فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در ایران

بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در ایران

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی مناسب دوخت روپوش پزشکان، البسه بیماران، البسه اتاق عمل و غیره، بهترین و پایین ترین لیست قیمت نسبت به سایر بازارهای ایران، در این مجموعه می باشد.
بیمارستان ها از اصلی مراکزی هستند که در تمامی ایام سال، به یک سری البسه و منسوجات پزشکی و بهداشتی، نیاز دارند.
لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از ورود هر گونه مواد عفونی و آلوده به محیط های بیمارستانی، سبب شده تا بخش های گوناگون بیمارستان ها، از البسه و منسوجات خاصی بهره مند گردند.
طبیعی است که جهت تولید هر یک از البسه و منسوجاتی که مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی است، نیاز به انواع پارچه می باشد.
اگر چه پارچه های مختلفی ممکن است در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرند، اما شناخت جنس و کیفیت پارچه ها، قیمت آن ها و از البته نحوه و نوع استفاده از این پارچه ها، اهمیت جدی برای کارگاه های تولیدی دارد.
پارچه ترگال از جمله پارچه های مصرفی در تولیدات بیمارستانی است که هم اکنون در این مطلب قصد آشنایی بیشتر با این پارچه و چگونگی خرید بهترین کیفیت و قیمت آن را داشته ایم.
پس تا پایان این مطلب ما راه همراهی کرده تا اولین نفری بوده که راز خرید بهترین کیفیت و قیمت پارچه ترگال بیمارستانی را می دانید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال را بهتر بشناسید

پارچه ترگال (Tergal) پارچه ای از درهم تنیده شدن نخ های تار و پود بوده که با الیاف پلی استر ویسکوز به دو شکل بافت ساده و بافت کج راه، تولید و پس روانه بازارهای فروش شده است.

پارچه های ترگال ساده و کجراه را در دسته پارچه های تخت بافت می شناسند که دارای مشخصات و ویژگی های بسیار فوق العاده و مناسب برای مصارف گوناگون بوده اند.
پارچه ترگال ساده دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرم است که نخ های تار آن از جنس پلی استر ویسکوز و نخ های پود آن از جنس الیاف فیلامنت می باشد.
به طور کلی در یک متر پارچه ترگال ساده، در حدود ۴۰ الی ۴۵ گرم الیاف پلی استر ویسکوز وجود داشته که چیزی بالغ از ۱۸ الی ۲۰ درصد کل پارچه را در بر می گیرد.
در طرف مقابل پارچه ترگال کجراه یا همان پارچه کجراه وجود داشته که عرضش همان ۱۵۰ سانتی متر، اما گرماژش ۲۸۰ گرم بوده و نسبت به پارچه ترگال ساده دارای ضخامت و تراکم بافت بیشتری می باشد.
شایان ذکر است که نخ های تار و پود در تولید پارچه کجراه می توانند موارد ذیل بوده باشند:

  • فیلامنت – فیلامنت
  • پلی استر – فیلامنت
  • پنبه – فیلامنت
  • پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
  • پنبه به میزان ۱۰۰ درصد

در این میان پارچه ترگال کجراه به سبب دوام و پایداری بیشتر، با نام پارچه لباس کاری نیز شهرت دارد و در تولید انواع لباس کار، دستکش و غیره در حوزه های گوناگون، کاربرد بسیار مناسبی داشته است.
از آنجا که مهم است که چه جنس و کیفیتی از انواع پارچه ترگال در تولیدات گوناگون مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرد، قبل از خرید، آشنایی با ویژگی ها و مشخصه های پارچه ترگال درجه یک، اهمیت ویژه ای برای خریداران خواهد داشت.
آیا می دانید که اولا پارچه ترگال درجه یک چه مشخصاتی دارد؟
ثانیا پارچه ترگال درجه یک چه مصارفی داشته است؟
سوما از کجا و با چه نرخ قیمتی می توان بهترین کیفیت پارچه ترگال را به خصوص برای مصارف بیمارستانی سفارش خرید عمده داد؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال درجه یک و مشخصات آن

همانطور که در خطوط فوق به آن اشاره کردیم، به طور یقین برای کارگاه های تولید کننده انواع لباس و پوشاک، مهم است که از کجا و چه جنس یا کیفیتی از یک پارچه ترگال را خریداری می کنند.
پس شناخت ویژگی های پارچه ترگال درجه یک و باکیفیت، می تواند یکی از راهکارهایی باشد که قبل از خرید باید بدان توجه شده تا خریدی مطمئن در انتظار خریداران باشد.
البته ناگفته نماند که اغلب کارخانجات تولیدی پارچه ترگال، سعی در ارائه کیفیت خوب از این پارچه داشته و این موضوع را به طور تخصصی، تنها کارشناسان خبره در حوزه فروش پارچه، متوجه می شوند که کدام پارچه کیفیت خوب داشته و کدام پارچه بی کیفیت هست.
اما بهر حال دانستن مشخصه های کلیدی یک پارچه ترگال خوب و درجه یک، می تواند به خریدی آگاهانه، مشتریان را کمک شایانی نموده باشد.
از ویژگی های پارچه های ترگال باکیفیت می توان این موارد را نام برد:

به طور کلی پارچه ترگال باکیفیت، در کارخانجاتی تأیید شده، با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ماشین آلات مدرن تولید شده است.

