فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید کارخانجات تأیید شده در ایران، به صورت عمده و با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن، توسط این مجموعه به انجام می رسد.
در حال حاضر با توجه به پیشرفت هایی که در صنعت نساجی پارچه در کشورمان حاصل شده، بی شک شاهد تولید انواع متنوع ترین جنس و کیفیت پارچه ها بوده ایم.
این موضوع می تواند هم جنبه مثبت داشته و هم نقطه نظر منفی را با خود به همراه دارا باشد.
مثبت از آن جهت که کارگاه ها و خیاطی های تولیدی لباس و پوشاک، می توانند با متنوع ترین پارچه های موجود در بازار، دست بازی برای انتخاب داشته باشند.
نقطه نظر منفی تنوع پارچه های موجود در بازار هم این است که می تواند پای دلالان و عرضه کنندگان ناشناخته را به بازار باز کرده که منجر به دو موضوع مهم می گردند:

  1. افزایش قیمت ناگهانی و بیخودی پارچه پس از ارائه از درب کارخانه به بازار
  2. پایین آمدن کیفیت پارچه به سبب دست شدن پارچه تا رسیدن به بازار فروش

پارچه تترون یکی از پارچه های محبوب و پرفروش در بازار پارچه فروشی است که می تواند با این چالش مواجه شده و خریداران را دچار سردرگمی کرده باشد.

از آنجا که پارچه تترون یکی از مصرفی ترین ها در حوزه تولیدات بیمارستانی هم هست، بی شک خریداران این پارچه بایستی فکری مهم پیرامون چگونگی خرید عمده این پارچه آن هم با قیمت و کیفیت متناسب با هم کرده باشند. پیشنهاد می کنیم تا شما ادامه مطلب را از دست ندهید.

پارچه تترون چه نوع پارچه ای است؟

در ابتدا بیایید کمی بیشتر پیرامون پارچه تترون و مشخصات آن صحبت کنیم و اصلا ببینیم این پارچه محبوب، چه مصارفی را در صنعت پوشاک و لباس دارد.
شایان ذکر است که پارچه تترون، پارچه ای تخت بافت است که الیافی از تار و پود داشته و غالبا همراه با الیاف پلی استر ویسکوز و فیلامنت، در کارخانجات نساجی، مورد ریسندگی و بافندگی قرار می گیرد.
پس از تکمیل شدن پارچه تترون، نوبت به رنگرزی این پارچه می رسد. امروزه کارخانجات نساجی و رنگرزی پارچه تترون، عمدتا از هم جدا بوده اند.
از آنجا که همیشه کیفیت رنگ برای پارچه هایی که قابلیت چندین بار مصرف را داشته و در واقع قابل شست و شو اند، مهم بوده، نوع رنگرزی پارچه های تترون هم اهمیت جدی دارد.
به همین سبب رنگرزی پارچه تترون به گونه ای بوده که این پارچه پس از شست و شوی چندین باره و حتی ضد عفونی شدن، کیفیت رنگ خود را به زودی از دست نمی دهد.

این ویژگی که همان عدم از دست دادن کیفیت رنگ پارچه در اثر شست و شوهای مداوم و متوالی بوده، ویژگی ضد آبژاول بودن پارچه تترون نام داشته است.
پارچه تترون، نرمی زیر دست دارد، لطیف و باظرافت است، خنک بوده و اگر با مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده باشد، به هیچ وجه منجر به حساسیت های پوستی نمی گردد.
در حال حاضر اغلب کارخانجات نساجی پارچه تترون که خصوصا در تهران و اصفهان فعالیت دارند، عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متری با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرمی از این پارچه را با متنوع ترین کالیته رنگی، روانه بازارهای فروش پارچه نموده اند.
به جرئت می توان گفت که کیفیت مرغوب و منحصربفرد پارچه های تترون، می تواند این پارچه را در مصارف گوناگون، بهترین گزینه معرفی نموده باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

از پارچه تترون چه مصارفی می نمایند؟

همانطور که در بخش قبل عنوان شد، به نظر می رسد که مشخصات و ویزگی های خوبی که پارچه های تترون داشته اند، سبب شده تا این پارچه امروزه تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین پارچه های مورد معامله در بازار شده باشد.
پارچه تترون می تواند با توجه به عرض و گرماژهای متنوعی که داشته و همچنین با توجه به مدل و جنسی که دارد، مصارف گوناگونی را هم بهره مند گردد.
به عنوان مثال در یک دسته بندی، می توان انواع پارچه های تترون را اینگونه معرفی کرد:

  • پارچه تترون پیراهنی
  • پارچه تترون مقنعه ای
  • پارچه تترون ملحفه ای
  • پارچه تترون لباس بیمارستانی

در واقع این دسته بندی، یک دسته بندی کلی از انواع پارچه تترون موجود در بازار بوده که در واقع در میان بازاریان و عامه با این نام ها شناخته شده می باشد.

