فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند تبریز

فروش مستقیم از کارخانه پارچه اسپان باند تبریز

کارخانه پارچه اسپان باند تبریز به صورت مستقیم محصولاتش را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون حضور هیچ گونه واسطه ای از طریق فروش اینترنتی و آنلاین به بازار عرضه می نماید.

تولید کنندگان پارچه اسپان باند در ایران

با توجه به شرایطی که در جامعه و در تمام دنیا حاکم است، استفاده از پارچه ها روند رو به رشدی در پیش گرفته اند و از آن ها استفاده های فراوانی می نمایند.
در میان تمامی انواع پارچه ها، پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف بالاترین میزان استفاده را در چند ماه اخیر به خود اختصاص داده اند و این به دلیل شیوع ویروس کرونا می باشد.
با انتشار این ویروس در کل دنیا، افراد برای پیشگیری از همه گیر شدن آن، از ماسک و لوازم بهداشتی مشابه آن استفاده های فراوانی می کنند.
این پارچه ی پرمصرف در شهرهای زیادی در حال تولید می باشد و در درجه های کیفی متفاوتی عرضه می گردد.
این شهرها عبارت هستند از: تبریز، همدان، ملایر، تهران، کلاردشت، اصفهان و یزد.
شهرهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، از مهم ترین شهرها در زمینه ی تولید اسپان باند به شمار می آیند.
این تولید کنندگان توانسته اند با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص در این زمینه، همچنین به کار بردن برترین و بهترین مواد اولیه، پارچه هایی با کیفیت بسیار بالا تولید کنند و خریداران و مشتریان این گروه از رضایت کافی و کامل برخوردار باشند.

کارخانه پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند تبریز

یکی از کارخانه هایی که در زمینه ی تولید اسپان باند و یا پارچه های یکبار مصرف در حال فعالیت می باشد، در شهر تبریز است که توانسته محصولاتی بسیار عالی به بازار عرضه کند.
این عرضه ی محصولات به طرق گوناگونی امکان پذیر است و ما خریدار محترم می توانید با استفاده از روش های مختلف نسبت به خرید این پارچه های تولیدی اقدامات لازم را انجام بدهید.
کارخانه ی واقع در این شهر یعنی تبریز، انواع مختلف اسپان باند را مورد تولید قرار می دهد و آن ها را در کالیته رنگ های متنوع و همچنین عرض ها و گرماژهای گوناگونی که یا بر حسب نوع نیاز مشتری می باشد و سفارش وی است تکمیل می کنند و یا این که بر اساس عرف، نسبت به تولید آن ها اقدام می نمایند و در نهایت به بازار عرضه می کنند.
تبریز از جمله شهرهای بسیار مهم در زمینه ی تولید پارچه می باشد و از دیرباز تا کنون شغل افراد ساکن در آن شهر را تا حدودی همین تولید پارچه تشکیل داده است.
بنابراین می توان به راحتی این را اذعان نمود که تجربه ی زیاد افراد تولیدکننده در این شهر نیز موجب می گردد تا محصولاتی بسیار باکیفیت تولید و جهت خرید و فروش به مشتریان ارائه بدهند.

پارچه یکبار مصرف تبریز از فروش خوبی برخوردار است و تمامی خریداران این دسته از اجناس که اکثرا آن ها را تولیدی ها تشکیل می دهند از این پارچه در جهت تولید انواع منسوجات یکبار مصرف پرفروش استفاده می کنند. پارچه ماسک در تبریز هم از این دسته پارچه ها به شمار می آید و عمده ی تولید این پارچه را به پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف اختصاص داده اند.

پارچه یکبار مصرف اعلا و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

همان طور که مستحضر هستید پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و هرکدام از درجه های کیفی متفاوتی برخوردار می باشند.
این مورد نیز با توجه به نیاز شما و این که می خواهید از آن پارچه در چه زمینه ای بهره ببرید، تعیین می کند که شما باید از چه نوع کیفیت پارچه یکبار مصرف استفاده کنید.
برای این که بتوانید پارچه های باکیفیت را از انواع بی کیفیت آن ها تشخیص بدهید لازم است تا با ویژگی ها و مشخصات آن ها آشنا شوید تا تنها با مشاهده ی آن ها و یا حتی دیدن کالیته ی آن پارچه ها پی به این موضوع ببرید.
البته قبل از هر چیزی شما باید به طور کلی بدانید که پارچه اسپان باند چیست و پاسخ این سوال را ذهن خودتان حل کنید و پاسخش را دریافت نمایید تا بتوانید به راحتی و در کمال آرامش، با اطلاعات دیگر این محصولات آشنا شوید.
برای یافتن پاسخ این سوال می توانید به مقاله های متفاوتی که در همین زمینه در سایت ما نوشته شده است مراجعه فرمایید تا پاسخش را به سریع ترین شکل ممکن بیابید.
قبل از این که بخواهیم ویژگی های پارچه های یکبار مصرف اعلا را بیان کنیم می خواهیم از مواردی که سبب تفاوت خود اسپان باندها با یکدیگر می شود اطلاعاتی را اعلام کنیم.
پارچه های اسپان باند و یا یکبار مصرف با فاکتورهایی همچون، وزن و گرماژ، عرض، طولی که هر رول دارد و رنگبندی آن ها از یکدیگر تمیز داده می شوند و از هرکدام در تولید محصولات خاصی استفاده می نمایند.
پارچه های اسپان باند در حالت کلی امکان دارد که یک سری ویژگی ها را داشته و یا نداشته باشند که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

