فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | پخش پارچه برای مصارف بیمارستان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | پخش پارچه برای مصارف بیمارستان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به شکل پخش مستقیم پارچه از درب کارخانجات معتبر تولیدی برای مصارف بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی، با قیمتی رقابتی و بدون واسطه توسط این مجموعه انجام می پذیرد.
حتما می دانید که امروزه جهت مصارف گوناگون بیمارستانی، استفاده از انواع پارچه که کیفیت خوبی داشته اند، از اهمیت جدی برخوردار می باشد.
در واقع پارچه هایی که برای مصارف بیمارستانی استفاده می شوند، بایستی یک سری مشخصات خاص و ویژه ای را داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین استفاده را برای تولید انواع لباس و منسوجات بیمارستانی دارا باشند.
امروزه توسط کارخانجات تولیدی انواع لباس و منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها، از انواع پارچه هایی مانند پارچه تترون، پارچه ترگال، پارچه فلامنت و پارچه اسپان باند و … استفاده می شود که هر یک می توانند در مصارف خاصی مورد استفاده قرار بگیرند.
در اینجا قصد داریم تا ضمن معرفی اطلاعات بیشتر از انواع پارچه فلامنت، بهترین راهکار خرید بهترین قیمت و کیفیت پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی را به مشتریانی که خواهان خریدی مطمئن و آگاهانه هستند، معرفی کرده باشیم.
پس برای آنکه خریدی مطمئن و تضمین شده از یک پارچه فلامنت بیمارستانی خوب داشته باشید، ضرر نمی کنید اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت چیست؟

پارچه فلامنت را حتما در بازارهای خرید و فروش پارچه شنیده و حتی نوع و مدل های آن را در رنگبندی های گوناگون دیده اید.
همانطور که از نام این پارچه مشخص است، پارچه فلامنت تولیدی از الیاف فلامنت بوده که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای معینی توسط کارخانجات نساجی پارچه تهیه و تکمیل شده و پس از رنگرزی روانه بازارهای خرید و فروش پارچه می گردد.
این پارچه را تحت عنوان پارچه های یکبار مصرف هم در برخی از مصارف مانند مصارف بیمارستانی نیز می شناسند که استفاده های بسیار خوبی را در صنعت بهداشتی و پزشکی داشته است.
امروزه پارچه های فلامنت با در رنگبندی های گوناگون و مدل های مختلف با مشخصات و ویژگی هایی منحصربفرد تولید می کنند که می تواند علاوه بر مصارف بیمارستانی از مصارف دیگری هم برخوردار بوده باشد.
آیا می دانید که مشخصات پارچه فلامنت چیست و در کارخانجات تولیدی با چه مدل و طرح هایی تولید و به بازار عرضه شده است؟
چگونه می توان در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات ناسالم، انواع بهترین کیفیت و قیمت از پارچه فلامنت را خریداری کرد؟

مشخصات و مدل های پارچه فلامنت

همانطور که متوجه شدید پارچه فلامنت یکی از پارچه های با مصرف یکبار مصرف است که می تواند در مصارف بیمارستانی استفاده های خوبی داشته باشد.
اما به طور کلی باید گفت که پارچه های فلامنت در انواع ذیل تولید و به بازارهای خرید و فروش انواع پارچه عرضه می شوند:

  1. پارچه فلامنت لباسی
  2. پارچه فلامنت ورزشی

در این میان پارچه فلامنت ورزشی می تواند مناسب ترین گزینه برای تولید انواع لباس های ورزشی مخصوص فصول گوناگون بوده باشد.
این پارچه با هم عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای معین و غالبا سبک مانند ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی تولید و در رنگبندی های مختلفی به فروش می رسد.
پارچه فلامنت لباسی هم که الیاف درشت تری داشته، استفاده خیلی خوبی در تولید انواع لباس به خصوص البسه بیمارستانی داشته است.
این پارچه دارای عرض یک و نیم متر است و غالبا در رنگ بندی های مخصوص سیاست بیمارستان ها عرضه می گردد.
در ادامه کمی بیشتر با مصارف بیمارستانی انواع پارچه فلامنت آشنا شده و چگونگی خرید این پارچه با قیمت و کیفیتی درجه یک را به شما مشتریان خواهیم گفت.

مصارف بیمارستانی انواع پارچه فلامنت

پس تا اینجای کار متوجه شدید که یکی از انواع پارچه های فلامنت لباسی، همان پارچه فلامنت بیمارستانی است که در انواع ذیل تولید شده و به دست کارگاه های تولید کننده انواع لباس و منسوجات بیمارستانی مرسد:

  1. پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

شایان ذکر است که پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی تنها از الیاف فلامنت تولید شده و در طرف مقابل پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی همانطور که از نامش پیداست علاوه بر الیاف مصنوعی فلامنت؛ دارای الیاف طبیعی پنبه می باشد.
طبیعی است که پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از قابلیت نرمی و لطافت بیشتری برخوردار بوده و می تواند ویژگی کشسانی خوب را به خوبی دارا باشد.
از جمله مصارف هر یک از پارچه های فلامنت فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها می توان به این مصارف اشاره داشت:

  • لباس بیماران مرد و زن
  • رو تختی و رو بالشی
  • انواع ملحفه بیمارستانی
در این میان بیشترین استفاده از پارچه فلامنت بیمارستانی در تهیه البسه فرم بیماران زن و مرد با رنگ بندی غالبا آبی و صورتی به ترتیب مخصوص بیماران مرد و بیماران خانم بوده است.
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی مناسب لباس فرم بیماران در مدل های ذیل به عرضه رسیده و دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرم می باشد:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی ساده رنگی
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه
  3. پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار (گلدار و …)

بهداشتی و استریل بودن پارچه های فلامنت بیمارستانی یکی از مهم ترین مشخصه هایی است که کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی آن را در نظر داشته اند.
چرا که این پارچه ها مستقیما با پوست انسان ها در تماس بوده و هر گونه ایجاد حساسیت پوستی و ناراحتی برای افراد می تواند نشان از کیفیت پایین این پارچه ها بوده باشد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

تفاوت قیمت پازچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

همانطور که در خطوط فوق بیان شد؛ پارچه فلامنت برای مصارف بیمارستانی در انواع فلامنت ساده و فلامنت پنبه تولید شده و به بازارهای پارچه فروشی عرضه می گردند.
گفتنی است که بکار رفتن الیاف طبیعی پنبه در تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی علاوه بر اثرگذاری در کیفیت، نرمی، لطافت و کشسانی خوب پارچه، بر روی قیمت این پارچه نیز اثر داشته است.
به طور کلی هم اکنون در بازارهای خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی، پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با قیمت بیشتری نسبت به پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی به فروش می رسد.
اگر چه به طور کلی می توان فاکتورهای ذیل را در تعیین قیمت هر پارچه اعم از پارچه های فلامنت بیمارستانی موجود در بازار در نظر گرفت:

  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • گرماژ پارچه
  • میزان حجم سفارشی

هر چقدر گرماژ پارچه فلامنت بیمارستانی و یا حتی کیفیت آن بیشتر و بهتر باشد؛ طبیعی است که قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی هم بالاتر خواهد بود.
امروزه در برخی از فروشگاه ها و مراکز فروش انواع پارچه بیمارستانی، با خرید عمده و در حجم های بالاتر، قیمت خریدی کاملا مقرون به صرفه نصیب مشتریان می گردد و این موضوع سبب شده تا اغلب کارگاه های تولیدی که از پارچه های بیمارستانی همچون پارچه فلامنت مصرف می کنند، تولیدات با قیمت تمامی شده تولیدی مقرون به صرفه تری را انجام داده باشند.
در حال حاضر مشتریان خرید پارچه بیمارستانی در بازارهای رقابتی، همواره به دنبال خرید پارچه مورد نیاز خود از مراکز فروشی هستند که علاوه بر قیمت خوب و ارزان، کیفیت درجه یک را ارائه داده باشند.
آیا شما این چنین نمایندگی های فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را در شهر خود می شناسید که بتوانید از آن، نیاز پارچه ای خود را با قیمت متناسب با کیفیت خریداری کنید؟
آیا بایستی برای خرید پارچه مورد نیاز خود ساعت ها زمان خود را صرف کرده و به گشتن در بازارهای فروش پارچه بپردازید؟
آیا مجبور برای خرید خود، مسافت های طولانی را طی کرده و هزینه های زیادی کنید تا بتوانید آن طور که شاید و باید خرید انجام دهید؟
بنظر شما بهترین راهکار خرید نیاز پارچه ای اغلب کارگاه های تولید کننده لباس و سایر منسوجات بیمارستانی چیست؟

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کیفیت خوب

حتما می دانید که واحدهای تولیدی و دوزندگان انواع لباس و منسوجات بیمارستانی بایستی خودشان نیاز پارچه ای خود را تأمین کرده و پس از تکمیل سفارشاتی که از بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی می گیرند، آن ها به دست این مراکز برسانند.
در این میان متأسفانه بازار داغ و پر حرارت خرید و فروش پارچه های بیمارستانی سبب گردید تا حضور واسطه ها پر رنگ تر از قبل شده و شاید سبب شده باشد تا نگرانی ها و دغدغه ها میان خریداران بیشتر و بیشتر هم گردد.
خریداران و متقاضیان خرید پارچه بیمارستانی همواره می خواهند تا نیاز پارچه ای خود را با کمترین قیمت ممکن اما در بالاترین کیفیت آن هم به شکل عمده و در تناژ بالا خریداری کرده باشند.
این موضوع سبب شده تا فروشندگانی که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه بیمارستانی را از هم جدا نمی دانند، بیشترین میزان رجوع مشتری و بیشترین نرخ فروش را تجربه نمایند.
خوشبختانه هم اکنون فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی کیفیت خوب و قیمت ارزان یا همان قیمت واقعی، توسط این نمایندگی فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی انجام می گیرد.
در حقیقت فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی توسط این مجموعه به شکل مستقیم از درب بزرگترین و شناخته شده ترین کارخانجات تولیدی پارچه فلامنت صورت می گیرد که می تواند علاوه بر کیفیت درجه یک، قیمت ارزان که هم قیمت درب کارخانه است را برای مشتریان به همراه داشته باشد.
نحوه خرید مستقیم از طریق این کارخانجات، توسط این نمایندگی فروش، به شکل اینترنتی و آنلاین بوده و خریداران می توانند با این چنین خریدی، مزایای ذیل را بهره مند شده باشند:

  1. خرید بی واسطه و با قیمت واقعی یا همان قیمت درب کارخانه
  2. دریافت مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه از کیفیت پارچه های مورد نیاز
  3. خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمد و بدون اتلاف وقتی اضافی
  4. امکان ارسال سفارشات به تمامی نقاط کشور در کمترین روز کاری

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پخش مستقیم پارچه های لباس بیمارستانی یکبار مصرف

شایان ذکر بوده که همواره پارچه های ارزان قیمت مصرفی در تهیه البسه و منسوجات بیمارستانی، از بیشترین میزان نرخ فروش در بازارهای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی برخوردار هستند.
در این میان دو دسته از پارچه های ذیل که تقریبا مصارف مشابه یکدیگر داشته و به عنوان پارچه یکبار مصرف استفاده می شوند عبارتند از:

  1. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  2. پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی که در مدل های ساده و طرح دار و به خصوص چهارخونه از فروش بسیار مناسبی جهت تولید البسه بیماران برخوردار هستند.
در طرف مقابل پارچه اسپان باند بیمارستانی که پارچه ای بی بافت است و با مشخصات ذیل عرضه می شود:

  • عرض پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ پارچه اسپان باند بیمارستانی: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم

این پارچه به شکل آنتی باکتریال و آنتی یو وی از گرانولی با نام پلی پروپیلن تولید شده و در کالیته رنگی متنوع از قبیل آبی، سفید، صورتی و سبز بیشترین میزان فروش را دارد.
از مصارف پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی می توان این موارد را نام برد:

  1. لباس بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  2. گان و شان بیمارستانی
  3. ماسک های مخصوص بیمارستان ها با نام ماسک N95 و انواع ماسک های چند لایه
  4. کلاه یکبار مصرف و کاور کفش مخصوص بخش های مراقبت ویژه و اتاق های جراحی
  5. انواع رو تختی، رو بالشی و زیر اندازهای بهداشتی
  6. ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ های سفید و آبی
  7. انواع دمپایی یکبار مصرف مخصوص بخش های بستری بیماران و یا بخش رادیولوژی
  8. تهیه انواع ساک مخصوص وسایل در بخش های بستری

در این نمایندگی فروش پارچه های لباس بیمارستانی یکبار مصرف، انواع پارچه های لباس بیمارستانی که قابل شست و شو و استفاده مجدد باشند نیز عرضه می گردند که عبارتند از:

  1. پارچه ترگال بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی

این پارچه ها هم با عرض و گرماژهای متنوعی در کالیته رنگی گوناگون وجود داشته و با قیمت متناسب با کیفیت به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی و نساجی پارچه به جای جای ایران ارسال می گردند.
اگر قصد خریدی بی دغدغه و نگرانی از کیفیت و قیمت فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی، پارچه اسپان باند بیمارستانی و سایر پارچه های بیمارستانی را دارید، می توانید با اطمینان کامل از این مرکز عرضه مستقیم بهترین کیفیت از پارچه های بیمارستانی، خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی مساوی است با خریدی کاملا اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر به خصوص برای کارگاه های تازه تأسیس تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی که می تواند از این طریق و با آگاهی کامل صورت پذیرد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی | عرضه بهترین نوع پارچه به سراسر ایران

از پارچه فلامنت پنبه ای بیمارستانی در تولید و ساخت پوشاک استفاده می شود. شما هم شاید به لباس های رنگارنگ پرسونل مراکز درمانی توجه کرده باشید. بیشتر این لباس ها از جنس فلامنت پنبه می باشند. از این نوع پارچه برای ساخت این موارد کارگرفته می شود:ماسککلاهروپوش دکترروپوش پرستارلباس مریضپرسونولرو انداززیر اندازو ...پارچه فلامنت، از جمله پارچه های مصنوعی به شمار می رود. این پارچه از ترکیب نخ و ویسکوز تولید می شود. فلامنت دارای براقیت و صافی خاصی است. از آن ها همچنین لباس های ورزشی و لباس عادی تولید می شود. باید گفت که کیفیت پارچه ورزشی اش کمی با دیگر انواع فرق می کند. این نوع پارچه درشت تر است. قیمت خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در بازار فرق می کند. مسائل گوناگونی به قیمت این نوع از پارچه بیمارستانی ربط دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. 

کانال تلگرام اینستاگرام