فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار خرید پارچه اسپان باند به قیمت روز

بازار خرید پارچه اسپان باند به قیمت روز

خرید پارچه اسپان باند مصرفی در صنایع گوناگون خصوصا صنعت پزشکی و بیمارستانی، در کالیته رنگی متنوع و به قیمت روز بازار، از طریق این مجموعه امکان پذیر می باشد.
بیایید کمی درباره ی منسوجات بی بافت که اسپان باندها یک نمونه از این منسوجات هستند صحبت کنیم.
منسوجات بی بافت نوعی از پارچه ها می باشند که در واقع بدون هیچ گونه بافتی تولید می شوند. به این صورت که الیافشان در هم ترکیب و آمیخته می شود و سپس بر روی آن ها عملیاتی اتصالی شکل می گیرد. این اتصال و در هم آمیختگی الیاف با کمک مواردی مانند فشار، ضربه، حرارت و یا مواد شیمیایی انجام می شود.
محصول نهایی با هر یک از موارد فوق که تشکیل شود، یک محصول متفاوت با خواصی که مشابه مدل قبلی نیست به وجود می آید.
در این صنعت منسوجات بی بافت، از تار و پود خبری نیست.
در حال حاضر چیزی در حدو ۳۰% منسوجاتی که در جهان وجود دارند به صورت بی بافت می باشند و روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند.
خوشبختانه می توانیم بگوییم در کشورمان، ایران نیز این صنعت در حال توسعه و گسترش است و رشد چشمگیری را تجربه کرده است.
منسوجات بی بافت زیاد می باشند که یکی از انواع آن منسوجات بی بافت، اسپان باندها هستند که در سال های اخیر رشد زیادی کرده اند و کشورمان شاهد پیشرفت در این صنعت بوده است.
دلایل زیادی برای محبوبیت بیش از حد منسوجات بی بافت وجود دارد مانند:

  • تولید با سرعت بالا و حجم زیاد
  • قیمت بسیار نازل و کم
  • بازیافت آسان و بدون آلودگی
  • طیف بسیار وسیعی از محصولاتی که قابلیت تولید دارند

از نمونه های بارزی که می توان در صنعت منسوجات بی بافت مثال زد، نوع بافت نمد و موکت می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند چگونه تولید می شود؟

پارچه های اسپان باند در گروه منسوجات بی بافت می باشند که این منسوجات را پیشتر در این خبر توضیح دادیم.

اسپان باندها از جنس پلی پروپلین هستند و با نام هایی هم چون یک بار مصرف، بی بافت، نبافته، لایه ی سوزنی، نبافته ی سوزنی و همچنین نبافته ی اسپان در بین مردم و تولیدی ها نیز شناخته می شوند.
این پارچه مانند پارچه های معمولی که در اطرافمان می بینیم نیستند و تار و پود از الیاف نخ ندارند بلکه از الیاف پرس تشکیل می گردند.
پارچه های اسپان باند با وزن و گرماژ و ضخامت های گوناگون و متنوعی برای موارد مصرف متقاوتی تولید می شوند.
در مورد نحوه ی فرآیند این پارچه های اسپان باند می توان گفت که، این پارچه ها توسط دستگاهی به نام اکسترودر تولید می شوند.
موارد اولیه ی تشکیل دهنده ی اسپان باند ها وارد دستگاه اکسترودر می شوند، بعد از این که به طور کامل ذوب شدند، پلی پروپلین وارد یک مجموعه از سوزن هایی که شبیه سرنگ هستند می شود. در این حال دستگاه اکسترودز فشاری را به مواد وارد می آورد که آن مواد مذاب، به صورت الیافی بسیار باریک که شبیه رشته های فیلامنت هستند خارج می شود.
این فیلامنت ها پس از این که مدت زمانی گذشت و خشک شدند، به شکل آیرودینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و پس از گذراندن مراحل فوق، لایه های اسپان باند تشکیل می گردند.

مشخصات پارچه های یکبار مصرف اسپان باند خوب

فاکتورهایی وجود دارند که انواع و اقسام پارچه های اسپان باند را از یکدیگر جدا می کند و بین آن ها تمایز قائل می شوند. این فاکتورها عبارتند از:

  1. وزن و یا گرماژ اسپان باندها (زمانی که از گرماژ صحبت می کنیم، منظورمان وزن پارچه در یک متر مربع می باشد)
  2. عرض پارچه ها
  3. رنگ بندی پارچه ها
  4. طول هر رول پارچه ی اسپان باند

پارچه های اسپان باند ممکن است ویژگی های زیر را دارا باشند یا اصلا از آن ویژگی ها چیزی نداشته باشند، اما دارا بودن این موارد سبب تمایز شدید این پارچه ها بین پارچه های دیگر می شود.
این فاکتورها و ویژگی ها عبارتند از:

  • آب گریز بودن پارچه ها
  • آب دوست بودن آن ها
  • ضد آب و یا واترپروف بودن
  • چاپ دار و یا ساده بودن پارچه ها
  • حالت آنتی باکتریال بودن پارچه ها
  • آنتی یووی بودن
  • لطافت خاص پارچه
این پارچه های اسپان باند معمولا از گرماژ ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می شوند. هر چقدر گرماژ یک پارچه بیشتر شود به نسبت آن، ضخامت پارچه نیز بیشتر می شود.
همچنین پارچه های اسپان باند را به صورت چندلایه نیز تولید می کنند، اسپان باندهای سه لایه ای نیز وجود دارند که لایه ی وسط ان از ملت بلون تشکیل می شود.
رنگ پارچه مورد بسیار مهمی می باشد زیرا از طریق آن می توان کیفیت پارچه را مورد بررسی قرار داد. به این گونه که هرچه رنگ پارچه یکدست تر باشد نشان دهنده ی کیفیت آن پارچه می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند پرمصرف است؟

از آن جایی که پارچه های اسپان باند، یکبار مصرف هستند، افراد و مراکز تمایل زیادی به استفاده از آن ها دارند زیرا پس از استفاده به راحتی آن را دور میندازند و احتیاجی نمی بینند تا مجدد آن را شسته و مورد استفاده قرار دهند.
از دیگر دلایلی که می توانیم برای این پارچه ها نام ببریم که باعث شده اند در میان مردم جامعه بسیار پر مصرف باشند، موارد و ویژگی هایی خاصی است که این پارچه ها دارند که شاید پارچه های دیگر توانایی دارا بودن تمام آن ویژگی ها را با هم نداشته باشند.
یکی از دیگر از مواردی که سبب شده است تا توجه بسیاری از مردم و تولیدی ها، بلاخص طرفداران و حامیان محیط زیست را به خود جلب کند، مسئله ی بازیافت راحت و بدون دردسر و سریع پارچه های اسپان باند است. خیلی سریع تر از موادی مانند پلاستیک و غیره به چرخه ی طبیعت باز می گردند و آلودگی ندارند.
از پارچه های اسپان باند در صنایع متفاوتی استفاده می شود و کاربردهای فراوانی دارد. از این جهت به عنوان پارچه ی پر کاربرد شهرت پیدا کرده است.
مصارف مختلف اسپان باندها در زمینه ها و صنایعی همچون:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی
  • مصارف کشاورزی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صافی های صنعتی
  • صنایع بسته بندی و کاور
  • محیط زیست

و موارد متفرقه ی بسیاری می باشد.
در شرایط فعلی جامعه و به طور کلی شرایطی که در حال حاضر بر دنیا حاکم شده است، با توجه به شیوع ویروسی مانند کرونا و یا کووید ۱۹، تمایل به استفاده کردن از محصولاتی که بر پایه ی اسپان باند هستند بسیار زیاد شده است.
زیرا این پارچه های اسپان باند همان طور که توضیح دادیم خواص و ویژگی هایی دارند که سبب می شود میکروب ها و ویروس ها کمتر اجازه ی نفوذ داشته باشند و فردی که از محصولات این پارچه ها استفاده کرده است در امان باشد و کمتر دچار بیماری های ویروسی و غیره شود.

خرید پارچه اسپان باند

استفاده بیمارستانی از پارچه های اسپان باند

استفاده های متنوع و متفاوتی در صنایع مختلف با توجه به نوع نیاز افراد از این پارچه ها می توان کرد.
یکی از این موارد استفاده مربوط می شود به صنایع پزشکی و بهداشتی.
در این صنعت از پارچه های اسپان باند به فراوانی استفاده می شود زیرا تمامی افراد و پرسنل درمانی به شدت جذب ویژگی های این پارچه ها می گردند.
در این صنعت از پارچه های اسپان باند در تولید انواع محصولاتی مانند: دستمال های خیس بهداشتی، لباس های اتاق عمل و جراحی، زیرانداز و روانداز بیماران، کلاه و ماسک، لباس های یک بار مصرف چه برای بیماران و چه پرسنل درمان، روکش های کفش و تجهیزات، ساک وسایل، لایه ی هیدروفیل، رویه های بهداشتی پوشک بچه و پدهای بهداشتی بانوان.
مواردی که بالاتر بیان کردیم، محصولاتی می باشند که بسیار بیشتر از سایر موارد تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید پارچه اسپان باند