  1. از ضخامت و تراکم بافت بالایی برخوردار می باشد.
  2. پایداری و دوام بالایی داشته و آهار مناسب دارد. (مقاومت در برابر پارگی بوده است.)
  3. ثبات سایشی و کششی دارد.
  4. ضد آبژاول تولید شده و ثبات در رنگ و کیفیت بافت دارد.
  5. تل و گوله نمی گردد.
  6. تنوع رنگی خوبی داشته است.

این مشخصات از پارچه های ترگال خوب، سبب شده تا تولیدی های انواع لباس و پوشاک در حوزه های گوناگون، استفاده از پارچه ترگال را به پارچه هایی با موارد کاربردی مشابه، ترجیح داده باشند.
از مصارف انواع پارچه ترگال می توان این موارد را به عنوان مثال، نام برد:

  • مصارف بیمارستانی
  • تولید لباس مدارسی (شلوار؛ مانتو و روپوش مدارس دخترانه و پسرانه)
  • دوخت انواع لباس اداری (شلوار اداری و مانتوهای اداری)
  • تولید انواع لباس کار برای فروشگاه ها، نانوایی ها، کارمندان شهرداری، کارگاه های جوشکاری، پالایشگاه های نفت و گاز و غیره.
  • دوخت انواع مانتوهای شیک مجلسی
به جرئت می توان گفت که اگر چه مصارف پارچه ترگال در هر یک از موارد فوق مهم بوده، اما بدون تردید کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، در تمامی روزهای سال، جزو مشتریان ثابت پارچه ترگال هستند.
این موضوع سبب شده تا سهم زیادی از تناژ تولیدی پارچه ترگال در کارخانجات نساجی پارچه، به تولید انواع پارچه ترگال بیمارستانی ختم شده باشد.
در حال حاضر شهر اصفهان از قطب های بزرگ تولید کننده پارچه ترگال بیمارستانی به شمار آمده که در آن کارخانجاتی بزرگ و نام آشنا، مشغول به فعالیت می باشند.
کارخانجاتی مانند مهنام، تک و فدک در اصفهان، رکورد دار تولید بهترین کیفیت پارچه ترگال برای مصارف گوناگون خصوصا مصارف بیمارستانی بوده اند.
آیا می دانید که پارچه ترگال بیمارستانی چیست و از چه مصارفی برخوردار هست؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی چگونه پارچه ای است؟

پارچه ترگال بیمارستانی در واقع همان پارچه ترگال تولیدی در کارخانجات است که این بار با یک سری مشخصات و ویژگی های کلیدی تر، تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
از جمله مشخصه های کلیدی یک پارچه ترگال بیمارستانی، می توان به این موارد که به نوعی ملاک خریداران حین خرید هستند؛ اشاره ویژه ای داشت:

  1. عدم جذب مایعات
  2. رنگرزی به صورت خمی یا راکتیو
  3. ضد آبژاول
  4. دارای طیف رنگی مخصوص مراکز درمانی و بیمارستان ها
عدم جذب مایعات یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه ترگال بیمارستانی بوده که می تواند این پارچه را جهت دوخت انواع روپوش پزشکی و پرستاری، مناسب ترین گزینه، معرفی نموده باشد. چرا که پزشکان و پرستاران ممکن است در طول روز، با ترشحات گوناگون در ارتباط بوده و دارا بودن این ویزگی می تواند به عدم کثیفی لباس آن ها و مانع شدن برای کار این عزیزان، نفش فزاینده ای را دارا باشد.
امروزه جهت دوخت انواع روپوش پزشکی، از پارچه ترگال سفید بیمارستانی با همان عرض ۱۵۰ سانتی متری و گرماژ ۲۴۰ گرمی استفاده می کنند.
ناگفته نماند که با توجه به جنب و جوش و فعالیت برخی از پزشکان مانند پزشکان اورژانس، ثبات سایشی و کششی و به طور کلی دوام لباس آن ها، بایستی مد نظر قرار بگیرد. پس پارچه ترگال می تواند بهترین گزینه باشد.
پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول هم از دیگر موارد پرفروش در حوزه فروش پارچه های ترگال بیمارستانی بوده که جهت دوخت انواع گان جراحی و شان مخصوص اتاق عمل، ماسک جراحی، کلاه جراحی و غیره، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
با توجه به اینکه مکررا البسه اتاق عمل بایستی استریل و ضد عفونی شده باشند، باز هم بکارگیری پارچه ترگال بیمارستانی در تولیدات البسه اتاق عمل، ارجح تر نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار بوده است.
از دیگر مصارف پارچه ترگال در بیمارستان ها، می توان به دوخت انواع لباس بیماران و حتی انواع ملحفه بیمارستانی نیز اشاره کرد.
البته با توجه به اینکه در بازار فروش پارچه های بیمارستانی، پارچه های ارزان قیمت تری هم برای دوخت لباس بیماران وجود داشته، اما توسط برخی از بیمارستان های خصوصی که بودجه بیشتری دارند، این موضوع بعید نمی باشد.
گفتنی است که درصد بالایی از مشتریان و متقاضیان خرید پارچه ترگال بیمارستانی، خواهان خرید عمده این پارچه با قیمت و کیفیت متناسب با هم هستند.
در واقع در بازارهای رقابتی امروزی، دو اصل کیفیت و قیمت هر محصولی اعم از پارچه؛ می تواند تعیین کننده در انتخاب یک مرکز فروش برای خرید مشتریان بوده باشد.
پس اگر مرکز فروشی بتواند ضمن ارائه بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید، کیفیت ویژه و درجه یک از این پارچه را عرضه کند، قطعا از میزان استقبال بیشتر و در نهایت نرخ فروش بالاتری برخوردار خواهد بود.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در کجا عرضه می گردد؟

