فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / بهترین پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول به قیمت کارخانه

بهترین پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول به قیمت کارخانه

پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول را به قیمت کارخانه در بهترین کیفیت رنگ و بافت تولیدی توسط کارخانجات معتبر داخلی کشور را همین حالا به شکل عمده سفارش خرید دهید.
پارچه کجراه از دیگر پارچه های مصرفی در محیط های بیمارستانی است که امروزه با ویژگی های منحصربفردی توسط کارخانجات نساجی در ایران تولید و به عرضه می رسد.
بی شک خرید بهترین کیفیت و بهترین قیمت این پارچه از خواسته های تمامی واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی بوده است.
آیا می دانید که چکونه امکان آن وجود داشته تا بهترین پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول را در بازارهایی خرید کرد که در آن دلالان اقتصادی به فکر جیب خود بوده و دو اصل قیمت و کیفیت پارچه را متناسب با هم عرضه نمی کنند؟
آیا می دانید که مقصود از پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول چیست و به چه پارچه هایی آبژاول می گویند؟
نرخ پارچه کجراه بیمارستانی بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می گردد و مراکز عرضه کننده این پارچه با قیمت کارخانه، دارای چه مشخصاتی هستند؟
تمامی موارد فوق به شما پاسخ داده خواهد شد؛ اگر و تنها اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول

کارخانجات تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی

یکی از مهم ترین نکاتی که اغلب خریداران پارچه بیمارستانی به خصوص پارچه کجراه بیمارستانی به آن توجه می کنند، شناخت کارخانجات تولیدی این پارچه هاست.
چرا که این موضوع می توانند سبب آن شود تا فروشندگان متوجه شوند که خریداران از اطلاعات کافی قبل از خرید برخوردار بوده و دیگر نمی توانند خدای نکرده سرشان کلاه بگذارند!
در حال حاضر استان اصفهان بزرگترین کارخانجات نساجی پارچه به خصوص انواع پارچه بیمارستانی و به طور خاص تر انواع پارچه ترگال ساده و کجراه بیمارستانی را دارا بوده و در این زمینه رکورد دار است.
کارخانجات تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی توانسته با بکارگیری الیاف مرغوب پلی استر ویسکوز با استفاده از کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته نساجی، بهترین کیفیت از این پارچه را روانه بازارهای فروش نماید.
تولید پارچه کجراه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۶، ۲۷۰ و ۲۸۰ گرمی انجام شده و در دو رنگ سفید و سبز بیشترین نرخ فروش را دارا می باشد.
واحدهای تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی؛ از پارچه کجراه بیمارستانی جهت مصارف ذیل بهره می برند:

  • تهیه روپوش فرم پرستاران و پزشکان
  • تولید البسه سبز اتاق عملی
پارچه کجراه سفید مناسب روپوش سفید پرستاران و پزشکان بوده و پارچه کجراه سبز مشهور به پارچه سبز اتاق عملی است که در تولید انواع البسه جراحان از کاربرد زیادی برخوردار بوده است.
از جمله ویژگی های بهترین پارچه کجراه ببمارستانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. آبژاول بودن
  2. ثبات در رنگ
  3. ثبات سایشی
  4. دارای دوام و طول عمر بالا
  5. عدم جذب مایعات
  6. عدم تل و گوله شدن
  7. دارا بودن آهار مناسب

آیا می دانید که پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول دارای چه ویژگی هایی بوده است؟
امروزه یکی از ملاک های اصلی خریداران پارچه کجراه جهت مصارف بیمارستانی، همین ویژگی آبژاول بودن این پارچه است.

پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول

مقصود از پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول چیست؟

همانطور که متوجه شدید کارخانجات تولیدی پارچه کجراه بیمارستانی، غالبا این پارچه را به شکل آبژاول تولید و عرضه می کنند که یکی از مشخصه های کلیدی این پارچه به شمار می آید.
مقصود از آبژاول بودن پارچه کجراه بیمارستانی این است که پارچه در صورت شست و شوی زیاد با آب و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، به زودی زود کیفیت رنگ و بافت خود را از دست نمی دهد و همچنان با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد.
این موضوع که پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول قابلیت شست و شو زیاد و استفاده چندین باره داشته می تواند نقش فزاینده ای را کاهش هزینه های بیمارستانی جهت خرید دوباره انواع پارچه های مصرفی دارا باشد.
پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول از پرفروش ترین پارچه های ترگال بیمارستانی در آلبوم این پارچه است که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرمی به دو شکل طاقه ای و عدلی آماده عرضه به بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی بوده است.

پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول

تعیین قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی شاید حتی مهم تر از کیفیت آن برای خیلی از خریداران که غالبا خودشان تولید کننده انواع منسوجات و البسه بیمارستانی بوده اند، می باشد.
هر چند که متأسفانه هستند خریدارانی که کیفیت را فدای قیمت ارزان برخی از پارچه های موجود کرده و برایشان مهم نیست که چه کیفیتی از پارچه را خریداری می کنند.
اما به طور کلی می توان گفت که درصد بالایی از تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی به دنبال پارچه ای هستند که با دو اصل قیمت متناسب با کیفیت روانه بازارهای فروش شده است.
این مهم تنها توسط نمایندگی هایی عرضه می شود که فروش مستقیم پارچه کجراه بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده اند.
قیمت پارچه کجراه بیمارستانی بر اساس فاکتورهای ذیل تعیین می گردد:

  1. رنگ پارچه
  2. گرماژ پارچه
  3. کیفیت پارچه

بی شک خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی های اصلی فروش، می تواند بهترین راهکار در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات امروزی باشد.
اما آیا نمایندگی های معتبر فروش مستقیم انواع بهترین پارچه های بیمارستانی را در بازارهای شهر خود می شناسید؟
مزایای خرید از این نمایندگی ها چیست؟

پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول

فروش مستقیم بهترین پارچه کجراه بیمارستانی

خوشبختانه این امکان توسط گروه بازرگانی پارچه پارادا فراهم شده تا خریداران انواع بهترین پارچه کجراه بیمارستانی که قصد خرید با قیمت متناسب با کیفیت را از این پارچه داشته اند، بتوانند در هر کجای ایران که بوده سفارش خرید خود را به ثبت برسانند.
در حال حاضر فروش مستقیم بهترین پارچه کجراه بیمارستانی آبژاول برای مشتریان می تواند از مزایای ذیل برخوردار باشد:

  • خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی
  • خرید با قیمت دست اول کارخانه
  • حذف واسطه ها هنگام خرید
  • امکان ثبت سفارش به شکل عمده و در حجم های بالا
  • ارسال سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • ارسال رایگان کالیته رنگی پارچه به دست مشتریان در سراسر کشور
  • ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه
پس اگر شما هم تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی بوده و می خواهید با خرید یک پارچه خوب و درجه یک، افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود و در نهایت افزایش قدرت فروش خود را شاهد باشید، همین حالا نسبت به آگاهی از پارچه ی انتخابی و خریدی مطمئن از طریق همین مجموعه اقدام کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی | مراکز معتبر خرید و فروش پارچه در کشور

همانطور که می دانید ارائه خدمات در محیط های درمانی مانند بیمارستان ها به ملزومات و تجهیزات درمانی بستگی دارد. هرچه تجهیزات درمانی کامل تر و باکیفیت تر باشد ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نیز کامل تر خواهد بود. یکی از این تجهیزات درمانی در محیط های درمانی انواع پارچه های یکبار مصرف است که مصرف بالایی هم دارند. از انواع پارچه های یکبار مصرف در بیمارستان ها می توان به پارچه های کجراه بیمارستانی اشاره کرد. خرید پارچه کجراه بیمارستانی مانند نمونه های دیگر پارچه یکبار مصرف از نمایندگی های فروش پارچه های بیمارستانی در سراسر کشور امکان پذیر است. 

کانال تلگرام اینستاگرام