چگونگی خرید پارچه اسپان باند با قیمت ارزان تر

پارچه های اسپان باند را با قیمت های متفاوتی می توان خریداری کرد.
شایان ذکر است بگوییم امکان این مورد نیز وجود دارد یک نوع پارچه با خصوصیات کاملا یکسان اماکن دارد دارای قیمت های مختلفی باشد. این امکان حتی در سطح یک شهر هم نیز وجود دارد که یک پارچه ی اسپان باند با خصوصیات یکسان از دو کارخانه وجود داشته باشد که یکی ارزان تر و دیگری گران تر است.
یکی از مسائلی که شاید تا به حال توجه نکرده باشید این است که: زمانی که یک کارخانه به عنوان برند معرفی می شود که محصولاتی باکیفیت به طور مداوم تولید کرده است و از نظر کادر پرسنلی و مدیریت به گونه ای بوده که بهترین کار را ارائه داده اند، محصولات خودشان را به طور ناخودآگاه با قیمتی بالاتر از سایر محصولات در بازار می توان پیدا کرد.
شاید در همان شهر کارخانه ای باشد که توانایی رقابت اسمی با این کارخانه ی برند را نداشته باشد اما از نظر کیفیت محصولات قابل رقابت است اما شرایطش را ندارد و شاهد این هستیم که محصولات کارخانه ی غیر برند با قیمتی بسیار پایین تر از آن یکی به بازار عرضه می شود.
خرید پارچه های اسپان باند با روش های گوناگونی انجام می شود.
یکی از این روش ها، خرید پارچه اسپان باند به صورت حضوری درب کارخانه می باشد که در این روش به دلیل حذف واسطه ها می توان قیمتی منصفانه تر و عادلانه تر خریداری کرد امام مشکلی که در این بین وجود دارد که گاهی افراد تمایلی برای خرید حضوری از خودشان نشان نمی دهند این است که زمان زیادی را فرد باید صرف پیدا کردن کارخانه ی مورد نظر و مقایسه ی آن با سایر کارخانه ها صرف کند و همچنین هزینه های حمل و نقل و رفت و آمدی بالایی که برای افراد پیش میاید سبب پشیمان شدنشان از خرید حضوری می شود.

مورد دیگر از روش های خرید، خرید به صورت اینترنتی می باشد که در این روش فرد تنها با چند کلیک و صرف زمان بسیار کمی می تواند هم قیمت های کارخانه ها و تولیدی های مختلف را با هم مقایسه کند هم از نظر کیفیتی می توان با استفاده از نظرات سایر مشتریان و مصرف کنندگان اطمینان لازم را حاصل کرد.
روش آخر، خرید از طریق نمایندگی های کارخانه ها می باشد که این نمایندگی ها هم به صورت معتبر هستند و هم به صورت واسطه ای. خرید پارچه اسپان باند از نمایندگی های معتبر در شهر محل زندگی افراد و یا در شهر محل تولیدی فرد می تواند حتی به قیمت درب کارخانه هم تمام شود.
اما نمایندگی های که معتبر نیستند در این بین به صورت واسطه عمل می کنند و پس از کسب سود بیشتر جنس را به فرد تحویل می دهند.
بنابراین برای خرید پارچه های ارزان تر باید اول فرد دارای اطلاعات بسیار مفیدی درباره ی انواع پارچه ها باشد و از نظر کیفیتی و خصوصیات ظاهری بداند که هر پارچه چه ویژگی هایی دارد و شرایط تمیز پارچه های خوب و بد از هم را داشته باشد تا بتواند با تکیه بر دانسته هایش خریدی با قیمتی خوب و باکیفیت انجام دهد.

خرید پارچه اسپان باند

سفارش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید

پارچه های اسپان باند بیمارستانی با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته ایم فروش بسیار بالایی دارد و افراد و تولیدی ها به شدت دنبال موقعیت هایی هستند که بتوانند به راحتی و برای تولید بیشتر پارچه های اسپان باند را خریداری کنند.
یکی از این موقعیت های مناسب خرید به صورت آنلاین می باشد که تولیدی ها در هر زمان و مکانی می توانند بهترین پارچه را سفارش داده و ویژگی های مورد نظرشان را با کارخانه ها چک کرده و درخواست خودشان را ثبت نمایند.
در این روش افراد می توانند مشخصات و ویژگی های پارچه ی انتخابی خودشان را که به صورت دقیق بر روی سایت های کارخانه ها نوشته شده اند، مطالعه کرده و با تمرکز کافی به انتخاب نوع پارچه ی مورد نظرشان دست بزنند و حتی در تناژهای بالا و به صورت عمده جنسشان را خریداری کنند.

عمده ی سفارشات پارچه های بیمارستانی و خرید پارچه اسپان باند معمولا از طرف بیمارستان ها و مراکز درمانی برای کارخانه ها ارسال می شود و پس از دریافت اجناس سفارش داده شده، آن ها را به تولیدی های خودشان تحویل می دهند و محصولاتی که مورد نیازشان است را تولید می نمایند.
به این مطلب امتیاز دهید
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پارچه اسپان باند

نمایندگی پارچه اسپان باند + بهترین قیمت بازار

نمایندگی پارچه اسپان باند با ارائه بهترین قیمت بازار سعی در جلب رضایت مشتریان خود …

کانال تلگرام اینستاگرام