فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند | قیمت عمده پارچه بی بافت

خرید پارچه اسپان باند | قیمت عمده پارچه بی بافت

خرید پارچه اسپان باند را قابل انجام از نمایندگی های فروش زیادی می توان دانست که بصورت عمده و خرد و محدود نیز اقدام به عرضه منسوجات بی بافت نموده و پس از تایید سفارشات برای مراجعه کنندگان، ارسال ها را انجام می دهند و سعی می دارند با تحویل در کمترین زمان ممکنه، رضایت آن ها را جلب نمایند. کمترین حجم خرید باید ۱ طاقه حداقل باشد.
متفاوت بودن قیمت را در زمان خرید هر محصولی از جمله خرید پارچه اسپان باند در معاملات جزیی و عمده، می بایست یک مسئله عادی در نظر گرفت که دور از انتظار نبوده و وابستگی زیادی به این شاخصه دارد.
مناسب بودن قیمت در زمان خرید عمده منسوجات، کاملا مشهود بوده و مشتریان در زمان خرید باتوجه به این مسئله، می توانند از آفرها و تخفیفات نمایندگی ها و فروشگاه ها که عرضه کننده اش محسوب می شوند، برخوردار گردند.
اصولا خرید پارچه یکبار مصرف، اگر خریداران که تولیدی های طرف قرارداد با سازمان های مختلف هستند سفارشات را دریافت کنند، در متراژهای بالا و زیاد انجام می گردد و آن ها با یکبار خرید کردن، می توانند خیال خود را از بابت تهیه مواد اولیه شان که پارچه هست آسوده کنند و دیگر دل مشغول و نگرانی حداقل این مورد را نداشته باشند.

خرید پارچه های بی بافت به منظورها و برای استفاده در بخش های مختلف، تعیین می گردد که از همه بیشتر، کاربرد در بخش درمان و پزشکی و سپس صنایع است، چنانچه سفارشات زیادی را از اسپان باند تهیه کرده و در اختیار سفارش دهندگان قرار می دهند.
براساس گفته های بالا می توان بصورت عمده خرید پارچه اسپان باند را اختصاص داد به دوخت لباس یکبار مصرف و وسایلی همانند پک های جراحی و روانداز و ملجفه هایی که باید ابتدا استریل شود و در اختیار واحد جراحی و بخش اتاق عمل و هوشبران قرار گیرد.
برای کاربرد در بخش حراحی، هر وسیله ای که به کار می رود باید قدرت مقاومت بالایی را داشته و در اثر عبور از دستگاه های ضدعفونی، تغییر و افت کیفیتی را پیدا نکند.

خرید پارچه اسپان باند

رنگ های پارچه اسپان باند

بهتر است قبل از این که به رنگ های پارچه اسپان باند اشاره گردد، مطلع باشید که شرکت های تولید کننده تقریبا در یک طیف و رنج رنگی این منسوج را عرضه می دارند.
حالا ممکن است اختلافات خیلی کمی در زمینه رنگ در صنایع بوجود بیاید و برخی از شرکت ها باتوجه به نیاز مشتریان خود، یک طیف رنگ بخصوصی را تولید کنند که کارخانه دیگر، تولید نمی دارد.
شرکت ها در این زمینه و این که پارچه های یکبار مصرف را در چه طیف رنگی تولید کنند، سلیقه مشتریانشان را در نظر گرفته و به این نکته توجه می کنند که چه بازخوردی از مشتریانشان دارند و براین اساس، همیشه خطوط تولیدشان را برنامه ریزی خواهند کرد.
برای مثال شرکت مه بافت که تولید کننده پارچه یکبار مصرف بیمارستان و اسپان صنعتی، اختصاصا محسوب می گردد، طبقه بندی رنگ مخصوص بخودش را داشته که مطابقت کامل با شرکت حریر بافت امیر دارد، این در حالی می باشد که این ۲ کارخانه در تهران و در شهرک های صنعتی اش قرار گرفته اند و از دفاتر فروش خود برای منشتریانشان، پارچه اسپان باند پزشکی و صنعتی را بارگیری کرده و تحویل می دهند.