  • دارای خاصیتی همچون آب گریز بودن
  • آب دوست بودن برخی از اسپان باندها
  • می توانند ضد آب و یا واترپروف باشند.
  • ساده بودن و یا گاهی چاپ دار بودن این پارچه ها هم ویژگی مهمی به شمار می آید.
  • آنتی باکتریال بودن پارچه های یکبار مصرف
  • دارای ویژگی آنتی یووی
  • لطافت خاص و بی نظیر این پارچه

کارخانه پارچه اسپان باند

ویژگی ها و مشخصاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم سبب می شود تا پارچه های اسپان باند خاطرخواهان بی شماری داشته باشند و به سبب همین خصوصیات، موارد استفاده ی بیشتری از سایر پارچه ها در بازار پارچه دارا باشند.
شاید الان این سوال برایتان پیش آمد که پارچه یکبارمصرف از کجا بخرم؟
پاسخ این سوال را می توانید در ادامه ی همین مقاله پیدا کنید.

تمام مصارف مهم بیمارستانی پارچه های یکبار مصرف

از پارچه های یکبار مصرف در صنایع گوناگونی استفاده می شود و موارد مصرف زیادی دارد.
اما اگر بخواهیم این را بررسی نماییم که در حال حاضر کدام صنعت است که بالاترین میزان مصرف را به خودش اختصاص داده است، مسلما به صنعت پزشکی و بهداشتی خواهیم رسید.
در حال حاضر که عمده ی مصرف مردم به ماسک های بهداشتی ختم می گردد و در کنار این مورد، موارد بهداشتی و پزشکی دیگر هم هستند می توان گفت از پارچه های یکبار مصرف بیشتر در مصارف بیمارستانی استفاده می شود.
مصارف این پارچه را در بیمارستان ها و پزشکی می توان به این صورت بازگو کرد:

  • در تولید انواع دستمال های خیس بهداشتی
  • تولید لباس های مورد استفاده در اتاق های عمل و جراحی
  • انواع زیرانداز و رواندازهای بهداشتی بیماران
  • لباس های بیماران در بخش های گوناگون
  • کلاه و انواع ماسک های بهداشتی
  • لباس های یکبار مصرف
  • روکش های مخصوص انواع کفش و تجهیزات آن
  • ساک های مخصوص وسایل
  • رویه های بهداشتی پوشک کودکان و پدهای بانوان
  • همچنین در تولید لایه های هیدروفیل

این موارد بالاترین میزان تولید از این پارچه در صنعت پزشکی و بهداشتی را دارا می باشند و لازم است بدانید که موارد تولیدی دیگری هم در این رابطه وجود دارد.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند و قیمت حال حاضر آن در بازار

پارچه های اسپان باند در میان تمامی انواع پارچه ها از ارزان ترین ها به شمار می آیند و همین مورد هم در کنار سایر ویژگی های آن ها سبب می گردد تا بازار فروش خوبی داشته باشند و افراد بسیاری جهت استفاده از این پارچه ها روی بیاورند.
بازار امروز را همان طور که آگاهی دارید مدام در حال نوسان می باشد و قیمت های دیروز با قیمت هایی که امروز به مردم اعلام می شود متفاوت هستند.
بنابراین برای این که بتوانید قیمت های به روز و مطابق با واقعیت اسپان باندها را به دست آورید لازم است از روش آنلاین و اینترنتی استفاده نمایید و به صورت کاملا غیر حضوری و آنلاین با کارشناسان فروش مجموعه ی ما از طریق سایت تخصصی که در حال بازدید آن می باشید اقدام کرده و درخواست لیست قیمت بدهید.
لیست قیمتی که به این شکل به دست می آورید کاملا به روز است و می توانید با خیالی راحت به آن اتکا کنید.
کارخانه پارچه اسپان باند تمامی محصولات خود را با قیمت های استثنایی و مزایای زیادی به مشتری عرضه می کند تا فروش اجناس خودش را بالاتر ببرد.