در خطوط فوق گفته شد که درصد بالایی از مشتریان خواهان خرید عمده پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت واقعی و کیفیت درجه یک هستند.
این موضوع می تواند این طور بیان گردد که کارگاه های تولید کننده انواع لباس و منسوجات بیمارستانی، می خواهند با خرید کیفیت خوب پارچه ترگال، در درجه اول کیفیت بالایی از منسوجات خود را روانه بازارهای فروش کنند.
در درجه بعدی بحث قیمت پارچه ترگال بیمارستانی مطرح می گردد. طبیعی است که هر چه قیمت پارچه ترگال بیمارستانی ارزان تر باشد، قیمت تولیدی تمام شده هر لباس یا منسوج بیمارستانی، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.
با توجه به این دو مورد، کارگاه های تولیدی می توانند از قدرت فروش بالایی برخوردار بوده و در نهایت سود خوبی را هم از فروش محصولات خود، تجربه کرده باشند.
اما آیا مراکز فروشی را می شناسید که کیفیت و قیمت پارچه ترگال بیمارستانی را متناسب با هم ارائه می دهند؟
باید گفت که به نوعی قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در گرو کیفیت بافت و رنگ آن پارچه نیز بوده است.
از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت پارچه بیمارستانی ترگال، فاکتور گرماژ این پارچه می باشد.
هر چه گرماژ پارچه ترگال بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم از آن پارچه می گردد.
رنگ پارچه ترگال بیمارستانی یکی دیگر از فاکتورهای موجود و موثر در نرخ قیمت این پارچه در بازار به شمار آمده است.
به طور کلی رنگبندی های پرفروش و پرتقاضاتر می توانند از نرخ بیشتری برخوردار باشند.
اما از همه این ها گذشته آیا می دانید که بهترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی چه نرخی دارد و اصلا توسط کدام مراکز فروش ارائه می گردد؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

سفارش خرید پارچه ترگال بیمارستانی به قیمت روز

قیمت و کیفیت دو اصل جدای ناپذیر در بازار پارچه به خصوص پارچه های بیمارستانی می باشند.
بحث کیفیت پارچه های ترگال بیمارستانی برمی گردد به اینکه آن پارچه در کدام کارخانجات تولید شده است. در واقع کارخانجات تأیید شده همواره کیفیت خوب و درجه یکی را عرضه می کنند.
اما پیرامون بحث قیمت پارچه بیمارستانی ترگال نمی توان نتیجه قطعی گرفت.
چرا که به هیچ وجه نمی توان از نقش حضور واسطه ها و دلالان پارچه در بازار فروش پارچه های بیمارستانی، چشم پوشی کردد.
چه بسا همین دلالان و واسطه ها، منجر به به دست شدن پارچه و حتی پایین آمدن کیفیت آن نیز شده باشند!
اما از آنجا که برای بسیاری از کارگاه های تولیدی لباس و منسوجات بیمارستانی، قیمت خرید نیاز پارچه ای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار بوده، آیا می دانید بهترین لیست قیمت پارچه ترگال برای مصارف بیمارستانی، کدام قیمت است؟
پاسخ سوال می تواند خریداران را به خریدی مطمئن سوق داده باشد.
بدون شک خرید پارچه ترگال بیمارستانی به شکل مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولیدی، می تواند با بهترین نرخ قیمت صورت بگیرد.
خریدی که مساوی است با حذف واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه ترگال، و در نتیجه خرید پارچه با قیمت درب کارخانه و زیر قیمت سایر بازارهای فروش در کشور!

شما می توانید همین حالا خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی را با بهترین قیمت که همان قیمت دست اول کارخانجات معتبر است را از طریق این سایت تجربه نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی

بزرگترین مرکز فروش عمده پارچه ترگال بیمارستانی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی به صورت عمده از طریق بزرگترین مرکز آنلاین عرضه مستقیم انواع …

کانال تلگرام اینستاگرام