پارچه تترون پیراهنی با عرض یک و نیم متر و گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرمی که بدن نما نباشد، مورد استفاده در تولید انواع پیراهن مردانه، زنانه و پیراهن مدارسی قرار می گیرد. این پارچه در دو مدل ساده و طرح دار که غالبا چهارخانه یا راه راه است به عرضه می رسد.
در طرف مقابل، پارچه تترون عرض ۹۰ سانتی متر را با نام پارچه تترون مقنعه ای می شناسند. این پارچه که غالبا ساده رنگی بوده، مناسب مقنعه اداری، مقنعه مدارسی و غیره با طول بلند و رسمی می باشد.
پارچه تترون عرض سه متر هم مشهور به پارچه تترون ملافه ای یا تترون ملحفه ای بوده و در طرح های ساده، عروسکی و گلدار در بازار موجود است.
شاید یکی از مهم ترین بازار هدف در تولید انواع پارچه تترون، بازار فروش این پارچه برای مصارف بیمارستانی می باشد.
همانطور که می دانید بیمارستان ها در تمامی ایام سال، نیاز به انواع البسه و منسوجات مهم در بخش های گوناگون خود داشته اند.
پارچه تترون بیمارستانی که در واقع همان تترون معمولی اما با طیف رنگی مخصوص مراکز درمانی است؛ با مشخصات ویژه ای که داشته، مصارف فوق العاده مهمی دارد، مانند دوخت لباس بیماران خردسال، زن و مرد که با این پارچه انجام می گیرد.
در ادامه کمی بیشتر پیرامون انواع پارچه های تترون بیمارستانی و مشخصاتی که دارند، آشنا خواهید شد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

همانطور که متوجه شدید، اگر چه پارچه تترون مصارف مختلف در حوزه های گوناگون دارد، اما نمی توان از مصارف خوب بیمارستانی این پارچه، چشم پوشی کرد.
پارچه تترون بیمارستانی همان تترون معمولی است که از الیاف پلی استر ویسکوز و فیلامنت به صورت تخت بافت تولید شده، اما در طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی عرضه می گردد.
از جمله مهم ترین طیف رنگی پارچه های تترون بیمارستانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. آبی
  2. صورتی
  3. سفید
  4. سبز مغز پسته ای
  5. یاسی
  6. لیمویی
  7. نارنجی

در این میان، بی شک دو رنگ آبی و صورتی، از پرفروش ترین رنگبندی های پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی به شمار آمده و حتی قیمت بیشتری هم دارند.
پارچه تترون بیمارستانی آبی، مناسب دوخت لباس بیماران مرد و تترون رنگ صورتی می تواند مناسب دوخت لباس بیماران خانم باشد.
اگر چه ناگفته نماند که پارچه تترون با رنگ مغز پسته ای هم می تواند در لباس بیماران مرد و تترون رنگ یاسی هم می تواند در دوخت لباس بیماران خانم مورد استفاده قرار گرفته باشد.
بجز دوخت لباس بیماران، پارچه های تترون بیمارستانی مصارف دیگری هم دارند، از قبیل:

  • لباس پرسنل اتاق عمل و بخش های گوناگون
  • انواع رو تختی و رو بالشی
  • دوخت مقنعه برای پرستاران خانم
  • تهیه انواع ملحفه بیمارستانی

اما به جرئت می توان گفت که مشخصات خوب و منحصربفرد موجود در پارچه تترون بیمارستانی، این پارچه را بیشتر مناسب دوخت لباس بیماران قرار داده است.
از مشخصات و ویژگی های کلیدی که یک پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیماران دارد، می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. نرمی زیر دست
  2. لطافت و ظرافت ویژه
  3. تراکم بافت استاندارد
  4. وزن سبک
  5. عدم بدن نما بودن
  6. عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  7. خنک و عدم جذب عرق بدن

از آنجا که بیماری که در بخش بستری قرار دارد، بایستی در آسایش و راحتی کامل به سر ببرد، بنظر می رسد که اگر جنس لباس وی از تترون مرغوب باشد، به این مهم دست پیدا خواهد کرد.
لازم به ذکر است که پارچه تترون بیمارستانی لباس بیماران، با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۸۵ گرمی غالبا عرضه شده و به فروش می رسد.
البته این نکته را هم باید گفت که پارچه تترون عرض ۹۰ سانتی متر که گرماژ سبک تری داشته، با طرح هایی چون عروسکی و گلدار، می تواند در دوخت لباس بیماران خردسال، استفاده ویژه ای داشته باشد.
پارچه های تترون بیمارستانی با دارا بودن این مشخصات که مهم ترین آنها عدم بدن نما بودن و ضد آبژاول بودن است، به دو صورت طاقه ای و عدلی در بازار پارچه فروشی، مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرند. هر طاقه رول پارچه تترون، متراژ ۴۰ متر را هم دارا می باشد.
بی تردید می دانید که یک پارچه تترون بیمارستانی درجه یک، علاوه بر داشتن ویژگی های فوق، باید عرض دقیقی داشته و به خوبی طاقه بندی شده باشد تا رضایت مشتریان را جلب کند.
امروزه در کارخانه های معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی، شما می توانید تمامی این مشخصات و ویژگی ها را حتی با قیمت مناسب تری هم خریداری کرده باشید.
اما آیا کارخانجات معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی را می شناسید؟

