فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پایین ترین لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار

پایین ترین لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار

قیمت پارچه تترون بیمارستانی تولید کارخانه های اصفهان، پایین ترین لیست قیمتی است که هم اکنون از طریق این مجموعه فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی در بازار آنلاین، به دست کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی خواهد رسید.
حتما می دانید که امروزه در صنعت نساجی، پیشرفتی جدی حاصل شده و این موضوع سبب گردیده تا شاهد تنوع بسیار بالایی در جنس و کیفیت انواع پارچه های تولیدی باشیم.

پارچه تترون یکی از مصرفی ترین نوع و جنس پارچه های صنعت نساجی است که بسیاری از دوزندگان و خیاطی هایی که خواهان دوخت انواع لباس و پوشاک در حوزه های گوناگون هستند، به دنبال مرغوبترین جنس و کیفیت این پارچه می باشند.
محبوبیت پارچه های تترون، بی تردید هم جنبه مثبت داشته و هم جنبه منفی، که البته وجود جنبه های منفی می تواند منجر به سردرگمی درصد بالایی از مشتریان شده باشد.
در ادامه ضمن آشنایی بهتر با انواع پارچه تترون و کاربردهای ویژه این پارچه، به معرفی پارچه تترون بیمارستانی و چگونگی خرید این پارچه با کمترین قیمت موجود در بازارهای پارچه فروشی خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که متوجه شدید و حتما در بازارهای پارچه فروشی شنیده اید، تترون یکی از پارچه های مصرفی و پرفروش است که این روزها از نرخ بالای خرید و فروش برخوردار می باشد.
پارچه تترون از الیاف فلامنت و الیاف پلی استر ویسکوز تهیه و تکمیل شده و در دسته پارچه های تخت بافت به شمار می آید که دارای ویژگی های منحصربفردی بوده هست.
در واقع مشخصات پارچه های تترون تولیدی کارخانجات معتبر، ویژه بوده و سبب شده تا امروزه بسیاری از تولیدی های لباس و پوشاک، از جمله مشتریان دائمی و همیشگی پارچه تترون باشند.
شایان ذکر است که پارچه های تترون مانند سایر پارچه ها در صنعت نساجی، از الیاف تار و پود با نمره نخ معینی در کارخانجات، ریسندگی و بافندگی شده و بعد از این مرحله، به سالن های رنگرزی ارسال می گردند.

این پارچه ها با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متری با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرمی با متنوع ترین کالیته رنگی، به دو صورت طاقه ای و عدلی در بازار، موجود بوده و مورد خرید و فروش قرار می گیرند.
باید این نکته را بدانید که غالبا انواع پارچه های تترون موجود در بازار، با ویژگی های یکسانی عرضه شده اند، اما طبیعی است که کیفیت نخ، مواد اولیه در رنگرزی و حتی نوع ضخامت پارچه، می توانند نقش فزاینده ای در ارائه کیفیت های گوناگون از این پارچه داشته باشند.
این موارد سبب می گردند تا از انواع پارچه های تترون با عرض ها و گرماژهای مختلف، شاهد مصارف زیادی هم باشیم که برخی از آن ها عبارتند از:

پارچه تترون با تمامی عرض ها و گرماژها، استفاده بسیار خوبی در تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی داشته است.

  1. عرض ۹۰ سانتی متری پارچه تترون؛ در بازار پارچه فروشی با نام پارچه تترون مقنعه ای شهرت دارد و جهت دوخت انواع مقنعه (مدارسی، اداری، بیمارستانی و …)، مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. پارچه تترون عرض ۱۵۰ سانتی متری، با نام پارچه تترون پیراهنی مشهور بوده و در مدل های ساده و به خصوص چهارخانه، بیشترین استفاده را در تولید انواع پیراهن مدارسی و پیراهن های مردانه تابستانی داشته است.
  3. پارچه تترون با عرض های ۲ و ۳ متری هم معمولا در تهیه انواع ملحفه و کالای خواب به کار می رود و حتی در بازار، با نام پارچه تترون ملافه ای (ملحفه ای) نیز مشهور می باشد.

اطلاعات کامل درباره انواع پارچه تترون بیمارستانی

به جرئت می توان ادعا کرد که اگر چه تترون پیراهنی امروزه بیشترین میزان مخاطب را در میان مشتریان پارچه تترون داشته، اما هرگز نمی توان از حجم بالای سفارشات پارچه تترون بیمارستانی در تمامی ایام سال، چشم پوشی کرد.
پارچه تترون بیمارستانی در واقع همان تترون معمولی است که با رنگبندی تیره تر و مخصوص مراکز درمانی و بیمارستانی، مانند آبی، سبز، صورتی و سفید، به عرضه می رسد.
پارچه های تترون بیمارستانی با توجه به عرض و گرماژ یا حتی طیف رنگی که داشته اند، در مصارف گوناگون بیمارستانی مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرند.
این مصارف عبارتند از:

  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم، مناسب تهیه انواع مقنعه و لباس بیماران خردسال
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متری با گرماژ ۱۵۰ الی ۱۹۰ گرمی؛ پرفروش ترین و مصرفی ترین عرض و گرماژ پارچه تترون در تولید لباس بیماران بزرگسال (تترون آبی برای بیماران مرد و تترون صورتی برای بیماران خانم)
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متری با گرماژ ۲۰۰ الی ۲۳۰ گرمی، می تواند بجای تترون عرض ۹۰ بکار گرفته شود و بجز آن در دوخت انواع ملحفه، رو تختی و رو بالشی هم کاربرد دارد.
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ بالاتر، به صرفه ترین عرض پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی و برش های گوناگون خصوصا در تهیه انواع ملحفه سفید بیمارستانی

همانطور که ملاحظه می کنید، پارچه تترون بیمارستانی در تمامی عرض ها و گرماژهای خود می تواند کاربردهای مختلفی را داشته باشد.
این موضوع منجر می گردد تا کارخانجات تولیدی تترون بیمارستانی، یک سری ویژگی ها و مشخصات خاصی را برای این پارچه ها در نظر گرفته باشند.
از مشخضات خوب پارچه های تترون بیمارستانی که البته در کارخانجات تأیید شده و معتبر تولید شده اند، عبارتند از:

  • نرمی زیر دست و ظرافت یا لطافت بی نظیر
  • تراکم بافت کاملا استاندارد
  • یک دستی رنگ در تمامی پارچه
  • عرض دقیق پارچه
  • طاقه بندی خوب
  • ضد آبژاول و قابل شست و شو با مواد ضد عفونی کننده و دستگاه های اتوکلاو
  • عدم بدن نما بودن
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی

مقصود از ضد آبژاول بودن پارچه تترون بیمارستانی این است که با توجه به مسائل بهداشتی در بیمارستان ها، البسه و منسوجات بیمارستانی بایستی با آبژاول (وایتکس) مورد ضد عفونی مدوام قرار بگیرند.
اگر تترون بیمارستانی ضد آبژاول نباشد، در صورت شست و شوی مداوم، به زودی کیفیت رنگ و بافت خود را از دست می دهد و این اصلا از نظر اقتصادی، مطلوب مدیران بیمارستانی نیست.
پس مهم است که کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، در انتخاب و خرید بهترین کیفیت پارچه تترون بیمارستانی، نهایت دقت را نموده باشند.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی چگونه است؟

بی شک ویژگی ها و مشخصات درجه یک پارچه تترون بیمارستانی، این پارچه را جزو محبوبترین و مصرفی ترین پارچه های بیمارستانی در بازار کشور معرفی کرده است.
فروش پارچه تترون بیمارستانی درجه یک که البته قیمت خوب و منصفانه یا ارزانی داشته باشد، بازار خوبی در تمامی شهرهای کشور، خصوصا تهران و اصفهان دارد.
چرا که امروزه اغلب کارگاه های بزرگ تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، سعی می کنند تا نیاز پارچه ای خود را از این دو شهر بزرگ تهیه کرده باشند.
آنچه که در بازار فروش پارچه های تترون بیمارستانی سبب چالش و دغدغه برای خریداران شده، حضور واسطه های زیاد است که سبب دو موضوع می شوند:

  1. قیمت غیر واقعی و گاها گران از پارچه های تترون بیمارستانی
  2. دست شدن پارچه و در نهایت پایین آمدن کیفیت پارچه های تترون برای مصارف بیمارستانی

قطعا هیچ یک از این دو موضوع، مورد مطلوب مشتریان نبوده و این امر سبب گردیده تا خریدارانی که می خواهند دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه هایی تترون را خریداری کنند، همواره دچار سردرگمی در بازار بزرگ تهران یا اصفهان باشند.
این موارد سبب شده تا بیش از پیش، به نقش بازارهای آنلاین و نمایندگی های فروش اینترنتی انواع پارچه های تترون بیمارستانی، پی ببریم.
اما آیا تمامی مراکز فروش پارچه های بیمارستانی که خدمات آنلاین و اینترنتی را انجام می دهند، قابل اطمینان بوده و می توانند خریدی مطمئن را برای تمامی مشتریان رقم بزنند؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

کدام مراکز فروش پارچه های تترون بیمارستانی معتبرند؟

در ابتدا باید اشاره کرد به این موضوع که هر خریدارای که نیاز به پارچه دارد، دو راهکار کلی در اولین مرحله، به ذهنش خطور می کند:

  1. راه اول مراجعه حضوری به بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی هست.
  2. راه دوم این است که در سایت های فروش اینترنتی گوناگون موجود، به دنبال پارچه ی مورد نظر بگردند و اگر شد به شکل اینترنتی خرید کنند.

