فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / نمایندگی فروش پارچه اسپان باند تهران در رنگبندی بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند تهران در رنگبندی بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند تهران در رنگبندی بیمارستانی توسط نمایندگی و کارخانه به شکل عمده و با کیفیتی باور نکردنی و قیمتی عالی و فوق العاده صورت می گیرد و می توانید آن ها را به صورت آنلاین نیز خریداری نمایید.

چقدر پارچه های اسپان باند را می شناسید؟

در حال حاضر یکی از پارچه هایی که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و از آن استفاده های فراوانی می کنند، پارچه های اسپان باند هستند.
همه ی ما هرروزه با این نوع از این پارچه سر و کار داریم و آن را در تمامی اموراتمان به کار می بندیم اما خب این امکان وجود دارد که با این پارچه آشنایی نداریم و یا نام آن را با نام های دیگری که دارد، می شناسیم.
از نام های دیگر این پارچه می توانیم به بی بافت، نبافته، نبافته ی اسپان، لایه ی سوزنی، یکبار مصرف اشاره کنیم که از پارچه های مهمی در بازار پارچه به شمار می آیند.
مخصوصا امروزه که به دلیل شیوع بیماری، تمامی افراد به نوعی مجبور هستند که از ابزاری همانند ماسک استفاده نمایند، این پارچه بیشتر به چشم آمده است و مورد توجه افراد و تولیدی های زیادی نیز قرار گرفته است.
پارچه های اسپان باند همانند سایر پارچه ها که الیاف تار و پودی دارند، نیستند و به صورت الیاف پرس تشکیل می شوند.
جنس این پارچه ها نیز از پلی پروپلین می باشد و آن را می توانید با ضخامت و وزن های گوناگونی در بازار پیدا نمایید و خریداری کنید.

در فرآیند تولید این پارچه نیز از دستگاه خاصی به نام اکسترودر استفاده می کنند که لازم است تا کارخانه ها و نساجی های پارچه برای تولید این نوع از پارچه، دستگاه مورد نظر را در اختیار داشته باشند.

فروش پارچه اسپان باند تهران

برترین تولیدکنندگان پارچه اسپان باند در ایران کدامند؟

همان طور که می دانید کارخانه های زیادی در شهرهای مختلف در ایران مشغول به فعالیت هستند و پارچه ی اسپان باند را در انواع گوناگون آن مورد تولید قرار می دهند.
از جمله ی این شهرهای تولید کننده ی اسپان باند می توان به یزد، اصفهان، تهران، کلاردشت، ملایر، همدان، مشهد و تبریز اشاره کرد.
البته شهرهای دیگر هم این پارچه را تولید می کنند اما پارچه های تولیدی در این شهرها به دلایل مختلف از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و به همین علت معروف می باشند و به عنوان برند شناخته شده اند.
در تمام این شهرها کارخانه های متعددی قرار گرفته اند که هرکدام گاهی یک نوع از اسپان باند و برخی از آن ها تمامی انواع اسپان باند را تولید می نمایند و به بازار عرضه می کنند.
این شهرها به دلیل این که از دیرباز تا کنون فعالیت خود را بر پایه ی تولید پارچه قرار داده اند، تجربه ی فراوانی در آن دارند که سبب می شود تولیداتی بسیار باکیفیت داشته باشند و افراد زیادی تمایل داشته باشند تا این پارچه را از کارخانه های مستقر در آن شهرها و مراکز تهیه نمایند.

اهمیت خرید و فروش پارچه اسپان باند در دوران کرونا

شایان ذکر است که تا قبل از شیوع ویروسی به نام کرونا، افراد زیادی با این پارچه آشنایی نداشتند و به سبب استفاده ی مکرر از این پارچه در حال حاضر، با آن آشنا شده اند.

اسپان باند از جمله پارچه هایی می باشد که تحت عنوان یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه می گردد، بنابراین برای افراد و پرسنل شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار پراهمیت است که از منسوجاتی در این دوران بهره ببرند که در نهایت مجبور نباشند مجدد آن را مورد شست و شو و ضدعفونی قرار بدهند.
یا این که در کل بخواهند دغدغه ی این را داشته باشند که آیا آن لباس و یا ماسکی که می خواهند مجدد استفاده نمایند به صورت درست شسته شده است و دیگر هیچ نوع میکروب و ویروسی در آن وجود ندارد.
به خاطر وجود همین دلایل و موارد است که اهمیت خرید و فروش پارچه ای به نام اسپان باند بیشتر به چشم می آید و تمامی افراد تمایل دارند تا از پارچه های یکبار مصرف بهره ببرند و دغدغه ی بیماری پس از استفاده از پارچه های چند بار مصرف را نداشته باشند.
این نوع از پارچه ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند تمام احتیاجات و نیازهای افرادی که به آن نیاز دارند را برطرف نماید.
در این دوران نیز لازم است حجم تولید پارچه ی یکبار مصرف را افزایش داده تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان این حوزه باشد و تمامی احتیاجات آن ها را برطرف کند.