 

  • قرمز
  • صورتی
  • آبی
  • سبز
  • سفید
  • خودرنگ
  • مشکی
  • کرم تیره
  • کرم استخوانی
  • قهوه ای
  • دارجینی
  • طوسی
  • نقره ای
  • یاسی
  • زرد

چند رنگ پارچه های بی بافت هستند که تقریبا مورد تولید همه کارخانه هایی قرار می گیرند که در حوضه این محصول، فعالیت داشته و تولید کننده اش به حساب می آیند.

بعضی از رنگ های پارچه اسپان باند، اختصاصا مصرف بیمارستانی دارد و در حوضه بهداشت و درمان به کار می رود و برخی دیگر در صنعت مورد استفاده بیشتری داشته و دیگر جایگاهی در حوضه بهداشتی ندارد که مسلما فعالان این حیطه با ان آشنایی کامل داشته و می توانند طیف رنگ های مختلف را از هم تفکیک کرده و شناسایی کنند و در زمان خرید بدانند که چه طیف رنگی بیشتر به کارشان می آید و به دردشان می خورد.

انواع پارچه اسپان باند پزشکی

خرید پارچه اسپان باند

رنگ های پارچه های سوزنی مورد کاربرد در حوضه بهداشت و درمان و پزشکی کاملا مشخص است و می توان متوجه شد که رنگ های ذیل را از این پارچه در این بخش بیشتر بکار می برند:

  1. سفید
  2. خودرنگ
  3. آبی تیره
  4. آبی روشن
  5. سبز
  6. صورتی
  7. و در برخی موارد بسته به سفارشات، رنگ مشکی

سایر رنگ های اسپان بصورت عمده، مصرف پزشکی نداشته و در صنایع دیگر از جمله خودروسازی، بسته بندی، کاشت و پرورش گل و گیاه و مصارف دیگر به کار می رود که در خطوط بالایی اشاره گشت.

پارچه یکبار مصرف بیمارستان، جدا از محدوده رنگ، رنج وزن مشخصی هم دارد و به گرماژهای خاصی از این پارچه اختصاص دارد که در بین وزن ۱۷ گرم الی ۴۵ یا نهایتا ۵۰، گنجانده می گردد و سایر وزن های این پارچه، عمده کاربردش در صنایع دیگر خواهد بود.

پارچه اسپان باند پزشکی، عمدتا چه عرض هایی دارد؟

پارچه اسپان باند پزشکی، عمدتا چه عرض هایی دارد؟

جدا از رنگ و گرماژ که در بالا مطرح شد، عرض های پرمصرف این پارچه برای کاربرد در بخش پزشکی بیشتر ۱۲۰ و ۱۶۰ و ۱۵۰ و ۱۴۰ و ۱۰۰ خواهد بود و سایر عرض ها در کارخانه به سفارش مشتریان تولید می گردد تا مورد خرید آن ها قرار گیرد.

قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار

خرید پارچه اسپان باند

همان طور که می دانید قیمت پارچه های بی بافت در بازار بستگی به شاخصه های زیادی دارد که به یکی از این عوامل که حجم خرید است اشاره ای گذرا گشت.

درجه کیفیت و این که بتوان این محصول را در چه درجه کیفی جای و قرار داد از دیگر پارامترهای موثر در زمان خرید پارچه اسپان باند بحساب آمده و همان گونه که انتظار می رود با افزایش کیفیت، افزایش نسبی و نه زیاد قیمت این پارچه منطقی بوده و قابل تفسیر خواهد بود.