البته هستند افرادی که قبل از مراجعه به بازارهای پارچه فروشی، به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و ضمن بدست آوردن اطلاعات لازم و کافی پیرامون پارچه مورد نظر، قیمت و چگونگی عرضه آن، سپس به بازار می روند.
در این میان، راه اول که تنها مراجعه حضوری به بازارهای فروش پارچه تترون بیمارستانی هست، ممکن است خریداران را با همان مواردی که در قسمت قبل گفته شد، مواجه گرداند.
یعنی اینکه اسیر دست واسطه ها و دلالان پارچه می گردند و یا کیفیت پایین و یا قیمت گرانی از انواع پارچه تترون بیمارستانی را تهیه می کنند، که چندان مطلوب و خوب نیست!
بنظر شما اگر خریداران بتوانند مراکز فروش اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی را پیدا کنند که ضمن ارائه مشاوره های لازم، خریدی آسان، ارزان و آگاهانه را برایشان رقم بزند، مدینه فاضله به شمار نمی آید؟
در حال حاضر مراکز فروش پارچه های تترون بیمارستانی که به شکل آنلاین ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور می کنند، بایستی دارا ویژگی های ذیل بوده تا مورد اطمینان خریداران واقع گردند:

  • دسترسی بی واسطه به کارخانه های معتبر تولید کننده پارچه تترون بیمارستانی داشته باشند.
  • مشاوره های لازم قبل از خرید را جهت انتخاب عرض و گرماژ درست از پارچه تترون بیمارستانی به خریداران ارائه بدهند.
  • سفارشات را بلافاصله پس از ثبت اینترنتی و یا تلفنی، در کمترین روز کاری به سمت آدرس مشتریان ارسال کنند.
  • پیگیری ارسال بار و پیگیری های لازم پس از خرید، جهت رضایتمندی مشتریان پیرامون کیفیت پارچه های خریداری شده را انجام دهند.

خوشبختانه این مجموعه فروش عمده و اینترنتی پارچه های بیمارستانی، توانسته یکی از معدود مراکز فروش اینترنتی معتبر انواع پارچه تترون بیمارستانی باشد که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه های عرضه شده را، جدای از هم نمی دند.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار ایران

تا اینجای کار با بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی و به نوعی با بهترین شیوه خرید این پارچه که همان خرید اینترنتی است، آشنا شده اید.
همانطور که مستحضر هستید، قیمت پارچه تترون بیمارستانی یکی از فاکتورهای تعیین کننده در خرید برای مشتریانی بوده که غالبا کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی هستند.
درصدی از این کارگاه های تولیدی، تازه تأسیس اند و خواهان آن بوده که پایین ترین و کمترین قیمت پارچه تترون بیمارستانی را خرید کرده تا تولیداتی ارزان و مقرون به صرفه تر، انجام داده باشند.
این موضوع ایجاب می کند تا این چنین خریدارانی به فکر پیدا کردن نمایندگی ها و مراکز فروشی باشند که قیمت دست اول کارخانه را بدون هیچ واسطه ای به عرضه می رسانند.
اگر به بازارهای فروش پارچه بیمارستانی سر زده باشید، باید بدانید که لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی نسبت به سایر پارچه های قابل شست و شو و حتی سایر پارچه های تترون، ارزان تر است.
اما این لیست قیمت به فاکتورهای گوناگونی وابسته بوده که می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. عرض پارچه تترون
  2. گرماژ یا وزن پارچه تترون
  3. رنگ پارچه تترون

در واقع این ۳ فاکتور، جزو اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده در لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی به شمار می روند.
به عنوان مثال عرض ۹۰ سانتی متری پارچه تترون، قیمت کمتری نسبت به تترون عرض ۱۵۰ سانتی متری و ۳ متری دارد.
البته این نکته را نبایستی فراموش کرد که در برخی از مصارف و کاربردها، به صرفه ترین عرضه پارچه تترون بیمارستانی، عرض ۳ متری است که بارها توسط مشاورین فروش پارچه های بیمارستانی به کارگاه های تولیدی گوشزد می گردد.
همانطور که واضح و مبرهن است، هر چه گرماژ پارچه تترون بیمارستانی بالاتر باشد، قیمت بیشتری را هم شامل بوده است.
و از همه مهم تر طیف رنگی پارچه تترون بیمارستانی بوده که گفتنی است در طیف رنگی پرفروش مانند سفید، آبی و صورتی، قیمت پارچه تترون بیمارستانی بیشتر از سایر طیف رنگی می باشد.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

ارسال تمامی عرض ها و گرماژهای تترون بیمارستانی

در حال حاضر این امکان فراهم شده تا تمامی کارگاه های تازه تأسیس و چه پرسابقه، اگر می خواهند کیفیت و قیمت پارچه های تترون بیمارستانی را متناسب با هم خرید کنند، خرید اینترنتی از این مجموعه را به راحتی انجام دهند.
ارسال تمامی عرض ها و گرماژهای موجود از پارچه تترون بیمارستانی به دو صورت طاقه ای و عدلی در رنگبندی مورد علاقه مراکز درمانی، توسط این مجموعه صورت می پذیرد.

خریداران می توانند بعد از انجام مشاوره های آنلاین و یا تلفنی، در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را ثبت کرده و اولین نفری باشند که راز خرید آسان و ارزان تر پارچه های تترون بیمارستانی را می دانند.
به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید کارخانجات تأیید شده در ایران، به صورت عمده و با …

کانال تلگرام اینستاگرام