بهترین راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟

شایان ذکر است که راهکارهای متعددی برای خرید عمده ی پارچه های اسپان باند بیمارستانی بیان گردید که می توانیم آن ها را به شما معرفی کنیم و بگوییم که بهترین راهکار خرید اسپان باند بیمارستانی در حال حاضر کدام است.
کارخانه های تولید کننده ی پارچه های اسپان باند بیشتر تمایل دارند تا محصولات تولید یخودشان را به صورت عمده در اختیار مشتری بگذارند و به این شکل فروش خود را داشته باشند.
این روش هم دردسر کمتری برای تولید کننده دارد و هم راحت تر در حجم های بالا به یکدفعه اجناسش را به فروش می رساند.
فروش به صورت عمده برای مشتری هم مزایای زیادی دارد و از مهم ترین آن ها این است که قیمت نهایی برای مشتری بسیار به صرفه تر خواهد بود و سود بالاتری برای وی به همراه دارد.
در حال حاضر و با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد، بهترین راهکار خرید عمده ی این پارچه ها، خرید به صورت آنلاین است.
شما در این روش خرید بدون این که محدودیتی از نظر زمان و مکان داشته باشید می توانید در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید نسبت به خرید و ثبت سفارش خودتان اقدام کنید.
در واقع روشی مدرن می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در مدت کوتاه توانسته است به خودش جلب نماید.
این امکان وجود دارد تا با خیالی راحت و بدون حتی کوچکترین دغدغه ای وارد سایت مجموعه ی ما شوید و علاوه بر به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خودتان در مورد انواع پارچه و خصوصیات و ویژگی های مهم آن ها، قیمت این محصولات را جویا شوید و ثبت سفارش خود را در هر حجمی که می باشد بزنید.

کارخانه پارچه اسپان باند

عرضه متنوع ترین رنگبندی از کالیته پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند محصولات تولیدی اش را در رنگبندی های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند.
هر فردی می تواند هر رنگی که تمایل به خریدش را دارد در هر حجمی درخواست بدهد و یا این که اگر بار اولش است از سایت ما خرید خود را انجام می دهد، قبل از ثبت هرگونه سفارشی، درخواست ارسال کالیته نماید.
ما و کارشناسان فروش ما با با تمام وجود در راستای کمک کردن و مشاوره دادن به مشتریان عزیزمان در حال تلاش هستیم و برای شما کالیته ی مورد نظر را ارسال خواهیم نمود تا راحت تر بتوانید در رابطه با خرید خود تصمیم بگیرید.
در این کالیته های ارسال شده موارد زیادی همچون اطلاعات و خصوصیات محصولات به همراه رنگی که دارند و سایر اطلاعات قرار داده شده است و می تواند به شما در تصمیم گیری هایتان کمک ویژه ای کند.
کارخانه های مختلف رنگبندی های متنوع و متفاوتی را به بازار عرضه می نمایند و ممکن است یک کارخانه رنگی را تولید و به فروش برساند که کارخانه ی دیگر، آن را ندارد.

کارخانه پارچه اسپان باند

شرکت پارچه پارادا و مزایای خرید پارچه یکبار مصرف از آن

در میان تمام شرکت های تولید و پخش پارچه های یکبار مصرف، شرکت پارچه پارادا توانسته است به عنوان معتبرترین و پرفروش ترین های این صنعت مورد معرفی قرار بگیرد.
ما توانسته ایم با کسب اطمینان و اعتماد مشتریانمان به کیفیت و همچنین قیمت محصولات ارسالی با حذف واسطه ها، هم کسب و کار خودمان را رونق بدهیم و هم برای مشتریانی که عمدتا تولیدی ها و یا مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند، سود بیشتری به همراه داشته باشیم.
شما می توانید با خرید از مجموعه ی ما از مزایای زیادی برخوردار شوید که شرکت برایتان در نظر گرفته است و با استفاده از این مزایا خواهید توانست از همه نظر سود بالاتری داشته باشید.
مثلا اگر در یک حجم خاص خریدتان را ثبت کنید از مزیت راسال رایگان بهره مند می شوید و یا قابل توجه است که بسته بندی های ارسالی ما به صورت کاملا معتبر و دقیق انجام می شود تا محصولات کوچکترین آسیبی نبینند.
مزایای خرید از مجموعه ی ما بسیار زیاد است و فقط کافیست یکبار خرید از ما را تجربه کنید تا ما را به سایر دوستانتان هم معرفی نمایید.

1.7/5 - (3 امتیاز)
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.33 (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

خرید و قیمت پارچه اسپان یاند سه لایه اصفهان، یزد، تهران و سایر شهرها کیلویی …

کانال تلگرام اینستاگرام