یکی از پارچه هایی که در سال های اخیر مورد توجه مراکز بهداشتی و صنایع دیگر قرار گرفته، اسپان بوده و برای رفع نیاز خریداران، نمایندگی های زیادی مشغول به فروشش هستند.
مسلما این فروشگاه ها برای مشتریانی که حجم خرید عمده را در بازار داشته نسبت به مشتریان دیگر که متراژهای کمتری را سفارش می دهند، قیمت را مناسب تر در نظر گرفته و پایین تر مشخص می کنند.

تفاوت پارچه اسپان باند پزشکی و صنعتی

خرید پارچه اسپان باند

ایران بخاطر این که مشکلی در زمینه تامین مواد اولیه ندارد، تولید کننده های زیادی را تشویق نموده تا در کارخانحات خود تولید پارچه را انجام دهند.

در پالایشگاه های داخل نیز، گرانول پلی پروپیلن که یک فراورده نفتی مهم محسوب می گردد تولید شده و بعنوان ماده اولیه در اختیار شرکت ها برای تولید اسپان باند قرار می گیرد.
در واقع دستگاه تولید اسپان باند، گرانول را بعنوان ماده اولیه دریافت کرده و پس از انجام کارها و فرایندهای پیچیده، خروجی اش منسوجات بی بافت می گردد.
حالا درجه MSI که به معنای غلظت است را برای تولید با رنج گرماژهای منفاوت، تعیین کرده و براین اساس گرانول را با حجم های مختلف به دستگاه تولید اسپان باند تزریق می نمایند.

تفاوت بارز و مشخص اسپان صنعتی و پزشکی در درجه اول به گرماژ برمی گردد، بطوری که نوع صنعتی اش قاعدتا باید از اوزان بالاتری نسبت به نوع بیمارستانی اش برخوردار باشند و می توان این محصول را در وزن های بالاتر، بیشتر متعلق دانست به نوع صنعتی اش نه آن چیزی که در حوضه پزشکی بکار می رود، سپس رنگ و عرض.

اسپان باند پزشکی بیشتر در عرض ۱۶۰ مورد تولید کارخانجات قرار می گیرد، اما مصرف این پارچه برای کاربردهای پزشکی از نظر عرض، تنوع بالاتری را دارد و می توان در عرض های متفاوت، خریداریش نمود.

رنگ هم از دیگر تفاوت های بارزش خواهد بود که در بالاتر، این موضوع را با شفافیت و بصورت کامل باز کرده و مشخص نمودیم.
البته که برخی از رنگ های پارچه اسپان باند هم کاربردهای گسترده ای در بخش پزشکی دارد و هم در صنایع دیگر، همانند رنگ سفید یا خودرنگ.

برترین کارخانه تولید اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند

تولید کنندگان پارچه های بی بافت را می توان به ۲ گروه بزرگ مختص دانست:

  1. شرکت و صنایع تولید کننده
  2. خریدار از کارخانه دارها

گروه اول، شرکت ثبت شده ای دارند که از سازمان صنعت و درمان، کلیه تاییدی ها را کسب کرده اند.
این گروه، عملیات صفر تا صد تولید پارچه بی بافت را خود انجام داد و محصول نهایی خود را که از دستگاه ها و ماشین آلاتشان بدست می آید، با برند اختصاصی روانه بازارها برای در اختیار گذاشتن برای خریداران، می کنند.

دسته دوم نیز خریدار پارچه های یکبار مصرف از تولید کننده ها و کارخانه دارها بوده و تولید کننده اصلی نقشی را در بازارهای فروش برعهده نمی گیرد.
خریدار عمده با نام و برند خود، عرضه و فروش را در بازارها انجام می دهند و تنها نقش فروشنده نه تامین کننده اصلی را بازی می نماید.

برترین کارخانه های تولید اسپان باند، این محصول را با درجه کیفی بالا عرضه می دارد و برای رسیدن به این درجه کیفیت باید همیشه حواصش جمع باشد که از مواد اولیه خالص استفاده کند که هیچ گونه ناخالصی را نداشته باشد و تنها گرانول پلی پروپیلن بکار ببرد، چنانچه برخی از تولید کننده ها برای قیمت تمام شده کمتر پارچه خود موادی را چون کربوهیدرات بکار می برند که امری ناشایست بوده و مورد پسند برای تولید اسپان باکیفیت نخواهد بود.