فروش پارچه اسپان باند تهران

پارچه گان و شان یکبار مصرف برای بیمارستان ها

از جمله لباس هایی که با پارچه های اسپان باند تولید می نمایند، گان و شان است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی کاربرد زیادی دارد.
در مراکز درمانی و عکسبرداری از این لباس ها برای افراد بیمار و پزشکان و پرسنل استفاده می کنند و کاربرد فراوانی دارد.
در واقع می توان از منسوجات بسیار مهم در مراکز درمانی به شمار می آید که در حجم بالا می توان آن را در این مراکز مشاهده کرد و استفاده های فراوانی دارند.
معمولا گان و شان را از پارچه های اسپان باند و با رنگ هایی همچون سبز، آبی، صورتی و سورمه ای تولید می کنند و در بخش های زنان و مردان، بخش های جراحی و اتاق های عمل، همچنین مراکزی که برای عکسبرداری راه اندازی شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
گان لباسی است که برای پزشکان و پرسنل استفاده می شود و شان نیز برای بیماران کاربرد دارد و در رنگ هایی که بیان شد با توجه به نوع بخش و بیمارستان به کار برده می شود.
خرید عمده پارچه اسپان باند از طرف مراکز درمانی برای تولید گان و شان صورت می گیرد و تولیدات زیادی را از این پارچه ها انجام می دهند.
معمولا تولیدی های خود مراکز درمانی و یا تولیدی هایی که به صورت جداگانه فعالیت می نمایند این پارچه ها را از کارخانه ها خریداری می کنند و در جهت تولید موارد بیان شده به کار می برند.

فروش پارچه اسپان باند تهران

پارچه اسپان باند برای لباس بیماران زن و مرد

لازم به ذکر است که در بسیاری از مراکز درمانی برای تولید لباس های بیماران از پارچه های اسپان باند استفاده می نمایند و لباس هایی را برای افراد بیمار زن و مرد تولید می کنند.
این لباس ها باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا افراد بیمار بتوانند در آن ها احساس راحتی کنند و فکر لباس اذیت کننده بر درد و بیماری آن ها اضافه نشود.
بنابراین بر اساس گفته های فوق می توان گفت که این پارچه را در وزن گرماژ و عرض های گوناگونی برای مصارف مختلفی تولید می کنند و جهت تولید لباس بیماران نیز از یک نوع گرماژ مشخص که برای افراد زیاد گرم نبوده و همچنین در نهایت بدن نما هم نباشد تا فرد بیمار آن را با خیالی راحت به تن کند.
دارا بودن ویژگی هایی همچون آنتی باکتریال، ضد حساسیت بودن و موارد دیگر نیز از جمله مشخصاتی می باشد که لازم است لباس بیماران در مراکز درمانی داشته باشند تا فرد بیمار با خیالی راحت آن را بپوشد و استفاده نماید.
یکبار مصرف بودن لباس بیماران می تواند تأثیر زیادی در روند بهبود بیماری آن ها داشته باشد و دیگر لازم نباشد تا برای شست و شو و ضد عفونی کردن لباس ها نگرانی خاصی داشته باشند که آیا واقعا و به خوبی تمیز شده اند یا خیر.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی جهت تولید لباس بیماران در حجم های زیاد توسط نساجی های مختلف تولید می شود و به تولید کنندگان لباس بیماران عرضه می شود و مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

لیست قیمت عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

برای این که بتوانید لیست قیمت عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی را به دست بیاورید، لازم است تا قبل از هرگونه اقدامی در رابطه با مشخصات و ویزگی های این پارچه اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.
پس از آن این امکان را خواهید داشت تا در صورت به دست آوردن لیست قیمت همراه با کیفیت آن ها بتوانید به مقایسه بپردازید و قیمت نهایی را تعیین نمایید که آیا با میزان کیفیت پارچه سازگاری دارد و یا به این شکل نیست.
خرید عمده پارچه اسپان باند باید بر اساس شرایطی صورت بگیرد که لیست قیمت عمده ی آن را داشته باشید و سپس درجهت ثبت سفارشات اقدامات لازم را انجام بدهید.
قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را می توانید از طریق کارخانه ها و نمایندگی های آن ها به دست بیاورید و این کار را می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین انجام بدهید.
قیمت گیری بر اساس روش حضوری دیگر همانند قبل، طرفدار خاصی ندارد زیرا علاوه بر این که زمان و وقت زیادی را از افراد می گیرد، هزینه ی زیادی هم بابت رفت و آمد افراد در پی خواهد داشت.
همچنین در بازار نوسانات شدیدی در حال وقوع هستند و به همین دلیل است که تمایل و ترجیح افراد بر این است که بتوانند قیمت ها را به صورت آنلاین دریافت نمایند که کاملا به روز و معتبر می باشد.
بنابراین در حال حاضر و در بازار امروز قیمت گیری از کارخانه و نمایندگی آن ها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

