فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه یکبار مصرف پزشکی | خرید از کارخانه پارچه بیمارستانی اصفهان

پارچه یکبار مصرف پزشکی | خرید از کارخانه پارچه بیمارستانی اصفهان

پارچه یکبار مصرف پزشکی را در هر عرض و گرماژ دلخواهی که مورد نیاز در کارگاه های تولیدی خود دارید، می توانید با لیست قیمت درب کارخانه، از طریق نمایندگی رسمی فروش پارچه های بیمارستانی اصفهان سفارش خرید عمده دهید.
در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه، پارچه هایی که عمدتا از مصارف پزشکی و بیمارستانی برخوردار بوده همواره بازار داغ خرید و فروش را دارا هستند.
تقریبا در تمامی روزها و ایام سال، شاهد خرید و فروش انواع پارچه پزشکی و بیمارستانی در بازارهای کشور هستیم که هر یک توسط کارخانجات نساجی گوناگونی تولید و با لیست قیمت متفاوتی عرضه می گردند.
آنچه که برای واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی اهمیت دارد، شناخت نوع، جنس، کیفیت، قیمت و کارخانه تولیدی از پارچه ای است که مورد نیاز آن ها بوده و قصد خرید آن پارچه را به شکل عمده داشته اند.
شایان ذکر است که در میان تمامی پارچه های موجود در بازار، به سبب مسائل بهداشتی در محیط های بیمارستانی و پزشکی، پارچه یکبار مصرف از مصارف گوناگونی در این محیط ها برخوردار بوده است.
در این مطلب قصد داریم تا کمی بیشتر با انواع پارچه یکبار مصرف و به خصوص پارچه یکبار مصرف پزشکی و راه های خرید آن، با شما مطالبی را در میان بگذاریم تا بلکه منجر به خریدی مطمئن و آگاهانه برای شما خریداران گردد.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف

در ابتدا باید گفت که امروزه در کارخانجات گوناگونی از شهرهای مختلف کشور شاهد تولید انواع پارچه یکبار مصرف هستیم که با توجه به ویژگی هایی که در تولید برای این پارچه در نظر می گیرند، توانسته مصارف زیادی در صنایع مختلف داشته باشد.
پارچه های یکبار مصرف، پارچه هایی تولیدی از الیاف پرس و بدون هیچ تار و پودی بوده و در خط تولید کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف، توسط دستگاه های مخصوص تکمیل شده و سپس به سالن های رنگرزی ارسال می گردند.
از جمله شهرهایی که کارخانجات فعال در تولید انواع پارچه یکبار مصرف داشته می توان به شهرهای اصفهان، شیراز و یزد اشاره کرد که در منسوجات تولیدی خود را در کالیته رنگی متنوع و با درجه کیفی گوناگون روانه بازارهای فروش پارچه می نمایند.
در این کارخانجات از گرانولی با نام پلی پروپیلن جهت تولید پارچه یکبار مصرف استفاده می کنند و چون این پارچه نبافته بوده، با نام های پارچه بی بافت، پارچه سوزنی و پارچه یکبار مصرف در میان عامه و بازاریان شهرت داشته است.
بکارگیری ویژگی هایی همچون آنتی باکتریال بودن، آب گریز یا آب دوست بودن، امکان چاپ طرح های مختلف روی پارچه و تنوع رنگی در تولید پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، سبب شده تا در صنایع گوناگونی مانند کشاورزی، عمران و راهسازی، بسته بندی و کاور، تولید چرم مصنوعی و علی الخصوص مصارف پزشکی و بهداشتی، کاربرد متنوعی داشته باشند.
در این میان بیشترین استفاده از پارچه یکبار مصرف نبافته در صنعت پزشکی انجام گرفته و این پارچه با نام پارچه یکبار مصرف پزشکی یا همان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی شناخته شده و با مشخصات منحصربفردی هم عرضه می شود.

پارچه یکبار مصرف پزشکی و مصارف آن

همانطور که در خطوط فوق بیان شد، پارچه یکبار مصرف بیشترین استفاده را در صنعت تولید منسوجات پزشکی، بیمارستانی و بهداشتی داشته و کارخانجات تولیدی این پارچه را با ویژگی منحصر به این صنعت تولید و به عرضه می رسانند.
اگر چه به طور کلی در خط تولید پارچه های یکبار مصرف، این پارچه ها با گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید شده، اما غالبا برای مصارف پزشکی، از گرماژهای ۲۵ الی ۹۰ گرمی از این پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری نیز عرضه شده و در این میان عرض ۱۶۰ سانتی متری این پارچه بیشترین کاربرد را دارا بوده است.
پارچه یکبار مصرفی که در مصارف بهداشتی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد، باید آنتی باکتریال بوده و با توجه به سیاست بیمارستان ها بایستی در تنوع رنگی مخصوص مصارف بیمارستانی بیشترین نرخ تولید را داشته باشد.
در همین راستا در کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف، شاهد کالیته رنگی متنوعی هستیم که در این میان رنگبندی آبی، سفید، سبز و صورتی این پارچه، بیشترین نرخ تولید و فروش را دارند.
از مصارف گوناگون بهداشتی و پزشکی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند می توان این موارد را نام برد:

  • تهیه انواع دستمال مرطوب بهداشتی و آرایشی
  • تولید رویه بهداشتی مخصوص نوار بهداشتی و پوشک
  • تهیه انواع گان و شان بیمارستانی
  • تولید انواع ماسک یکبار مصرف چند لایه
  • انواع کلاه یکبار مصرف و کاور کفش مخصوص مراکز بیمارستانی و اتاق های عمل
  • انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی شامل رو بالشی، رو تختی و …
  • انواع پرده بیمارستانی
  • تولید لباس بیمار (مخصوص استفاده برای بیمارانی که کمتر از دو روز بستری می شوند)

در تمامی این مصارف پارچه های یکبار مصرف درجه یک می توانند منسوجات باکیفیت تری را تولید کرده و در همین راستا کارگاه های تولیدی این منسوجات، به دنبال خرید بهترین کیفیت و البته قیمت ارزان یا واقعی از این پارچه هستند.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

پارچه یکبار مصرف برای تولید ماسک

یکی از مصرفی ترین کاربردهایی که امروزه از انواع پارچه یکبار مصرف می گردد، استفاده از این پارچه در تولید انواع ماسک پزشکی و بهداشتی برای مصارف بیمارستان ها و عموم مردم جامعه بوده است.
حتما می دانید که پارچه های یکبار مصرف نبافته، در کارخانجات تولیدی به شکل تک لایه (S)، دو لایه (SS) و سه لایه (SSS) تولید شده که هر یک از این نوع پارچه ها می توانند در تولیدات گوناگون به خصوص انواع ماسک بکار بروند که البته برای تولید ماسک، نوع سه لایه این پارچه مناسب ترین گزینه می باشد.
پارچه یکبار مصرف مخصوص ماسک نیز در همان عرض های گفته شده، موجود بوده اما غالبا در گرماژهای سبک مانند ۳۰، ۳۸ و ۴۰ گرمی مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه در تمامی طیف های رنگی موجود بوده اما عمدتا برای تولید ماسک های بیمارستانی و بهداشتی موجود در بازار، از طیف رنگی سفید و آبی بیشترین استفاده به عمل می آید.
در چند وقت اخیر که در جهان شاهد پاندمی ویروس های واگیردار گوناگون مانند ویروس کرونا بوده ایم، بازارخرید و فروش پارچه یکبار مصرف برای ماسک و انواع ماسک در جوامع گوناگون، پررونق تر و پرحرارت تر شده است.
این موضوع می تواند سبب گرانی در قیمت پارچه ی مورد نیاز تولید ماسک و یا اصلا عدم دسترسی زود هنگام کارگاه های تولیدی ماسک به انواع پارچه یکبار مصرف آن هم با کیفیت خوب و قیمت مناسب شده باشد.
پس تمامی خریداران به دنبال آن بوده تا با پیدا کردن راهکاری مناسب، خرید پارچه یکبار مصرف مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و کیفیت درجه یک انجام داده تا در این شرایط، تولیدات خوب و مقرون به صرفه ای را هم داشته باشند.
آیا می دانید که برای خرید عمده پارچه یکبار مصرف برای تولید ماسک یا هر منسوجات دیگری که از این پارچه تولید شده، چه راهکارهایی وجود داشته و کدام راهکار، بهترین است؟

پارچه یکبار مصرف پزشکی

چه راهکارهایی برای خرید پارچه یکبار مصرف ارزان وجود دارد؟

حتما می دانید که در کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف، این پارچه با قیمتی کاملا ارزان تولید شده و به همین سبب با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای به بازارهای فروش روانه می گردد.
اما در شرایطی که نیاز به این پارچه زیاد بوده، مانند شرایط بحرانی شیوع ویروسی مانند کرونا که از پارچه یکبار مصرف می توان استفاده های بهداشتی گوناگونی کرد، ممکن است شاهد جولان واسطه ها و عرضه کنندگان سودجو باشیم که اجازه نمی دهند این پارچه با قیمت و کیفیت واقعی در بازار، خرید و فروش شود.
این موضوع سبب شده تا کارگاه های تولیدی که جهت تولید منسوجات خود نیاز عمده به پارچه یکبار مصرف دارند، نگران شده و شاید مجبور باشند با قیمت گرانتری حتی کیفیت پایینی از این پارچه را خریداری کرده باشند.
پیدا کردن راهکاری مناسب جهت خرید عمده پارچه یکبار مصرف باکیفیت و ارزان قیمت در بازارهای حال حاضر، مدینه ای فاضله برای کارگاه ها و واحدهای تولیدی منسوجات یکبار مصرف است.
شایان ذکر است که هم اکنون شما خریداران پارچه یکبار مصرف بیمارستانی و پزشکی، دو راهکار کلی برای خرید نیاز پارچه ای خود دارید:

  1. می توانید خودتان به صورت حضوری به بازارهای فروش پارچه های یکبار مصرف رفته و خرید خود را انجام دهید.
  2. می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش خرید نیاز پارچه ای خود از پارچه یکبار مصرف را به شکل آنلاین از طریق نمایندگی های موجود ثبت نمایید.
به نظر می رسد که راهکار خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، راهکاری موفق آمیز در بازارهای امروزی بوده و این موضوع را درصد رضایت بالای مشتریان به خوبی نشان داده است.
چرا که خرید آنلاین پارچه یکبار مصرف اگر به درستی و از طریق نمایندگی های رسمی و معتبر فروش پارچه در بازار صورت گیرد، می تواند خرید با قیمت درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای باشد.
خرید پارچه یکبار مصرف از درب کارخانه، قطعا خریدی ارزان و مقرون به صرفه برای خریداران تلقی شده و واحدهای تولیدی منسوجا یکبار مصرف می توانند تولیدات ارزان تر و با قیمت تمام شده تولیدی مقرون به صرفه تری هم را تجربه نمایند.

پارچه یکبار مصرف پزشکی

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

در میان فاکتورهایی که برای انتخاب یک پارچه برای مصارف گوناگون بیمارستانی وجود داشته، لیست قیمت پارچه مورد نیاز کارگاه های تولیدی، اهمیت زیادی داشته است، چرا که این کارگاه ها قرار است تا محصولات تولیدی خود را به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی بفروشند و بایستی بودجه آن مراکز را هم در نظر بگیرند.
لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته که می توان این موارد را نام برد:

  1. عرض پارچه
  2. وزن یا گرماژ پارچه
  3. رنگ پارچه
  4. کیفیت پارچه

هر چقدر عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف بیشتر باشد، خریداران بایستی هزینه بیشتری را برای خرید این پارچه ها پرداخت کرده باشند که البته پیرامون پارچه یکبار مصرف، تفاوت قیمت چندان محسوس و زیاد نبوده است.
در مورد تأثیر رنگ پارچه اسپان باند در قیمت آن نیز باید گفت برخی از طیف های رنگی که غالبا بیشترین تفاضا و استفاده در مصارف بیمارستانی دارند، از نرخ قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند که این موضوع هم موضوعی بوده که ممکن است در برخی از مراکز عرضه، یک اصل نباشد و تمامی رنگ ها با قیمت ثابت عرضه شوند.
با توجه به اینکه در بازارهای کشور، شاهد عرضه انواع پارچه یکبار مصرف با درجه کیفی ۱ و ۲ نیز هستیم، می توان تفاوت قیمتی را میان این دو درجه کیفی قائل بود.
اگر چه دانستن این نکات پیرامون چگونگی تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی برای خریداران مهم بوده، اما مهم تر از آن این است که خریداران توانسته باشند نیاز پارچه ای خود را با قیمت متناسب با کیفیت خریداری کرده باشند.
به طور کلی سمت و سوی اشتیاق مشتریان برای خرید پارچه مورد نیاز خود، به سوی آن دسته از نمایندگی های فروشی هست که ضمن ارائه مشاوره و آگاهی های لازم قبل از خرید، خریدی کاملا با قیمت اقتصادی و کیفیت ویژه را برایشان رقم می زنند.
حتما می دانید که هستند مراکز فروش پارچه بیمارستانی در بازارهای گوناگون که ممکن است قیمت ارزان و خوبی از پارچه های خود را عرضه کنند، اما آیا تمامی این مراکز کیفیت خوب و مناسبی را هم به فروش می رسانند؟

پارچه یکبار مصرف پزشکی

خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، یکی از شهرهایی که امروزه کارخانجات فعال در تولید انواع پارچه یکبار مصرف داشته، شهر اصفهان است.
در اصفهان انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولیدی با ویژگی های منحصربفرد، از طریق نمایندگی های رسمی خود این کارخانجات معتبر به دست تمامی مشتریان چه در اصفهان و چه در سایر شهرهای کشور، می رسد.
خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از کارخانجات اصفهان این حسن را برای کارگاه های تولیدی مصرفی از این پارچه به خصوص کارگاه های تازه تأسیس داشته که می توانند خریدی اقتصادی و با زیر قیمت بازار را به انجام رسانیده باشند.
در حال حاضر خوشختانه باید گفت که این نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی توانسته خود را به عنوان یکی از مراجع و منابع رسمی فروش مستقیم پارچه یکبار مصرف اصفهان با قیمت درب کارخانه به مشتریان خرید اینترنتی خود، معرفی کرده باشد.

بی تردید خرید آنلاین پارچه های یکبار مصرف اصفهان از طریق این مجموعه؛ با کیفیت و قیمت واقعی همراه بوده و خریداران پس از دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را انجام می دهند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه یکبار مصرف

فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت اینترنتی در نمایندگی های آنلاین با قیمت ارزان و …

کانال تلگرام اینستاگرام