بررین تولید کننده ها، شامل موارد ذیل می باشند:

  • شرکت مه بافت
  • اسپان باند بادران
  • حریر بافت امیر
  • بافتینه
  • بهبود یزد

که همگان با کیفیت آن ها آشنایی داشته و از آن ها بعنوان یک برند خوب و شناخته شده یاد می کنند.

نمایندگی فروش پارچه بی بافت در کشور

خرید پارچه اسپان باند

نمایندگی های فروش در سراسر کشور، کار عرضه پارچه های بی بافت را انجام می دهند که ممکن است خود تولید کننده این محصول باشند و یا از کارخانه دارها، تامین را انجام داده و به دست مشتریان برساند.
بدین ترتیب از طریق دسترسی به این ۲ گروه از نمایندگی های فروش، می توان خرید پارچه اسپان باند را با مشخصات تعیین گشته انجام داد و به ثمر رساند.

تعداد نمایندگی های فروش در شهرها و استان هایی که در آن جا کارخانجات تولید کننده پارچه سوزنی قرار دارد، بیشتر بوده و می توان با مراجعه به این مراکز بصورت مستقیم، خرید را از خود کارخانه انجام داد.

در نمایندگی ها، فروش پارچه بی بافت تولید کارخانه های متعدد انجام می گردد که بعنوان برند در این زمینه فعالیت دارند و انحصارا با برند و لوگوی مخصوص به خود، پارچه یکبار مصرف را روانه بازارها می کنند تا در اختیار خریداران قرار بگیرد.

مراکز عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند

اسپان باند، قابلیت کاربرد در بخش های مختلف را داشته و نمی توان کاربرد آن را به یکی یا دو یا جتی ده بخش محدود دانست.

تمامی بخش ها و سازمان هایی که مرتبط با پارچه های بی بافت هستند، برای خرید پارچه اسپان باند می بایست اقدام کرده و مراجعه ای به مراکز عرضه کننده برای رسیدن به این مقصود داشته باشند.

تقریبا همه اشخاص تمایل دارند به مراکز عرضه مستقیم مراجعه نمایند تا توانایی خرید پارچه اسپان باند را با قیمت مناسب تر و ارزان تری داشته باشند، بدین ترتیب با مراجعه به مراکز عرضه مستقیم توانایی خرید با تخفیف های خیلی خوب، وجود داشته و می توان از فروشنده ها، این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

هر یک از کارخانه های تولید پارچه اسپان باند برای خود یک مرکز عرضه و فروش رسمی را در نظر گرفته و تعیین می دارند.
در این نمایندگیها، تنها فروش پارچه مورد تولید آن ها انجام گردد و دیگر تولیدات کارخانه های رقیب و همکار رخ ندهد.
به این مراکز، نمایندگی رسمی فروش برند کارخانه های خاص اطلاق می گردد که اغلب هم در شهری واقع می گردد که کارخانه در آن جا بوده و هم این شرکت ها، یک شعبه رسمی فروش در تهران دارند.

ارزان ترین قیمت پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند را با ارزان ترین قیمت ها می توان از نمایندگی های رسمی فروش و فروشگاه های اینترنتی انجام داد.
عرضه و فروش مستقیم پارچه یکبار مصرف، باعث مقدور بودن دسترسی خریداران با ارزان ترین قیمت به این محصول شده و خیالشان را از این بابت، آسوده می نماید.

می توان با خرید با ارزان ترین قیمت در هزینه مصرفی و در نظر گرفته صرفه جویی کرد و این هزینه مشخص را برای کارهای دیگر، صرف کنند و حداقل محدوده کار خود را بسط دهند و جهشی را در این زمینه به وضوح مشاهده نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (6 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام