیدروفیل

نمایندگی پارچه اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف را در دو گروه پارچه هیدروفیل و پارچه واترپروف تولید می کنند که هر کدام از این ویژگی ها برای بخش های خاصی از صنایع بیشتر کاربرد دارند.
برای آشنایی بیشتر با ویژگی پارچه یکبار مصرف هیدروفیل بهتر است ابتدا با معنی کلمه هیدروفیل به طور کامل آشنا شوید. هیدروفیل به معنای جاذب آب و یا دوستدار آب است که با قرار گرفتن در محیط مرطوب تا حد توان آب و رطوبت محیط را به خود جذب می کند.
بر اساس کیفیت و ویژگی و نوع الیاف بکار برده شده در روند تولید پارچه های هیدروفیل این پارچه ‌ها گاهاً تا چندین برابر وزن اصلی خود می تواند آب جذب کنند. معمولاً در نمایندگی پارچه اسپان باند این پارچه ها در بالاترین سطح کیفیت ارائه می گردند و در صورت نیاز بهتر است از این مراکز اقدام به تهیه نمایید.
در این بخش به بررسی موارد استفاده و کاربردهای پارچه یکبارمصرف هیدروفیل می پردازیم:

  • مورد استفاده در تمامی فضای منازل برای پاک کردن و تمیز کردن انواع سطوح از آلودگی ها است.
  • در منازل می توان از این پارچه به جهت پاک کردن آلودگی ها در همه سطوح استفاده نمود.
  • در صنعت بیوشیمیایی جهت کنترل رطوبت و بسیاری از موارد دیگر از این پارچه استفاده می کنند.
  • در صنعت پزشکی و درمانی و بخصوص در محیط های آزمایشگاهی و موارد مختلف دیگر از این پارچه به کار می برند.
  • برای حفظ بهداشت کودکان و طراحی و تولید انواع پوشک مناسب برای کودک و همچنین دستمال های مرطوب کاربرد دارد.
  • در صنایع مختلف برحسب نیاز می توان از پارچه اسپان باند هیدروفیل به خصوص برای کار با دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده نمود.

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در سال ‌های اخیر به حد چشمگیری افزایش پیدا کرده و مراکز مختلفی تمایل دارند تا با راه اندازی سایت های آنلاین حجم سفارشات و فروش خود را افزایش دهند.
در سال‌ های اخیر تمامی مراکز نمایندگی پارچه اسپان باند که به شکل مستقیم با کارخانجات در ارتباط بوده؛ با راه اندازی سایت های معتبر سعی کرده‌ اند جایگاه خود را در این بازار محکم تر کنند.
قیمت پارچه اسپان باند در سایت های آنلاین مناسب تر ارائه می گردد و یکی از عمده دلایل استقبال از خرید اینترنتی پارچه اسپان باند همین مسئله است. به طور معمول بدون در نظر گرفتن ویژگی های فنی، پارچه های یکبار مصرف نرخ ارائه آنها در سایت ها به دلیل حذف کامل واسطه ها به نسبت بازارهای حضوری ارزان تر است.
از مهمترین مزیت های خرید آنلاین پارچه اسپان باند:

  • امکان ثبت سفارش از اقصی نقاط کشور بدون طی کردن مسیرهای طولانی
  • امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمان
  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های یکبار مصرف از لحاظ ضخامت و رنگ بندی
  • امکان ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به آدرس خریدار

بزرگترین نمایندگی پارچه اسپان باند در تهران

خرید پارچه اسپان باند

معمولاً کارخانجات نساجی برای ارائه محصولات خود به اقصی نقاط کشور و به دست آوردن طیف گسترده ‌ای از مشتریان، سعی می ‌کنند تا در شهرهای پرجمعیت نمایندگی ‌هایی را برای ارائه محصولات خود در نظر بگیرند.
در حال حاضر که فروش پارچه اسپان باند تهران مورد توجه طیف زیادی از مصرف‌ کنندگان این پارچه قرار گرفته، سبب می شود تا خریداران به دنبال نمایندگی معتبر برای این پارچه باشند.
این مجموعه به عنوان بزرگترین نمایندگی پارچه سوزنی در تهران معرفی می شود؛ چرا که با کارخانجات برند و مطرح تولید کننده پارچه های یکبار مصرف ارتباط داشته و می تواند تنوع بالایی از پارچه را از لحاظ ویژگی، مشخصات فنی و کیفیت رنگ ارائه دهد.
معمولاً پارچه های اسپان باند در هر کارخانه برحسب استانداردهای مد نظر آنها در چندین دسته و گروه محدود تولید می ‌شود. برای ارائه این پارچه ها در تنوع بالا، نیاز است که با کارخانجات مهم و متعدد ارتباط برقرار نمود.
این مرکز یکی از بهترین ها در این حوزه است که توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ‌ای در حوزه های بازاریابی، ارتباطات خود را بسیار قوی عمل کرده و پارچه های مرغوب و باکیفیت بالا را به بازار ارائه دهد.

به جهت تماس با بزرگترین نمایندگی پارچه اسپان باند در بازار و دریافت مشاوره کاملا رایگان و حرفه‌ ای از کارشناسان این مرکز می ‌توانید از طریق پشتیبانی سایت یا شماره های تماس با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا پس از دریافت اطلاعات کامل خریدی آگاهانه و متناسب با نیاز خود انجام دهید.
به این مطلب امتیاز دهید
به این مقاله، امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

بزرگترین مرکز عرضه مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند توسط مراکز پخش با قیمت ارزان تر صورت می پذیرد، …

کانال تلگرام اینستاگرام