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه های معتبر تولیدی پارچه تترون بیمارستانی کدام اند؟

حتما می دانید که برای آنکه کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی بتوانند خرید موفقی از نیاز پارچه ای خود داشته باشند، بایستی گام های زیادی را طی نمایند.
یکی از ابتدایی ترین گام ها برای آنکه این کارگاه ها از جنس و کیفیت پارچه خریداری شده، کمی مطمئن باشند، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده انواع پارچه بیمارستانی بوده هست.
باید گفت که امروزه بازار رقابت میان تولیدی های پارچه های بیمارستانی زیاد است. چرا که در شرایط امروزی گسترش انواع ویروس ها و بیماری ها، بیش از پیش به انواع لباس و منسوجات بیمارستانی نیاز می باشد.
این موضوع سبب شده تا کارخانجات تولیدی پارچه تترون بیمارستانی، نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا شاید بتوانند گوی سبقت را از سایر رقبای خود در بازار پارچه بیمارستانی بگیرند.
عواملی گوناگون مانند کیفیت نخ، کیفیت مواد اولیه، ماشین آلات و ابزار در خط تولید کارخانجات و بهره گیری از کارکنان و افراد خبره در تولید و نساجی پارچه، از مواردی هستند که در کارخانجات گوناگون می توانند منجر به کیفیت های مختلف از پارچه تولیدی شده باشند.
امروزه در شهرهایی مانند اصفهان، تهران و کاشان، شاهد فعالیت پرحرارت کارخانجات تولیدی پارچه تترون بیمارستانی هستیم.
از آنجا که اصفهان قطب صنعت نساجی کشور است، کارخانجاتی مانند عمید، درنا و سیب توانسته اند با ارائه کیفیت های خوب از پارچه تترون بیمارستانی، سهم زیادی در بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید اصفهان داشته باشند.
اگر چه شناخت کارخانجات معتبر در تولید پارچه تترون بیمارستانی مهم بوده، اما متأسفانه دلالان پارچه و واسطه ها در بازارهای امروزی، معضلی جدی هستند که گاها ارائه کیفیت و قیمت خوب از این پارچه را، با چالش هایی مواجه می نمایند.
بنظر شما راهکار خرید مطمئن از کیفیت و قیمت پارچه های تترون بیمارستانی چیست؟
آیا بزرگترین مرکز رسمی فروش پارچه تترون بیمارستانی در ایران را می شناسید؟

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پارچه های تترون بیمارستانی

بنظر می رسد که برای اغلب کارگاه هایی که تولیدات انواع لباس بیمارستانی را انجام می دهند، علاوه بر کیفیت پارچه تترون، قیمت پارچه تترون بیمارستانی دارای ارزشمندی بالایی باشد.
چرا که این کارگاه ها می خواهند، تولیدات بیشتر و با قیمت تمام شده کمتر و مقرون به صرفه تری داشته باشند تا بتوانند سود بیشتری را کسب نمایند.
حتما می دانید که تعیین قیمت هر پارچه در کارخانجات، با توجه به فاکتورهای گوناگونی انجام می پذیرد.
به عنوان مثال، قیمت نخ، یکی از مهم ترین فاکتورهاست که می تواند در کاهش یا افزایش جدول نرخ قیمت پارچه تترون بیمارستانی، نقش فزاینده ای داشته باشد.
علاوه بر این موضوع, حضور واسطه ها در بازار نیز نقش جدی در قیمت ارزان یا گران تر پارچه های تترون دارد. در واقع هر چقدر خریداران بتوانند بدون واسطه خرید کنند، قطعا قیمت ارزان تری را بابت خرید نیاز پارچه ای خود پرداخت نموده اند.
از دیگر فاکتورها یا عوامل موثر در قیمت پارچه بیمارستانی تترون، این موارد را برشمرده اند:

  1. عرض پارچه تترون
  2. گرماژ پارچه تترون
  3. رنگ پارچه تترون
  4. کیفیت پارچه تترون
  5. میزان حجم سفارشی از پارچه تترون

به عنوان مثال هر چه عرض پارچه تترون و یا گرماژ این پارچه، بیشتر باشد، قیمت بالاتری از آن پارچه خواهد شد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بزرگترین مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی در ایران

درصد بیشتر مخاطبین و متقاضیانی که خواهد خرید پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده هستند، به دنبال مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی می باشند که هم قیمت و هم کیفیتی خوب ارائه دهند.
در بازار آنلاین فروش پارچه تترون بیمارستانی پارادا پارچه، مشتریان می توانند بدون نگرانی از حضور واسطه ها و هزینه های اضافی مبنی بر هزینه های رفت و آمد و غیره، سفارش خرید خود را ثبت نمایند.

خرید اینترنتی پارچه تترون برای مصارف ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، امری مهم در کاهش هزینه های بیمارستان ها هم به شمار می آید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت عالی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت عالی و در عرض ها و گرماژ های مختلف …

کانال تلگرام اینستاگرام