فروش پارچه اسپان باند تهران

چند نکته اساسی قبل از خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند تهران نیز بر اساس چند نکته ی اساسی صورت می گیرد که افراد قبل از خرید باید به آن توجه ویژه کنند.
توجه به این مورد که شما هدفتان از خرید پارچه یکبار مصرف چیست و چه نوع محصولی را قصد دارید که از آن تولید کنید، بسیار مهم است.
زیرا با استفاده از بیان هدفتان می توانید گرماژ و عرض پارچه ی مورد نیاز را تعیین نمایید.
این که خرید را از چه مرکزی انجام می دهید و در چه حجمی نیز از موارد مهمی است که باید رعایت شوند.
قیمت خریداری شده نیز اهمیت بسیاری دارد و این برای افراد تولید کننده ی پوشاک بسیار حائز اهمیت است که پارچه را با قیمتی خریداری نمایند که سود بیشتری را برای وی داشته باشد.
نوع و راه خرید هم مهم است زیرا شما می توانید به راحتی از طریق آنلاین خریدهای خودتان را ثبت کنید و یا این که به صورت حضوری به درب کارخانه و یا نمایندگی مراجعه نمایید.
بر اساس گفته های فوق لازم است تا قبل از خرید پارچه اسپان باند به این موارد توجه نمایید تا بتوانید خریدی باکیفیت را تجربه کنید.

دغدغه های خرید پارچه اسپان باند در بازار تهران

فروش پارچه اسپان باند تهران نیز بر اساس شرایطی صورت میگیرد که می تواند برای خریداران نیز دغدغه هایی در پی داشته باشد.
یکی از این دغدغه ها این است که فرد درگیر واسطه ها و دلالان نشود و بتواند پارچه های مورد نظرش را بر اساس قیمت مصوب خود کارخانه تهیه کند.
هر چه حضور واسطه و دلال کمتر شود شما راحت تر و بهتر می توانید این پارچه های درجه یک را خریداری کنید و مورد استفاده قرار بدهید.
شرایط ارسال پارچه ها توسط کارخانه و یا نحوه ی انبارداری آن نیز بسیار مهم است و این که فرد آن پارچه ها را در جهت تولید چه محصولاتی خریداری می کند هم خالی از اهمیت نمی باشد و باید به آن توجه ویژه ای کرد.
فروش پارچه اسپان باند تهران باید بر حسب شرایطی خاص صورت بگیرد که هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده باشد تا هر دو بتوانند فعالیت خوبی داشته باشند و سود بالایی را به دست بیاورند.

فروش پارچه اسپان باند تهران

فروش پارچه اسپان باند تهران از درب کارخانجات معتبر

جهت فروش پارچه اسپان باند تهران نیز باید از درب کارخانجات معتبر اقدام نمود و در واقع به صورت مستقیم با خود کارخانه و تولید کننده ارتباط برقرار نمود.
در این صورت است که هم می دانید کیفیت پارچه های خریداری شده بسیار خوب و مرغوب است و هم این که از قیمت خوبی جهت تهیه ی آن استفاده می کنید.
در صورتی که شما بتوانید خریدهای خود را از درب کارخانه تهیه نمایید، این امکان برایتان وجود دارد که سود بالاتری را به دست بیاورید زیرا دیگر واسطه و دلالی در این میان وجود ندارد.
کارخانه هایی که معتبر هستند محصولات خود را تحت عنوان برند مشخصی عرضه می نمایند و افراد زیادی هستند که خرید پارچه ی برند را به سایر انواع پارچه ها ترجیح می دهند حتی اگر قیمت آن کمی بالاتر باشد.

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار تهران، با کمترین قیمت ممکن که در واقع همان قیمت درب کارخانه است، توسط این مجموعه در حال انجام می باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

خرید و قیمت پارچه اسپان یاند سه لایه اصفهان، یزد، تهران و سایر شهرها کیلویی …

کانال تلگرام اینستاگرام